quote:We zijn het eens!
Op woensdag 8 januari 2003 19:20 schreef Fogerty het volgende:
Waarom vinden mensen ook in dit topic weer automatisch de mensen met wie ze het eens zijn het sterkst debatteren? Ik heb SP gestemd, maar kan echt wel zien dat Balkenende een stuk beter bezig is dan Marijnissen, bijvoorbeeld.
quote:Herben: VEILIGHEID!!!!!
Op woensdag 8 januari 2003 19:19 schreef julekes het volgende:[..]
Waarschijnlijk eerder omdat ze denken dat het de lpf wat interesseert. Naief imho, lpf denkt alleen aan de eigen beurs.
quote:Nou, het lijkt er wel op dat er hier en daar expres fouten gemaakt worden om misdadigers te laten lopen.
Op woensdag 8 januari 2003 19:17 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Dat is een onderdeel van de rechtsorde... Dat zijn de zorgvuldigheidseisen voordat je iemand daadwerkelijk straft... Het moet wel kloppen... En dus moet de kwaliteit van het openbare ministerie erg hoog zijn...
Sportschool, tv kijken en internet toegang + laatste cursus sloten openbreken, uiteraard met behoud van uitkering ![]()
Daar valt nog wel wat te bezuinigen.
[Dit bericht is gewijzigd door Netanyahu op 08-01-2003 19:23]
Jammer altijd dat Halsema het persoonlijk maakt als ze op inhoud niet kan winnen!
quote:Mensen die anderen dom durven te noemen, zijn meestal zelf niet de slimsten...
Op woensdag 8 januari 2003 19:17 schreef julekes het volgende:[..]
ik wel
quote:Ik (Groenlinkser) vind Femke het minder goed dan doen ik had gedacht. Ze kijkt haar opponent niet genoeg aan en praat iets te prekerig. Ik denk niet dat ze veel zwevende kiezers te pakken krijgt, maar ze heeft wel gelijk dus stem ik op haar
Waarom vinden mensen ook in dit topic weer automatisch de mensen met wie ze het eens zijn het sterkst debatteren? Ik heb SP gestemd, maar kan echt wel zien dat Balkenende een stuk beter bezig is dan Marijnissen, bijvoorbeeld.
quote:Zalm rox
Op woensdag 8 januari 2003 19:17 schreef DennisMoore het volgende:
Zalm veegt de vloer met Femke aan!.
Zéker op dit onderwerp!
Whoei. Dag links
.
quote:Ik ben het ook eens.
Op woensdag 8 januari 2003 19:22 schreef DennisMoore het volgende:[..]
We zijn het eens!
.
(Ik stem dan ook CDA!)
LOL!
!
quote:Ik vind Femke sterker juist... zit je een ander debat te kijken?
Op woensdag 8 januari 2003 19:22 schreef Jorn_Z het volgende:[..]
Zalm rox
quote:2e keer: nee, maar vroeg het me alleen af
Op woensdag 8 januari 2003 19:21 schreef golfer het volgende:[..]
Nee dus. Dat was de man van wiens naam jij jouw usernaam hebt gemaakt.
Doet dat er verder toe?
quote:Ja precies, het gaat toch om met wie je het eens bent en niet om wie er in dit tv-spelletje het leukste uitkomt. Ik ga nu ook niet ineens Balkenende stemmen omdat die net iets minder irritant schreeuwde dan de anderen.
Op woensdag 8 januari 2003 19:22 schreef LuQas het volgende:
maar ze heeft wel gelijk dus stem ik op haar
quote:ik heb wel met haar te doen, haar eerste debat en gelijk er zo hard uitgeluld
Op woensdag 8 januari 2003 19:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Femke is
quote:Ok: Ik vind Balkenende echt slecht debatteren en Herben vind ik echt geweldig.
Goed zo ? ik heb op Balkenende gestemd en ik ben altijd fel tegen de LPF geweest.
quote:Ik ook niet hoor. Ik stem op een jongere op de lijst.
Op woensdag 8 januari 2003 19:23 schreef Catya het volgende:Ik ben het ook eens.
stem niet Balkenende maar vond hem wel sterk
quote:Heb je het geluid uitstaan?
Op woensdag 8 januari 2003 19:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik vind Femke sterker juist... zit je een ander debat te kijken?
quote:precies, dat zou een schending van privacy zijn, dat kunnen we zo'n verkrachter niet aandoen, laat hem maar weer lopen.
Op woensdag 8 januari 2003 19:24 schreef LuQas het volgende:
Twee op 1 cel..... nog zo'n achterlijk idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |