quote:dat was het punt niet..
Op woensdag 8 januari 2003 19:11 schreef julekes het volgende:[..]
good for you (*zoekt applaus smiley*)
maar toch bedankt
quote:Advocaten vechten ook vaak voor de slechten.
Op woensdag 8 januari 2003 19:09 schreef julekes het volgende:[..]
advocaten zijn geboren opportunisten
quote:Weg met de advocaten, weg met de rechtspraak, weg met de rechtsorde...?
Op woensdag 8 januari 2003 19:11 schreef Netanyahu het volgende:[..]
Advocaten vechten ook vaak voor de slechten.
Zoeken naar formfouten
quote:Nee, jij denkt heel slim vooral aan je eigen portemonnee. Dom zijn die achterstandsgroepen uit Rotterdam die meenden dat de LPF iets voor hen zou gaan betekenen.
Op woensdag 8 januari 2003 19:08 schreef Wisp het volgende:
ik zal ook wel dom zijn omdat ik op LPF stemde vorige keer, terwijl ik wel een HBO opleiding doe
Voorlopig vind ik Balkenende en Bos het beste, of moet ik zeggen het minst erg?
[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 08-01-2003 19:14]
quote:wow zeg
Op woensdag 8 januari 2003 19:11 schreef julekes het volgende:[terwijl ik wel een HBO opleiding doe
]
good for you (*zoekt applaus smiley*)
zoals al zovaak gezegd is: dit betekent niet dat je ook goed stemt zeg maar. Pas iemand die ging op de VVD stemmen omdat de belastingverlagingen hem wel aanspraken.
quote:Dat ben ik met je eens, Bos trouwens ook. Maar doorhameren (in debat met Balkenende) over de werknemers. Zo van; ik kom voor JULLIE op. Inhoudelijk slecht. Balkenende deed het goed.
Op woensdag 8 januari 2003 19:09 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Als íemand het 'gepeupel' probeert te bespelen, dan is het Marijnissen. Dus dat argument gaat niet op.
[Dit bericht is gewijzigd door Catya op 08-01-2003 19:15]
quote:klopt, daarnaast is het zo dat punt 3 van marijnissen zowiezo onzin is, die lui krijgen ruim van te voren te horen wanneer ze weg moeten, als ze zich dan niet hebben voorbereid is dat hun eigen schuld
Op woensdag 8 januari 2003 19:11 schreef sizzler het volgende:
Wat is die Marijnissen een beroepsdemagoog! De enige die aan stemmingmakerij doet is hij!1) Herben beschuldigen van stigmatisatie en vervolgens illegalen als arme uitgebuite tomatenplukkers bestempelen;
2) Zeggen dat hij economische vluchtelingen in Afrika wel begrijpt en daar een heel verhaal over houden terwijl hij er hetzelfde over denkt als Herben. Bovendien ging het over huwelijkspartners uit het buitenland.
3) Een voorbeeld aanhalen van een Iraneese vrouw die in haar pyama in het vliegtuig is gezet zonder haar medicijnen te kunnen meenemen als een nieuw beleid van Nawijn bestempelen! Hoezo stigmatiseren?
Ik zie nog geen winnaars, maar al wel een verliezer: Marijnissen!!
quote:Ga de wagen even halen, Harry...
Op woensdag 8 januari 2003 19:13 schreef DennisMoore het volgende:
Ik denk dat de Duitse politie meer misdaden oplost, omdat ze in Duitsland gewoon betere crimi's hebben!
quote:Dat nou ook weer nier direct,
Op woensdag 8 januari 2003 19:13 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Weg met de advocaten, weg met de rechtspraak, weg met de rechtsorde...?
quote:Neuh, maar wél een mietje.
Op woensdag 8 januari 2003 19:14 schreef F_ortuyn het volgende:
is bos eigenlijk een flikker?
quote:zeg ik ook niet? maar sommige figuren hier beweren dat je dom bent als je LPF stemt, ik vind dat je iemand die HBO/universiteit studeerd niet dom kan noemen
Op woensdag 8 januari 2003 19:13 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
wow zeg
![]()
zoals al zovaak gezegd is: dit betekent niet dat je ook goed stemt zeg maar. Pas iemand die ging op de VVD stemmen omdat de belastingverlagingen hem wel aanspraken.
jij snap?
quote:Wie wel...?
Op woensdag 8 januari 2003 19:14 schreef erikh het volgende:
Het viel me op dat halsema heel verbaasd stond toen zalm zei dat zij dat ook in hun programma hebben, geeft mij aan dat halsema zich neit in de programma's van de anderen verdiept
quote:vorig jaar was het inderdaad heel erg ja maar toen had je ook iemand die daar ontiegelijk op geilde. *geen naamt noemt
Op woensdag 8 januari 2003 19:13 schreef julekes het volgende:
Ik ben trouwens van mening dat er geen publiek moet worden toegestaan bij dit soort debatten. Erg stemmingmakend. Bij andere debatten waren met name linkse partijen flink vertegenwoordigd in het publiek die erg uitdrukkelijk aan het juichen waren.
Nu valt het wel mee toch en ik luister echt niet naar wat het publiek doet maar wat ik er zelf van denk.
quote:Nee, hij is geen homoseksueel. Hij heeft een vriendin. Maakt het iets uit?
Ik vind Femke beetje tegenvallen
quote:de meeste grote partijen zorgen ervoor dat ze ook de programma's van de anderen weten hoor
Op woensdag 8 januari 2003 19:15 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Wie wel...?
quote:Wat doet dat ertoe?
quote:School niveau : boven gemiddeld tot zeer hoog
Op woensdag 8 januari 2003 19:15 schreef Wisp het volgende:[..]
zeg ik ook niet? maar sommige figuren hier beweren dat je dom bent als je LPF stemt, ik vind dat je iemand die HBO/universiteit studeerd niet dom kan noemen
jij snap?
Dan is het duidelijk toch ?
quote:lol een discussie heet dat. tis al 10x beter dan rtl4 (
Op woensdag 8 januari 2003 19:03 schreef Lithion het volgende:
Ongeorganiseerd, rommelig, schreeuwerig, maar half verstaanbaar... na 5 minuten uitgezet... rampzalig debat weer.
quote:Dat is al eens vaker ter discussie gekomen. Hij is iig getrouwt.
Zie ook:
quote:ik wel
Op woensdag 8 januari 2003 19:15 schreef Wisp het volgende:[..]
zeg ik ook niet? maar sommige figuren hier beweren dat je dom bent als je LPF stemt, ik vind dat je iemand die HBO/universiteit studeerd niet dom kan noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |