Ik zat nog in het andere deel! Jongens, wat loopt deze club goed
Doe mij nog eens zo'n srew-dinges uit Mexico, QT! Die was lekker
En PalinG komt vast wel boven water na zijn weekendje weg. Misschien blijf ik wel even opgetut voorlopig
simba was me voor, dus MJ; suipe kreng.
[Dit bericht is gewijzigd door Miracle op 03-12-2000 00:18]
Proost allemaal! Zit je das al vast Miracle? Als die Galliano op is, maken we gewoon zelf nieuwe joh. Volg de link maar, dan kom je het recept vanzelf tegen. Wel in het Engels, maar dat is hopelijk geen probleem.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-12-2000 00:18]
Wat is het voor bier ??
Simba of Miracle weten het vast wel. Voor Miracle hier een wat simpeler receptje met triple sec. Omdat die Galliano nog 30 dagen moet staan, voor ie klaar is.
Quicky
1 oz. bourbon
1 oz. rum
dash triple sec
Wil je 'm met of zonder ijs?
En wat ziet Simba er vandaag mooi uit!!!
*Qt heeft ff een plaatje opgezocht voor Miracle van die Galliano
Misschien zie je hem nu toch staan tussen de andere flessen...
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-12-2000 00:29]
Mensen, die Peter Schilperoort is al 5 minuten binnen, hij loopt alleen maar handen te schudden en schouders te kloppen. Het zal nu niet lang meer duren...
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 04-12-2000 15:31]
Sorry, ik moet gaan, morgen een drukke dag...
Veel plezier en tot ziens !
Geeft Torp ff een vette knipoog. Goed gedaan baas!
*Qt fluistert zachtjes tegen Simba dat ze graag een beetje onzichtbaar blijft.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-12-2000 00:36]
Tot ziens !
*trekt z'n das weer recht
Tinkerbell... dansje?
* Tinkerbell is innig tevreden en heeft het reuze naar haar zin. Zou ze nog zo'n....eh...dinges uit Mexico
Het is hier weer reuze gezellig, hoor!
Wie zijn daar aan het dansen, trouwens? Leuk vrouwtje heeft die knul daar aan de haak geslagen.
Enne een biertje voor Ed. Proost jongen, de zaken gaan goed vanavond!
Niet meteen op iedereen verliefd worden Ed, je hebt een dochter van een maand boef.
He weer te laat met dat bier. Vanaf nu ga ik serietappen dit schiet niet op. In de tijd dat Qt 1 cocktail maakt doe ik een schuimkraag.
[Dit bericht is gewijzigd door Miracle op 03-12-2000 00:48]
Aha, dank je QT, die dingesen gaan d'r goed in! Miracle, ook zin om een dansje te wagen?
Ha Edje! Hoe gaat het nou? Beetje bijgekomen!
Oei, ze beginnen alweer, kijk, Johnny Meyer speelt nu ook mee! Meesterlijke accordeonist!
Rita, hoe gaat het met jou? Mag ik je even voorstellen aan het team van Club Pannonica: Qt, Tinkerbell, fashionably_late, Miracle, Simba... Koos_Voos zie ik even niet lopen.
En heb je Ed al eens ontmoet?
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 03-12-2000 17:14]
En erg leuk om Ed eens te zien. Ik vond je grandioos in BigBrother!
Mag ik een rood wijntje?
*Simba duikt ff de keuken in en gooit een berg bitterballen, kaassoufle's en vlammetjes in de frituur, rent weer terug naar de bar en gaat ook maar een rij biertjes in serie tappen
Poeh poeh *Simba wist zweet van voorhoofd
De oudste vorm van cocktails komt uit Perzië, de Mint-Julep
(Bourbon met mint bladeren).
Deze werd overgebracht naar Kentucky (zuiden van de verenigde staten van Amerika) en vond daar zijn populariteit, waarna deze werd overgebracht naar Europa.
Het cocktailtijdperk voor Europa begon omstreeks 1920, waar men vooral als basisdrank rum gebruikte.
Tegenwoordig wordt er voor een cocktail meestal whisky en/of wodka gebruikt als basisdrank, maar er kunnen ook andere sterke dranken, wijnen, alcoholvrije dranken, elixers en eieren worden toegevoegd.
Men kan op drie manieren een cocktail maken:
1. door het schudden in een shaker
2. door het roeren in een groot mengglas (stir)
3. door alle ingrediënten in een cocktail glas te doen en dan te roeren
Sorry, ik moet nu echt naar het podium!
Rood wijntje voor Sanne. Je valt met je neus in de boter meid! Gezellig druk hier, lekker muziekje en Ed is aanwezig!
Het klinkt goed, lekker druk ook.
Proost!
Hee, en dag Rita, aangenaam, Miracle, zo heet ik niet echt hoor, maar hier wel.
En wie had dat nou gedacht, Qt met een userpic, hij staat je goed.
Iemand nog iets drinken?
Hee, Ice Cream! Ik ga naar voren, en dan snel naar huis, ik kan Carolien niet alleen laten zitten met m'n dochter...
Ik moet zo de band bedanken, kan ik even in de kassa, Simba? Ik loop straks met ze mee naar dat leuke restaurant verderop. Wou je mee, Tinkerbell?
*Torp kijkt met een scheef oog naar naar Miracle
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 03-12-2000 01:14]
Geweldig gespeeld!! En jammer dat Ed ook al weg moet. Maar we kunnen er vast op rekenen dat we hem nog eens zien denk ik.
Oh sorry, Torp, was even afgeleid door doe gekke Bb-bewoners. Ja gezellig, natuurlijk ga ik even mee
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 03-12-2000 01:15]
Hier jongens, we hebben fantastisch gedraaid vanavond, allemaal een vette fooi!
Qt, geef jij er ook een aan Tante Bep? Die heeft 'm ook verdiend!
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 03-12-2000 01:19]
quote:Jaja, Miracle zoethouden met een fooi, Tinkerbell over je schouder gooien en aftaaien. Dat moet dan wel een erg goeie fooi zijn.
Op 03 december 2000 01:10 schreef Torp het volgende:
Ik loop straks met ze mee naar dat leuke restaurant verderop. Wou je mee, Tinkerbell?
*Torp kijkt met een scheef oog naar naar Miracle
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 03-12-2000 01:34]
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-12-2000 01:35]
Leuke fooi idd. Ik zal die van tante Bep voor haar bewaren. Geef mij maar zo'n hapje Simba. Ik heb wel honger gekregen van het harde werk!
Voor de rest, Miracle heeft z'n fooi binnen en ziet dat de avances aan de bar talrijker gaan worden. Bewust van mijn eigen onkunde op dat gebied tijd om te nokken.
Morgenavond een rustige zondagavond, ben benieuwd, voor nu slaap lekker allemaal
Geef mij ondertussen ook maar zo'n hapje, Simba. Geweldige krans trouwens. Jammer he, dat de muziek is afgelopen?
quote:Cocktail klinkt ook goed, maar doe maar een tap
Op 03 december 2000 02:36 schreef Simba het volgende:
Tuurlijk, biertje? We hebben Heineken, Hoegaarden witbier en Brand uit de tap. Of wil je een liever een cocktail.
Het is rustig vanavond , of niet ?
Ja zeg, Torp is alweer uren aan het bellen met New York, dus ik ga m'n mandje opzoeken.
See you!
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-12-2000 03:24]
Wilde je net een:
High Ball
1 1/2 oz. whiskey
Ginger ale
toewerpen. Maar bij nader inzien lijkt het mij ook een smerige combi. Dus hier hebbie 'm straight up.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-12-2000 04:04]
Oeps, ff typefoutje weghalen. Nou ja, mag ook wel gezien 't tijdstip.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 03-12-2000 04:12]
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 03-12-2000 11:17]
En ja, Roache_ heeft wel een puntje ja, dat met dat maandverband was ranzig. Neem daar dan tenminste ongebruikte voor.
Ik kwoot even QT:
In de club ook weer errug genoten
Die icon past me als gegoten
Simba is lief
Een hartedief
En dat mag je best van me quoten
Hoe is het met jou zelf afgelopen Tinkerbell, in het kantoortje van torp geslapen?
Ze ging wel naar huis weer alleen
Omdat Miracle heel snel verdween
Torp zat aan de foon
Dus zei Tink gewoon
Ik ga en ging toen dus heen
Ja sorry Tinkerbell, ik had mij ook iets anders voorgesteld van gisteravond, maar de club moet natuurlijk wel kunnen draaien! Zo heb je succes en een volle zaal, en zo lijk je voor lul te staan omdat de artiest niet op komt dagen...
Gelukkig is alles goedgekomen en ze zijn al gearriveerd hoor... Ze zijn net aan het eten. Ik heb ze maar niet naar dat restaurant van gisteravond toegestuurd, trouwens... Die mosselen liggen mij nog een beetje zwaar op de maag...
*enne, ik vergeef je, hoor
Oh sorry, ik lees nu pas het affiche!
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 03-12-2000 21:28]
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 04-12-2000 15:40]
In elk geval spelen ze:
The House Of The Rising Sun
For What It's Worth
Fernando
Macarena
Not Boweevil
Sign O' The Times
Steven Bernstein - trombone
Briggan Krauss - altsax
Tony Scherr - bas
Kenny Wollesen - drums
OKEE!!! Laten we niet langer wachten. HIER ZIJN ZE: SEX MOB!!!
Tis net echt zo trouwens
Ik wens iig jullie veel plezier. Kom tegen 12ven nog wel ffies binnenvallen. Hoop dat jullie dan nog niet teveel gedronken hebben om me te vertellen wat ik gemist heb.
En ja hoor de trompet begint, dit wordt zo'n lammig avondje, geef me affentoe maar ff een douw dit word afdwalen en omvallen vanavond
Is er trouwens al Bokbier van de tap? Lust ik wel eentje van.
wie maakt het nieuwe schema?
Tot straks!
* Tinkerbell vindt ook dat Miracle er yummie uit ziet
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 03-12-2000 22:56]
ik heb hier een paar dagen geleden mijn jas laten hangen (drank ) heeft iemand die gevonden?
Ik ga even naar het toilet...
*Maar the show must go on... Torp stapt naar het podium en spreekt het publiek toe
En we krijgen een toegift! One more time on stage: Sex Mob met... Don't Be Cruel!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 03-12-2000 23:20]
Eeeeeh heer koen.... we moeten je iets vertellen.
Na je laatste bezoek is het hier twee dagen geleden behoorlijk uit de klauwen gelopen met de kangaroesateetjes. ik weet niet eens of je je jas nog herkent, maar hier is 'ie dan...
[Dit bericht is gewijzigd door Miracle op 03-12-2000 23:21]
quote:Misschien zegt dit genoeg. Heeft iemand ze samen de deur uit zien gaan?
Op 03 december 2000 22:54 schreef Tinkerbell het volgende:
* Tinkerbell is nog wanhopig aan het kijken wat ze aantrekt vanavondTot straks!
quote:Misschien zegt dit genoeg. Heeft iemand ze samen de deur uit zien gaan?
Op 03 december 2000 22:54 schreef Tinkerbell het volgende:
* Tinkerbell is nog wanhopig aan het kijken wat ze aantrekt vanavondTot straks!
*Torp rent, zo snel hij kan, door de volle zaal naar de toiletten, ziet dat die allemaal bezet zijn, sprint naar buiten en daar kan hij eindelijk zijn gang gaan
He, is Torpje ziek? Wat scheelt hem? En is de band ook al afgelopen?
Ben dus heel erg te laat
Maar daar ga ik eens even wat aan doen!
Lekker muziekje zachtjes op, de kaarsjes weer aan en een drankje inschenken. gezellig
[Dit bericht is gewijzigd door Miracle op 03-12-2000 23:48]
Ik ga de dansvloer op. Wel alleen helaas, maar dat mag de pret niet drukken.
Als Miracle Torp zo in een taxi heeft geholpen, zal hij vast wel even meedansen...
En round and round and round they go...
Heeft Tinkerbell iets van Oscar Peterson ?
Ach, de herhaling, ja, wat zal ik zeggen. Lees maar even http://www.fokforum.nl/showtopic/25084
Een Zeeuwsche witte ondertussen, Z.J.?
geeft nog 1 afscheidsrondje aan de bezoekers en wenst iedereen welterusten en een aan Tinkerbell
En, ben ik nog op tijd om van Tinkerbell iets te drinken krijgen?
Hallo QT, ja natuurlijk meid, wat wil je hebben? We zijn hier nog maar met z'n tweeën overgebleven, de rest is vertrokken.
Ook nog zin in een muziekje?
Doe mij maar een colaatje Tink! Geen alcohol voor mij vanavond. Ik hoor net dat Cynix er ook aankomt, zet dus maar vast een wiskey klaar voor meneer...
* Tinkerbell houdt wel van kwooten
Zo zo, QT, Simba? Vertel, vertel...
(edit, hoort maar 1 ww in een zin natuurlijk)
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 04-12-2000 00:37]
Huh, miste ik iets Tink?
Ah, ik zie dat Simba inmiddels ook is gearriveerd. Gezellig!
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 04-12-2000 01:02]
* Miracle kijkt snel naar QT Vertel!
Truste maar weer! Laat je me hier nu achter met al die nieuwsgierige vragen?!
Ik zet het nog wel eens op rijm voor je Miracle
Ondertussen ben ik druk aan het mailen op Torp's computer in zijn kantoor, maar ik hoor alles, QT. Kom maar op!
BTW, ik heb vakantie, dus alle tijd...
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 04-12-2000 01:18]
Ik mail ondertussen even gestaag door, hoor. Vind Torp vast wel goed.
Ik schenk ook ff iets te drinken in. Kan met een droge keel niet rijmen. Iemand anders nog iets? Btw, lekker zeg vakantie! Gezellig Tink!
Oeps!
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 04-12-2000 02:06]
Maar daarna heb ik getracht te zaken ff op een rijtje te zingen. Zie dat de meesten de spanning niet langer konden verdragen en zijn gaan slapen. Maar goed, hier kunnnen jullie strax gezellig meezingen.
Ik neem nog een colaatje met Cynix. Pff, dat viel ff niet mee vanavond. Even onderuit hangen.
Wow, zo'n jointje doet vreemde dingen met je!
Pfff, hoeft ze gelukkig niet bij de goede Sint op schoot! Maar misschien wel een goed idee om een schoen hier achter te laten. Je weet maar nooit...
Maar laten we ff iets drinken. Dat verslaan is vandaag echt dodelijk vermoeiend. Kan de naam Bart niet meer horen...
*Ik hou m'n meiter nog ff op, zit-ie morgen wat soepeler. Ding heeft 'n jaar platgedrukt in de kast gelegen
*Qt steekt maar ff een vers blowtje aan om die geur te verdrijven!
Zag dat je nog wat mooie limericks geplaatst hebt. Heel goed! Beter dan broddelwerk van die pieten waar ik elk jaar mee op stap moet. Nou ja, 't zijn dan ook geen 'echte' pieten. 't Is 'n tijdelijke Melkertbaan voor die hanggroepjongeren in dat hanggroepjongerendagverblijf, hier 'n paar pandjes verderop.
Hey, tot morgen! Enne, sluit je ff af?
Wat heeft zich hier afgespeeld?
* PalinG aanschouwt een onbeschrijfelijke zooi die hij naspeurt op clous van wat hij gemist heeft
Verstrapte poster... Henderson!
nog eentje... Rita Reys... Goh, leuk.
En gister Sex Mob... Hmmm, veel gemist.
Glazen dan...
Hier en daar ff ruiken. Bier, jus, cola, wijn... makkelijk.
* PalinG ziet plots een halfvol glas met een bijzondere inhoud
Es ff zien... Wat proef ik? Hmmm, ...Gin
...whiskey (Southern Comfort?), euh... Galliano (onmiskenbaar) en jus...
He, geen tequila? Volgens mij hib ik eens zoiets gedronken in Mexico, maar dan met tequila en rum, geloof ik. Ben alleen ff kwijt hoe dat ook al weer heet.
* PalinG gaat ff in het kantoortje van Torp kijken
He, is dat niet de sjaal van Tink? En wat is dat een... daar hangt warempel een keurig pak. Zozo Torp, dat ziet er gelikt uit!
* PalinG ziet in de hoek een mijter liggen
Sinterklaas was dus ook van de partij, misschien dat ie te paard gekomen is. Zal buiten eens kijken of er nog sporen te vinden zijn.
* PalinG zoekt de frisse lucht weer op
Geen sporen van een paard hier, zal eens rondom lopen... Wel sporen van iemand avondeten. Iemand mosselen gehad?
* PalinG heeft Qt en Tink gemist, en probeert of 1 van de dames te bereiken is...
quote:* PalinG hoorde van fashionably_late dat Tinkerbell er zaterdag anders uit zag, fantastisch gewoon, naar de kapper geweest, etc. Hij deed z'n best om f_l niets te laten merken, maar was ineens van slag...
fashionably_late schreef op zaterdag 2 december 2000 23:23
--------------------------------------------------------------------------------
Tinkerbell....er is iets met je...er is iets veranderd...je ziet er fantástisch uit....ben je naar de kapper geweest????
quote:* PalinG krijgt ineens een heeel warm gevoel van binnen
Tinkerbell schreef op zaterdag 2 december 2000 23:31
--------------------------------------------------------------------------------
* Tinkerbell heeft zich voor vanavond extra opgetut, F_L, om Torp een genoegen te doen
En ja, ik mis PalinG een beetje
quote:* PalinG houdt het niet meer en valt flauw
Tinkerbell schreef op zondag 3 december 2000 00:09
* Tinkerbell komt binnengestormd
Ik zat nog in het andere deel! Jongens, wat loopt deze club goed
Doe mij nog eens zo'n srew-dinges uit Mexico, QT! Die was lekker
En PalinG komt vast wel boven water na zijn weekendje weg. Misschien blijf ik wel even opgetut voorlopig
Nu eerst maar eens de handen uit de mouwen, de hele toko doorluchten is het minste dat ik kan doen.
Ben sinds het slapen in de tuin trouwens nog steeds m'n agenda kwijt. Daar kwam ik tenslotte voor. Zal moeilijk worden die agenda in deze feestresten te vinden.
Dan dus gelijk maar ff de bezem ter hand nemen, alle glazen in het sop en de toiletten met de brandslang te lijf...
Op zoek naar mijn agenda, want daarin staat het telefoonnummer van... haar. <zucht>
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 04-12-2000 15:25]
PalinG: the game is on! (en je barkruk hebben we voor je vrijgehouden)
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 04-12-2000 16:07]
De exclusiviteit van CluPa zou mi in het geding komen. Laat de nieuwsgierigen maar langs komen... Dat stiekume gespiek is wel zoiets verderfelijks. Straks kan iedereen zien hoe wij op het toilet zitten (hmmm... dit klinkt weer ranziger dan de bedoeling was ) of naar buiten rennen omdat alle toiletten bezet zijn.
* PalinG ziet de balk zijn eigen oog niet (?!)
* Miracle wil er allemaal niks van weten en stort zich op z'n werk en geeft PalinG zijn biertje
Alles van de afgelopen drie dagen heb ik al lang nagelezen en heb idd een hoop actie geconstateerd.
Toch snap ik nog steeds niet wat Torp precies bedoelde:
quote:
Torp schreef op maandag 4 december 2000 15:55
...
PalinG: the game is on!
...
* Miracle verontschuldigt zich voor deze vaagheid maar het gaat over z'n baas, en die tipt goed
ik ga met belangstelling toekijken vanachter de bar. Let the games begin.
Mmmh, PalinG zit peinzend aan de bar, Miracle wast bozig de glazen en Torp zit zwijgend in zijn kantoortje.
* Tinkerbell komt vanavond wel terug
Miracle, heb je voor mij een dagmenu? Ik lus wel wat. Doe d'r ook maar nog een pilsje bij. Oh, en vraag HeerKoen ook maar ff of iets van me wil drinken.
Ik ga vast aan tafel 12 zitten, lekker bij het raam. Kan ik mooi in de gaten houden of er nog bekenden langskomen.
* PalinG loopt verzonken in gedachten langs de garderobe en ziet een berejas hangen. PalinG vraagt zich af of Torp connecties heeft met de circus-maffia en rilt bij de gedachte
* Miracle tapt de glazen nog 'es vol, hij weet dat dit een verbroederlijke werking zal hebben en brengt Torp er 1 in zijn kantoor
PalinG bedankt!!
Smakelijk eten.
*HeerKoen blijft vraagt zich af wat er werkelijk allemaal achter de schermen van Club Pannonica afspeelt. Een documentaire over het reilen en zeilen van deze toko lijkt hem best interessant.
Een docudrama zul je bedoelen. De gebeurtenissen hier leveren zeker genoeg juicy details om een heerlijk verhaal te vertellen / laten zien. Wellicht aanleiding voor een succesvolle theaterproductie (Van de Ende weer van stal?).
Maargoed, hoe lijkt het met de daghap Miracle? Al bijna klaar? Ik rammel.
Doe mij nog maar een biertje en geef PalinG er ook maar een. (kan hij het eten mee wegspoelen)
Hmm, is prima.
Na het ruige weekend vanavond maar even een rustig avondje... Wat mij betreft dan.
Ben benieuwd of er dadelijk nog wat bekenden binnenwaaien voor een praatje.
* PalinG krijgt ineens zin in een knuffel (signalement: zacht, warm en beregezellig)...
Dat feest komt er wel, want animo genoeg schat ik zo.
En Torp houdt nu eenmaal van een goede omzet, dus...
Niks geen last allemaal !
We kunnen er wel een tweedaags feest van maken, je weet wel, Oud en Nieuw er meteen bij pakken...
Moeten we toch binnenkort maar eens bespreken met Torp.
In de krant lees ik iets heel vreemds. Dode Kluizenaar. Ineens snap ik waarom het nuttig is dat er altijd iemand is die BB volgt. Gebrek aan kijkers zou Hummies aandacht doen verslappen...
Stel je voor dat het BB huis vergeten wordt. Komen ze er over bijvoorbeeld twintig jaar nog eens uit.
Fewdi met blauwe ballen zo groot als een skippybal (en daar is de connectie met de kangaroo alweer), Deuzeuree heeft zichzelf half opgevreten, Bi heeft zich inmiddels door elke bewoner meermalen bruut laten nemen, met name Sjors maakte daar dankbaar gebruik van (en gebruikte z'n emmertje als voorbehoedsmiddel), Robin verwekte bij Bi een kind alleen om D. te jennen, en Hieke is bevroren in de DBK nadat Koos haar daar uit wraak (zij wel filmpje Indy, hij niks) had vastgebonden. De enige die nog niet van zich heeft laten horen is beer Balou. Sinds zijn binnenkomst heeft zijn poot tussen Dees' dijen geklemd gezeten.
Hmmm, de pils komt hard binnen. Miracle, doe me eerst maar een grote koffie... Zwart.
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 04-12-2000 18:52]
He Z.J. Ook weer hier? Gezellig! Neem een stukje appeltaart en een bakkie koffie.
Is PalinG al weer weg? Ik had hem graag willen knuffelen, maar ik durfde niet zo goed...
Zou ik dan mijn schoen kunnen zetten ??
Oooow lekker, Tinkerbel, doe mij maar een puntje, zonderslagroom en een koffietje verkeerd er naast.
Mag ik ook een punt(je)?
Graag met slagroom en doe er maar een kop koffie bij. Zwart.
En ... Neem zelf ook iets.
En tijd voor een banner.
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 04-12-2000 21:30]
mmm lekker, zeg!
Ik vind dat schoenzetten eigenlijk wel een goed idee!! Kan Ed morgen niet als Sinterklaas langskomen?? Of verklap ik nu iets????
Na het eten, ondanks de koffie, in slaap gevallen achter m'n krant... Tjonge, dat weekend was best vermoeiend, maar heeel gezellig.
Affijn, met nog 1 schoen hinkel ik naar de de bar. Onderwijl de slaap uit mijn ogen wrijvend. Eerst maar eens een dubbele espresso. Es kijken of dat helpt.
* PalinG ziet schoteltjes met taartkruimels
Welke schat/held heeft er taart gebakken? Fantastisch! Ik hoop dat er nog een stukje over is. Zoiets lekkers lus ik wel, het ruikt in ieder geval weer lekker in Club Pannonica!
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 04-12-2000 21:53]
Zullen we samen bij de knapperende haard gaan zitten, liedjes zingen voor die lieve Sint?
Het is tenslotte vannacht de laatste keer dit jaar dat de Sint eventueel iets in onze schoen kan doen... Ik lus wel een chocoladesigaretje
* PalinG rent nog ff snel naar buiten en haalt een dikke peen uit de fietstas van zijn buurvrouw's fiets die hij vandaag geleend had omdat een junk de zijne verkocht heeft
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 04-12-2000 22:15]
Ik zet mijn schoen naast die van de anderen.
Vol verwachting klopt mijn hart...
* Tinkerbell is niet altijd braaf geweest
He, dag PalinG, leuk weekend gehad?
Hoeft niet f_l, ik heb al een peen gevonden. Tink, deel je ook mee? Ik maak nog wel ff snel een kop choco...
Het haardvuur brandt nog niet zo goed. Wie gooit er nog wat hout op? Zullen we ook proberen om een gedichtje voor elkaar te maken?
Trouwens, ik heb nog een appel over en zou het paardje ook een mandarijn lusten?
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 04-12-2000 22:24]
En oh ja Tink, mijn weekend was zeer geslaagd. Vond het alleen jammer dat de rest van het gezelschap steeds op tijd naar bed ging en ik telkens klaarwakker alleen achter bleef. Toch een hoop lol gehad.
* PalinG verklapt dat ie een huisje gehuurd had met een stel (12!) vrienden uit Stad
Hebben jullie het al weer bijgelegd, PalinG en Torp?
* plots dringt het tot PalinG door dat zowel f_l, maar vooral Tinkerbell er stralend uitzien
Wat zie je er anders uit Tink, naar de kapper geweest en een nieuwe outfit gehaald? Zeker voor de feesten van dit weekend in de Club.
Nog gezellig geweest? Ik heb al een hoop gehoord (gelezen).
Nog een beetje goed gedraaid Torp?
* PalinG had al het gevoel dat Torp iets dwars zat, maar probeert hard weer in zijn gunst te komen
Wat heb ik bij Torp fout gedaan Tink?
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 04-12-2000 22:30]
Ja, het was een geweldig weekend!
Of niet, Tinkerbell?
{*fashionably_late voelt zich een beetje gevangen in een driehoekverhouding
Ikke ga maar weer es, moet er vroeg in, zodat de Sint alle tijd heeft om alle schoentjes te vullen...eeehm, leuke avond nog, jullie drieen....
*fashionably_late loopt blozend de deur uit
[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 04-12-2000 22:39]
Nou valt wel mee Torp. 'T was niet dat ik de Fewdi was (bovendien koester ik geen verliefde gevoelens voor 1 van de deelnemende dames), maar meer dat de rest een beetje de Koos uithing. Gelukkig waren er bij ons geen camera's en idd helaas geen kabel.
Voor de rest was het errug gezellig!
Ik ben blij dat jullie samen ook een gezellig weekend gehad hebben.
Zeg heren, we houden het wel gezellig he
* Tinkerbell heeft niets voor niets vleugels
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 04-12-2000 22:50]
Hier PalinG, die is voor jou, en ik pak er zelf ook maar een.
Oppassen met die vrouwtjes, hoor! Je weet niet waar je aan begint! Geloof dat nou maar van mij...
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 04-12-2000 22:52]
Goedenavond !
Doe maar een rondje van mij !
Zelf lust ik wel een biertje.
Sinterklaasje, kom maar binnen met je knecht
en zet die Torp eens even recht
Misschien heeft hij nu reuze spijt
dat hij nu steeds televisie kijkt
Kom maar eens even bij ons aan
en laat de President maar buiten staan
Marten-Jan ging uit fietsen
toen zag hij het licht
Ha de club is nog open
ze zijn nog niet dicht
Ik neem nog een drankje
zei hij met plezier
en rinkelde zijn bel
en ging toen gauw zitten
naast PalinG en Tinkerbell
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 04-12-2000 23:00]
Dan lust ik wel een puntje, liefst met wat warme chocolademelk! Enne Torp, die Nova uitzending wordt later vanavond nog herhaald hoor...
Gezellig dat PalinG weer terug is van weggeweest. Heeft hem goed gedaan zag ik, heeft meteen een paar mooie limericks gemaakt.
Verder had ik vannacht mijn schoen al gezet, maar die zie ik nu nergens terug. Heeft iemand 'm soms in de doos met gevonden voorwerpen gegooid?
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 04-12-2000 22:57]
* PalinG fluistert dan naar Torp dat ie niet zoveel verstand heeft van vrouwen en dat ie eigenlijk niet zo goed weet wat ie soms met ze aan moet. Geschrokken vraagt ie wat Torp bedoelde met zijn waarschuwing.
Bedankt voor het mooie liedje Tink.
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 04-12-2000 23:00]
Torp, jij keek toch net NOVA ? Wat is het laatste nieuws ?
PalinG Ferdie ? Zeeuws jongetje denkt en vraagt zich af wat zijn rolletje afgelopen weekend voor hem was weggelegd. Toch niet Sjors of Koos hoopt hij..
Lust wel een rood wijntje, proost! Op de nominatie van Koen en Mariska (Bus)
Geef mij maar een wit wijntje als je wil, want al die koffie en appeltaart komt me mijn neus uit!
Zijn jullie er nog? Fijn!
Hee Tinkerbell, ik dacht dat je al weg was...
En daar hebben we zelfs Qt!
Misschien denk je: Torp? Wat moet-ie?
Pas vandaag jouw rijm gevonden
Waarin mooie woorden over 't clubje stonden
Ik wou je zeggen: You're a beauty!
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 04-12-2000 23:46]
Lusten de heren er ook nog eentje?
Ik heb nog geen Sinterklaasliedje voor Sanne, maar die komt zo.
Het haardvuur knappert inmiddels aardig, PalinG. Ik ga er wat dichter bij zitten, ik heb koude handen
* Tinkerbell heeft nu iedereen wel gehad toch, qua Sinterklaasliedjes dan
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 04-12-2000 23:53]
quote:lief
Op 04 december 2000 23:47 schreef Tinkerbell het volgende:
Zie ginds tuurt onze Sanne
het beeld op en af
misschien voor een foto van Dees die Bart een kusje gaf
Zij streamt en zij shot maar
ik heb een respect
Nu eerts maar een wijntje
en dan weer aan 't werk* Tinkerbell heeft nu iedereen wel gehad toch, qua Sinterklaasliedjes dan
Wat denk je, krijg ik een decoder in mijn schoen! En dat ding werkt hier helemaal niet... Weet ik meteen weer waarom ik dit feestje eigenlijk nooit vier. Maar goed het gaat om het idee, dus toch bedankt Sinterklaas!
Ik heb eigenlijk wel dorst gekregen. Wie staat er vandaag achter de bar? Geef iedereen maar iets te drinken van mij. Omdat ze allemaal van die prachtige rijmpjes hebben gemaakt!
* Tinkerbell is ook heel benieuwd wat de Sint in haar schoentje gaat doen
Ik ga nu naar buiten een luchtje scheppen, ik zit tegenwoordig een beetje teveel in de club, geloof ik.
Regelen jullie even de bar?
Ik ga nu naar buiten een luchtje scheppen, ik zit tegenwoordig een beetje teveel in de club, geloof ik.
Regelen jullie even de bar?
* Torp heeft duidelijk moeite om het werk achter zich te laten
En ik leg hier een bannertje neer, voor je-weet-wel-als-het-soms-zover-is-he?
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 05-12-2000 00:01]
Tjees, gékkenhuis vandaag. Eerst m'n gewone werk en toen nog m'n vrijwilligerswerk als Sinterklaas. Pffffieeuw, ben bekogeld met pepernoten. Die kinderen zijn tegenwoordig zó verwend. Ze gooien de pepernoten gewoon terug!
Afijn, ff 'n afzakkertje graag. doe maar wat je in huis hebt.
Gisteren was hij ook al ziek. Van de mosselen weliswaar, maar toch..
ga ff lekker zitten
rust na kinderen die fitten
tis niet meer wat het was
vroeger met 1 noot in je sas
nu smijten ze gewoon alles terug
en maken van een olifant een mug
soms zou je die rakkers wel even
en sta je met je staf wild te beven
een piet houd je dan nog tegen
anders kom je van de drup in de regen
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 05-12-2000 00:12]
Nog eentje dan. En dan naar huis, anders is iedereen hier nog als de Sint de cadeautjes komt brengen
Wat vond Qt in haar schoen
Hoe kon de Sint dat nou doen
Een smerige grap
Zo'n Mr Zap
Qt vind die Sint maar een oen
FOK! is maar niet vooruit te branden
Dus Cuties rijmpjes die strandden
In Cyberspace
Tis mooi geweest
Zo komt er nix uit haar handen
Doe mij maar een stevige borrel. Misschien helpt dat, heb ik het niet meer zo in de gaten allemaal...
Ach meid, vannacht een nieuwe kans! Zet je schoentje maar weer voor de open haard. Misschien moet je mij maar even influisteren wat je wel graag van Sint en Piet wil hebben en misschien kan ik dat op korte termijn nog even regelen.
* Tinkerbell fluistert tegen PalinG: wat is er toch aan de hand in de club. Iedereen is ziek of verdrietig
Neem een lekkere borrel, Cutie, dan kijk je straks minder somber, zeker en vast..
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 05-12-2000 00:23]
quote:Heb je mijter aan de kapstok gehangen in het kantoortje van Torp Cynix. Loop daar maar ff binnen, Torp is toch al weg.
PalinG schreef op maandag 4 december 2000 15:14
--------------------------------------------------------------------------------...<knip>
* PalinG gaat ff in het kantoortje van Torp kijken
He, is dat niet de sjaal van Tink? En wat is dat een... daar hangt warempel een keurig pak. Zozo Torp, dat ziet er gelikt uit!* PalinG ziet in de hoek een mijter liggen
Sinterklaas was dus ook van de partij, misschien dat ie te paard gekomen is. Zal buiten eens kijken of er nog sporen te vinden zijn.
<knip>
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 05-12-2000 00:27]
Zie dat we alweer bijna toe zijn aan deel 4 in deze club. Binnenkort tijd om te verhuizen dus.
Truste voor PalinG. Enne, maak je maar geen zorgen om Havoc. Ik heb vernomen dattie ergens rondhangt en fijn slotjes aan het zetten is.
Gelukkig is de boel hier aardig aan kant! Als er een nieuwe ruimte wordt geopend, vergeten jullie dan niet de 4 appeltaarten voor morgen mee te nemen!?
Welterusten!
[mompel]lekkerhandig[/mompel]
Hee leuk dat ik jullie nog even zie, ben achter de godsganse avond met belastingen beziggeweest. Saaier kunnen we het niet maken. iig op de valreep een pilsie voor mij en voor jullie graag. Moet morgen helaas ook weer vroeg op.
* PalinG is het met Tink eens dat velen de laastste tijd niet helemaal lekker in hun vel zitten. Het stemt hem droef, gezien zijn paradoxale fitheid
Dames, ik zoek iig mijn tas. Daar zit, als het goed is, nog een tandenborstel in van afgelopen weekend. Zal na alle strooigoed nog even goed poetsen voor ik op bed kruip.
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 05-12-2000 00:34]
Belastingen, wat saai, Miracle, wij hebben Sint-liedjes gezongen. Wil je nog snel een stukje appeltaart?
*ik denk dat het tijd is om te verhuizen, we zijn vol
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 05-12-2000 00:36]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |