abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 juni 2019 @ 12:59:04 #51
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_187318884
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 12:58 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Is gewoon een liedje van de vliegende panters
Ok, dan is het goed :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Fogel op 21-06-2019 09:36:50 ]
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 20 juni 2019 @ 22:04:25 #52
319979 Fok-it
All is well
pi_187528195
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:16 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Tering wat een bedrag _O-
Ga je vrijwillig naar een 3de wereld land en dan moet je daar nog fors voor aftikken ook, verdienen ze daar niet eens in een jaar man _O-

Inentingen zijn wel nodig idd, ze schijnen daar hun reet gewoon met hun hand af te vegen :r
Ik hoop voor je dat de E. Coli zal smaken op je broodjes. Hebben ze daar überhaupt broodjes, een bakkerij?
Of vreten ze daar alleen maar rijst en dadels oid :')

Nou Kluun ik weet niet hoe je erop kwam dat dit een goed idee zou zijn, maar gun je toch het allerbeste.
Ga je alleen of neem je een handlanger mee?
Weet niet wie een grotere wereldvreemde idioot is. Jij of Kluun.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 20 juni 2019 @ 22:06:10 #53
319979 Fok-it
All is well
pi_187528231
Dan ga je naar India en bestaat je verblijf vooral uit binnenlandse vluchten en stadstourtjes :D en dat voor paar k _O- kan je paar maanden daar van reizen gek
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_187661879
quote:
14s.gif Op maandag 3 juni 2019 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
Wow India.
Ik moet zeggen dat, dat voor mij een soort ultiem reisdoel is, en dan het liefste met de riksja run. :D
Een beetje van "als je al het andere gehad hebt, dan ben je klaar voor India". Het lijkt me heftig, cultuurschok, vies, een beetje eng. (maar zo georganiseerd wel een stuk minder)
En GEWELDIG!

Ik ben heel erg benieuwd naar je ervaringen en hoop dat je veel foto's maakt en post! Geniet er van!
Of gewoon gaan, dan kan elke bestemming daarna alleen maar meevallen :T
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 30 juli 2019 @ 16:43:39 #55
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_188206169
Ik doe een mini-kick, :@. In november ga ik voor zo'n 2-3 maand naar India, :o :). Kijk dus even mee hier, :).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_188206234
TS gaat over een paar dagen :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_188214161
Ik ben vorig jaar 2 weken naar India geweest, samen een paar vrienden waarvan 1 Indiër. Was toch wel 1 van mijn tofste vakanties ooit. Maar ik moet wel bekennen dat ik hier niet zo snel alleen met mijn vriendin naartoe zou gaan, reizen met een bevriende local is echt een onbetaalbare luxe in India. Je kunt makkelijk met behulp van Ola van locatie naar locatie hoppen (Uber variant), werkt echt ontzettend goed, maar ik zou het zelf lastig vinden om restaurants uit te kiezen.

Hopelijk heb je een relaxte privé chauffeur die niet alleen maar $$ tekens ziet ;)

Van jouw hele reis lijkt mij Jaipur toch wel het mooiste, daar zie je veel meer authentiek India terug dan in een Mumbai of New Delhi.

In Mumbai zou je overigens nog kunnen lunchen in het Taj hotel, kost iets van ¤ 25,- (gewoon naar binnenlopen, want het staat natuurlijk buiten niet aangegeven), echt een onvergetelijke ervaring.

In New Delhi moet je natuurlijk Old Delhi bezoeken, 30/60 minuten is meer dan genoeg, voorkeur 's avonds. Kun je mooi na de India gate doen, super chaotisch en druk en laat heel veel indruk achter.


Je wilt waarschijnlijk naar een shipping mall gaan om goedkoop een pak aan te laten meten. Dat kan prima, maar verwacht niet dat een verkoper zomaar een perfect pak zal aanmeten. Je moet echt goed kunnen uitleggen hoe jij wilt dat een pak moet zitten en kritisch blijven. Ze kunnen daar echt alles ter plekke vermaken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Soldier2000 op 30-07-2019 23:19:11 ]
BlaBlaBla
  maandag 23 september 2019 @ 19:45:00 #58
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189088418
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 16:46 schreef Hallojo het volgende:
TS gaat over een paar dagen :o
Moet nog steeds vertrekken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189089418
Kunnen we niet alle zeik-topics van Kluun mergen tot 1 topic? En dan genaamd: Kluun schijt zeven kleuren stront? Figuurlijk en letterlijk waarschijnlijk.
pi_189089531
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 16:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik doe een mini-kick, :@. In november ga ik voor zo'n 2-3 maand naar India, :o :). Kijk dus even mee hier, :).
Even lekker een tijdje rondhupsen in een pyamabroek?
  One tough cookie maandag 23 september 2019 @ 21:24:50 #61
169210 liesje1979
pi_189090161
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 12:20 schreef MCH het volgende:

[..]

Of gewoon gaan, dan kan elke bestemming daarna alleen maar meevallen :T
Of saai worden. :+
pi_189090205
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 12:20 schreef MCH het volgende:

[..]

Of gewoon gaan, dan kan elke bestemming daarna alleen maar meevallen :T
Dit dus...
Love is in the air!
  One tough cookie maandag 23 september 2019 @ 21:32:37 #63
169210 liesje1979
pi_189090284
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 21:27 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Dit dus...
Ik geloof echt dat het geweldig is hoor! Maar voorlopig vermaak ik me nog zo ontzettend met andere, ietsjes minder spannende reizen. Als ik thuis ben wil ik me heel erg voorzichtig eens wat inlezen in wat Stannen, of ik kies weer iets heel anders, India loopt niet weg. ;)
Maar Kluun gaat al bijna! *O*
pi_189090440
Ik heb vermoedens dat het gewoon een matige troll is. Nou ja, vermoedens :')

Begin juni - over 2 maandjes

En het is nu al eind september...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 24 september 2019 @ 08:39:35 #65
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_189094459
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 20:49 schreef MissRelin het volgende:
Kunnen we niet alle zeik-topics van Kluun mergen tot 1 topic? En dan genaamd: Kluun schijt zeven kleuren stront? Figuurlijk en letterlijk waarschijnlijk.
Edit: verkeerde gequote, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 24 september 2019 @ 08:41:22 #66
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_189094476
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 20:56 schreef MCH het volgende:

[..]

Even lekker een tijdje rondhupsen in een pyamabroek?
Alsjeblieft niet zeg, :D!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_189094869
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 01:17 schreef static het volgende:
Ik snap niet zo waarom een weldenkend mens naar India wil gaan, zo'n beetje het openbare toilet van de wereld. Waar iedereen zijn poepje en plasje doet. In het wild. In een park. Op de stoep.

Eigenlijk overal behalve een toilet. Bah. Heb ooit een aanbieding gehad om in Mumbai of Bangalore te gaan werken, heb ik geweigerd.
Tja jij bent het perfecte voorbeeld van iemand die er nooit geweest is en alleen maar afgaat op de broodje aap verhalen die je op internet gelezen hebt.

Natuurlijk zijn er delen die 100x monder ontwikkeld zijn, natuurlijk zijn er plekken waar ze in de rivier schijten. Maar denk je nou echt dat al die 1,2 miljard mensen zo leven daar? :`)
  dinsdag 24 september 2019 @ 10:31:47 #68
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_189095445
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 09:24 schreef 111210 het volgende:
lleen maar afgaat op de broodje aap verhalen die je op internet gelezen hebt.
Niet dat ik enige verantwoording aan je hoef af te leggen, maar goed.

Enkele van mijn familie-leden zijn jaren achteralkaar (vraag me werkelijk niet waarom) een aantal maanden per jaar daar verbleven. Heb de foto's gezien, de verhalen gehoord, etc. dus heb zelf wel een perceptie op kunnen bouwen. Buiten dat hebben we een kantoor daar, dus menig verhaal van mijn collega's is punt van hilariteit en verbazing geweest.

Next.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 24 september 2019 @ 10:37:06 #69
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189095501
Ik heb dat nooit gezien in India mensen die op straat schijten inmiddels doen ze dat in de VS ook. Doorgaans doen dakloze mensen daar hun behoefte op het strand soms of op het spoor of een publiek toilet. Ik vond India prachtig mooi, de chaos maar ook delen die haast onbewoond zijn maar vooral het lekkere eten wat je overal voor een habbekrats kunt krijgen ook op straat, elke dag nam ik wel een lassi en dan vooral de mango lassi de lekkerste die ik ooit gehad heb. Ik ga zeker een keer terug.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator dinsdag 24 september 2019 @ 10:56:19 #70
45833 crew  Fogel
pi_189095663
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 10:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb dat nooit gezien in India mensen die op straat schijten inmiddels doen ze dat in de VS ook. Doorgaans doen dakloze mensen daar hun behoefte op het strand soms of op het spoor of een publiek toilet. Ik vond India prachtig mooi, de chaos maar ook delen die haast onbewoond zijn maar vooral het lekkere eten wat je overal voor een habbekrats kunt krijgen ook op straat, elke dag nam ik wel een lassi en dan vooral de mango lassi de lekkerste die ik ooit gehad heb. Ik ga zeker een keer terug.
Ben je ook op de plekken geweest waar TS heengaat? En zo ja, heb je toevallig specifieke tips als toevoeging aan het programma dat ie al heeft?

@Kluun, schrijf Mango Lassi eten maar vast op je TODO lijst ^O^
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_189097213
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 10:31 schreef static het volgende:

[..]

Niet dat ik enige verantwoording aan je hoef af te leggen, maar goed.

Enkele van mijn familie-leden zijn jaren achteralkaar (vraag me werkelijk niet waarom) een aantal maanden per jaar daar verbleven. Heb de foto's gezien, de verhalen gehoord, etc. dus heb zelf wel een perceptie op kunnen bouwen. Buiten dat hebben we een kantoor daar, dus menig verhaal van mijn collega's is punt van hilariteit en verbazing geweest.

Next.
Nja ik heb het zelfde, 3 vrienden willekeurig van elkaar naar india geweest, 1tje werkt er inmiddels al een jaar of 5 inmiddels en die heeft ook andere verhalen.

Dus tja. Denk dat je er zelf heen moet gaan voor je met een oordeel kan komen :)
  dinsdag 24 september 2019 @ 14:27:38 #72
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189098304
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 10:56 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ben je ook op de plekken geweest waar TS heengaat? En zo ja, heb je toevallig specifieke tips als toevoeging aan het programma dat ie al heeft?

@:Kluun, schrijf Mango Lassi eten maar vast op je TODO lijst ^O^
Lassi eet je niet maar dat drink je.


heel erg lekker en verfrissend. Het schijnt ook nog eens goed te zijn voor je maag en darmen.


Jaipur the pink city, leuke stad om in rond te dwalen, het paleis in het begin van de video is nep dat is alleen een gevel. Wat jammer is in India is dat ze met het concept van terrasjes niet zo bekend mee zijn.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator dinsdag 24 september 2019 @ 14:54:36 #73
45833 crew  Fogel
pi_189098644
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 14:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Lassi eet je niet maar dat drink je.


heel erg lekker en verfrissend. Het schijnt ook nog eens goed te zijn voor je maag en darmen.


Jaipur the pink city, leuke stad om in rond te dwalen, het paleis in het begin van de video is nep dat is alleen een gevel. Wat jammer is in India is dat ze met het concept van terrasjes niet zo bekend mee zijn.
:@ Ik ken lassi helemaal niet, maargoed, nu weet ik dat het drinken is :D

Go for it Kluun!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_189098738
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 14:54 schreef Fogel het volgende:

[..]

:@ Ik ken lassi helemaal niet, maargoed, nu weet ik dat het drinken is :D

Go for it Kluun!
:o
Snel een bezoekje aan je dichtsbijzijnde Indiase restaurant!
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_189103825
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 10:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb dat nooit gezien in India mensen die op straat schijten inmiddels doen ze dat in de VS ook. Doorgaans doen dakloze mensen daar hun behoefte op het strand soms of op het spoor of een publiek toilet. Ik vond India prachtig mooi, de chaos maar ook delen die haast onbewoond zijn maar vooral het lekkere eten wat je overal voor een habbekrats kunt krijgen ook op straat, elke dag nam ik wel een lassi en dan vooral de mango lassi de lekkerste die ik ooit gehad heb. Ik ga zeker een keer terug.
India is ook prachtig mooi. Maar het eten is daar nog beter!

Ik ga ook zeker weer terug naar India.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')