Gezien het feit dat jij nu ook je oren hebt laten hangen naar @Mani89 neem ik aan dat we quitte staan?quote:Op zondag 2 juni 2019 15:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik had Ludvigsson @:Slobeend, maar die is me sterk afgereden door @:Mani89 omdat het volgens hem een tweede Tuft is.
Hij nam jou keihard in de maling, mij niet. Dat vind ik een wezenlijk verschil.quote:Op zondag 2 juni 2019 15:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gezien het feit dat jij nu ook je oren hebt laten hangen naar @:Mani89 neem ik aan dat we quitte staan?
Beide net trager dan Deemaar. (lol)quote:Op zondag 2 juni 2019 15:13 schreef Slobeend het volgende:
Wanneer moeten Scotson en Davies? Die moeten sneller dan Durbridge en Bauer @:koffieplanter
Nog steeds heb je je laten overtuigen.quote:Op zondag 2 juni 2019 15:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij nam jou keihard in de maling, mij niet. Dat vind ik een wezenlijk verschil.
Maar ik ben niet in bewust valse informatie getrapt.quote:Op zondag 2 juni 2019 15:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nog steeds heb je je laten overtuigen.
Dus je vond een redenering van Mani plausibel? Dat zie je toch ook niet vaak, zeg.quote:Op zondag 2 juni 2019 15:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar ik ben niet in bewust valse informatie getrapt.
Wat een kleurloze slavenronde.quote:Op zondag 2 juni 2019 15:23 schreef wimderon het volgende:
Sosa, dat is er toch ook niet helemaal uitgekomen.
Hij heeft echt wel dagen gehad waarop hij mee mocht. En ook als slaaf kun je uitroeptekens plaatsen.quote:
Zeer goed deelnemersveld.quote:Op zondag 2 juni 2019 15:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Volgende week is het alweer Dauphiné, is toch heerlijk man.
Wat is daarmee?quote:Op zondag 2 juni 2019 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eekhoff is een waardeloze gozer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |