Wat een random vraag.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat vinden jullie van dikke meikevers
Nee hoor, Ama is een lief zachtaardig meisje, meer niet hoor.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:23 schreef Remqo het volgende:
Ik dacht dat le_prof de charmeur hier was, die UitStraling gooit er nog een schepje bovenop
Is zeker ook te groot voor iequote:Op zondag 2 juni 2019 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, Ama is een lief zachtaardig meisje, meer niet hoor.
Ama is zeker een lieverd.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, Ama is een lief zachtaardig meisje, meer niet hoor.
Mijn kat nam ze mee in mijn vorige huis.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja schrik altijd als zo’n rakker voorbij vliegt of zie spartelen op de grond
Haha wat smerig, leefden ze vaak nog?quote:Op zondag 2 juni 2019 20:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn kat nam ze mee in mijn vorige huis.
Compact is een beter woordquote:
Groot?quote:Op zondag 2 juni 2019 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik val wel op Turkse vrouwen maar je bent echt te groot voor me
Ja en dan at ze ze op. Kraakt zo lekker.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha wat smerig, leefden ze vaak nog?
Moest Googlen. Gatver.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en dan at ze ze op. Kraakt zo lekker.
Hier geen onweer te bekennenquote:Op zondag 2 juni 2019 20:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moest Googlen. Gatver.![]()
Nooit gezien hier.
Hekel aan onweer maar damn wat lekker zo die frisse afkoeling.![]()
Ben je bang voor onweerquote:Op zondag 2 juni 2019 20:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moest Googlen. Gatver.![]()
Nooit gezien hier.
Hekel aan onweer maar damn wat lekker zo die frisse afkoeling.![]()
Ja vet groot, die mussen gaan er ook helemaal wild opquote:Op zondag 2 juni 2019 20:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en dan at ze ze op. Kraakt zo lekker.
Werd daar vroeger door kinderen geen touwtje aanvast gebonden en mee gespeeld omdat ze zo zachtaardig zijnquote:Op zondag 2 juni 2019 20:56 schreef UitStraling het volgende:
Had een groot huis in een bosrijke omgeving, sommige jaren kwam er dertig meikevers tegelijkertijd langs vliegen in de avonduren en die botsen overal tegenaan, deed dan meestal de buitenlampen uit en dan konden ze wel hun rust vinden, leuke beestjes, kutslechte domme vliegers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |