Kakduin bedoel je.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh Haags, ik was laatst naar Kijkduin en toen wilde ik een drankje doen, rond een uur of 22.00 uur. Alles helemaal afgestorven.. wat is dit ? :/
Was gisterenochtend in Scheveningen. Zwarte pad parkeerplek was al om 10.00 uur vol, maar op de Zwolsestraat was het prima te doen. Rond een uurtje of 1 weer weggegaan, vlak voor het heetst van de dag, dikke prima.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was gister prima te doen. Wel druk maar niet extreem of zo.
Valt wel mee met de kakkers toch?quote:
Ja precies dat.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was gisterenochtend in Scheveningen. Zwarte pad parkeerplek was al om 10.00 uur vol, maar op de Zwolsestraat was het prima te doen. Rond een uurtje of 1 weer weggegaan, vlak voor het heetst van de dag, dikke prima.
Ik ben niet bepaald een kakker nee dus het valt wel mee.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Valt wel mee met de kakkers toch?
Heb je een matje ?quote:Op maandag 3 juni 2019 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben niet bepaald een kakker nee dus het valt wel mee.
Een Ado tatoeage ?quote:
Noooooquote:Op maandag 3 juni 2019 14:21 schreef Rozevla het volgende:
Martine bijl dood ouwe
#jesuisheelhollandbakt
XDquote:
Uhm...quote:Op maandag 3 juni 2019 14:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar zie je mij voor aan zeg
Beetje zo'n Haagse tokkiequote:
Wat een strijderquote:Op maandag 3 juni 2019 15:43 schreef Dimachaerus het volgende:
cm2788: got a man? how longs it been since youve gotten laid
jayla_wright: havent had sex in like two weeks
jayla_wright: aka dying
lol
Hm.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |