Is toch wat dat zij er zo druk dan mee zijn, echt alerte uurtjes geweestquote:Op zondag 2 juni 2019 02:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Een stuk of acht beveiligers, zodra Utopianen iemand aanwezen gingen ze
er naar toe en werden mensen eruit gezet ...
Oant moarn.quote:
Ik dacht al dat het aan mijn pc lag, heb alles voluit gezetquote:Op zondag 2 juni 2019 02:27 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Het geluid staat zo te horen ook in de nachtmodus
Trusten, heb me rot gelachen om jequote:Op zondag 2 juni 2019 02:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga hem ook bevrijden...
Laters
Ja zeg dat, zie hoe die tafel volstaat. vraag mij af, wie zou dat doen als die thuis was geweest van al die bewoners. Al die gemakzucht van die lui, bahquote:
Ik keek nog wel toen ze gingen huilen van blijdschap om een boterham met pindakaas. In 2019 ben ik afgehaakt.quote:Op zondag 2 juni 2019 02:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja zeg dat, zie hoe die tafel volstaat. vraag mij af, wie zou dat doen als die thuis was geweest van al die bewoners. Al die gemakzucht van die lui, bah
Die aangebroken fusten kunnen ze toch weinig mee.Ow jah,flink doorzuipen.quote:Op zondag 2 juni 2019 02:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja zeg dat, zie hoe die tafel volstaat. vraag mij af, wie zou dat doen als die thuis was geweest van al die bewoners. Al die gemakzucht van die lui, bah
Ik dacht eerst dat je lusten zei..quote:Op zondag 2 juni 2019 02:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die aangebroken fusten kunnen ze toch weinig mee.Ow jah,flink doorzuipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |