Hier verder maar. Had ook een nieuw deel geopend maar iets later.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:11 schreef roos94 het volgende:
Jonge vrouw verdwijnt na avondje stappen, tas gevonden in sloot
[ afbeelding ]
KATWIJK - De Katwijker politie heeft vrijdagmiddag tijdens een grote zoekactie op de Melkweg in een vijver de tas van de al dagen vermiste Anja Schaap (33) gevonden. Van de vrouw zelf ontbreekt nog altijd ieder spoor. De vermissing houdt de gemoederen in het vissersdorp flink bezig.
De politie zette met speurhonden de omgeving rondom een sloot langs de Melkweg ruim af. Duikers van de brandweer troffen enkel een tas aan, zo maakte de politie vrijdagavond bekend. Veel buurtbewoners keken over de schouders van de hulpdiensten mee. De zoekactie naar Anja gaat dit weekend onverminderd verder.
De vrouw komt uit de wijk Rijnsoever in Katwijk, niet ver van de plek waar hulpdiensten vrijdag een tas van haar aantroffen. Schaap verdween dinsdag op woensdagnacht na een bezoek aan de kroeg. De politie spreekt van een ’urgente vermissing’.
„Anja is om ongeveer 01.00 lopend weg gegaan vanaf café de Blauwe Bock in het centrum van Katwijk”, aldus de politie. Het is niet bekend waar ze vervolgens naartoe is gegaan. „Ieder spoor van haar ontbreekt. We hopen meer informatie te krijgen over de laatste uren dat Anja is gezien”, laat een woordvoerder van de politie aan De Telegraaf weten. Volgens lokale media was ze voor haar verdwijning een avondje wezen stappen.
Zoekactie
Bekenden van Schaap roepen mensen op sociale media op om haar te gaan zoeken. Zo werd in de wijk Rijnsoever een zoekactie rond de duinen en parkjes opgezet, meldt familielid Marjolein Zwanenburg op Facebook. „Houd ook buiten Katwijk de ogen open, mogelijk heeft ze toch iets opgehaald thuis en is ze daarna doorgegaan. Je weet het gewoon niet.”
De vrouw draagt mogelijk een licht blauwe spijkerbroek en zwarte schoenen. Getuigen worden gevraagd zich via 0900-8844 te melden bij de recherche van district Leiden-Bollenstreek.
Het bericht van de politie werd via Facebook al meer dan zesduizend keer gedeeld.
https://www.telegraaf.nl/(...)en-in-vijver-katwijk
Dit.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:16 schreef Amarantha het volgende:
Hopelijk vinden ze haar snel levend terug.
Ja, daar staat dat ze niet zulke laarsjes met gespen heeft. En nergens in de comments staat wat @ikleesalleen007 beweert: en eenzelfde zwarte enkellaarsje als zij droeg.quote:
Ja, kan ook een aandachtszoekster zijn natuurlijk...quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:18 schreef roos94 het volgende:
Ik kan nergens bewijs vinden dat die Fleur van Schaik legit is.
Op facebook heeft zowat heel die kring het optie "vrienden" uitgeschakeld waardoor je niet kan zien wie nou wie op facebook heeft. Bij fleur is deze uitgeschakeld en bij anja ook.
Dit schreef ik omdat ik het vluchtig voorbij had zien komen op Facebook. Nogmaals, het kan ook een onzinverhaal geweest zijn. Zo heb ik gisteren herhaaldelijk voorbij zien komen dat haar lichaam was gevonden, zelfs met condoleances erbij en al. Maar volgens mij begrijp jij het principe Facebook niet zo goed...quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:17 schreef IriYe het volgende:
[..]
Ja, daar staat dat ze niet zulke laarsjes met gespen heeft. En nergens in de comments staat wat @:ikleesalleen007 beweert: en eenzelfde zwarte enkellaarsje als zij droeg.
Ze tweet vooral beroepsmatig toch? Dan kan ik het me wel voorstellen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:22 schreef roos94 het volgende:
Even Fleurs twitter door de mangel gehaald en ze heeft nog nooit Anja benoemd of het woord Schaap.
Ze is wel een fervent twitteraar. Hoeft niks te zeggen natuurlijk maar toch.
Vind het maar een vreemde, maar goed ik hoop dat haar verhaal legit is anders nog meer zwarte gaten.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:24 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Ze tweet vooral beroepsmatig toch? Dan kan ik het me wel voorstellen.
Niet vluchtig genoeg om er een reactie over te geven. Heb je nog in je browser-geschiedenis gekeken of je het bericht kunt terugvinden?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:23 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Dit schreef ik omdat ik het vluchtig voorbij had zien komen op Facebook. Nogmaals, het kan ook een onzinverhaal geweest zijn.
Doe ns rustig joh.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:27 schreef IriYe het volgende:
[..]
Niet vluchtig genoeg om er een reactie over te geven. Heb je nog in je browser-geschiedenis gekeken of je het bericht kunt terugvinden?
Zo niet, kan ik dan concluderen dat je het uit je eigen dikke duim hebt gezogen?
Browser geschiedenis? Ik heb de Facebook app gebruikt...en ben een leek wat betreft smartphones. Maar Hey, concludeer vooral wat je zelf wilt, mijn zegen heb je.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:27 schreef IriYe het volgende:
[..]
Niet vluchtig genoeg om er een reactie over te geven. Heb je nog in je browser-geschiedenis gekeken of je het bericht kunt terugvinden?
Zo niet, kan ik dan concluderen dat je het uit je eigen dikke duim hebt gezogen?
Ik eigenlijk ook. Wil niet oordelen, maar ehhh...tja. Daarnaast is zij echt een flink stuk ouder dan Anja: ruim 18 jaar. Niet dat je dan geen bff’s kunt zijn..quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vind het maar een vreemde, maar goed ik hoop dat haar verhaal legit is anders nog meer zwarte gaten.
Ah, dan is de kans groter dat het verhaal van de Duitse neef ook klopt. Maar waar is die plots heengegaan? Of logeerde hij in dat hotel?quote:
Waarom gebruik je het woord plots ?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:53 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Ah, dan is de kans groter dat het verhaal van de Duitse neef ook klopt. Maar waar is die plots heengegaan? Of logeerde hij in dat hotel?
Nou, ze was met neef in het café. Hadden volgens vriendin Fleur “hartstikke veel lol.”quote:Op zondag 2 juni 2019 00:03 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Waarom gebruik je het woord plots ?
Denk je dat die Duitse neef op de vlucht is of zo ?
Dat zou kunnen idd.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:10 schreef roos94 het volgende:
Boven cafe den blauwen bock waar Anja die avond aan het feesten was zit dus een hostel genaamd beach hostel holland hotel.
Dit zou kunnen verklaren dat Anja alleen wegging, als die duitsche neef daar sliep.
Ik neem aan dat dit dan ook echt zo gegaan is.
Volgens mij wordt deze man niet als verdachte gezien. Anders had dat wel in het nieuws geweest denk ik.
Misschien weet hij niet meer dan dat ze rond een bepaald tijdstip vertrok en is daarna gaan maffen in dat hostel boven cafe dus geen telefonisch contact meer gehad.
Is heel normaal hoor voor de kattekersquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:50 schreef Razor21 het volgende:
Die barman of vriend uit café kan in elk geval toch wel verklaren hoe haar toestand was? Was ze aangeschoten? Was ze te dronken om te lopen etc?
Mocht ze echt drinken geweest zijn dan geloof ik niet dat ze is gaan lopen. Aan de andere kant ik heb vroeger ook wat kilometers gemaakt lopend.
Niet op een woensdag, kom op zeg.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Is heel normaal hoor voor de kattekers
Schijnt niet te kloppen. Telefoon is 02.00 uitgepeild en ze verliet het café 01.00zquote:Op zondag 2 juni 2019 00:31 schreef Spectator19 het volgende:
Een familielid denkt dat ze bij iemand in de auto is gestapt, omdat haar telefoon slechts enkele minuten na het verlaten van het café is uitgepeild in de buurt van haar huis.
https://theworldnews.net/(...)urt-van-gevonden-tas
Ik neem aan dat als ze echt katjelam was die neef haar niet in haar eentje snachts dat hele pokkestuk laat lopen? Zowel ja dan sowieso mijn vraagtekens bij zijn normen&waarden..quote:Op zondag 2 juni 2019 00:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Is heel normaal hoor voor de kattekers
Ja, idd. Ik vraag me af of ze überhaupt dronken was. Misschien hield ze het netjes bij 1 tot 2 wijntjes. Ik ken Anja niet, maar heb de indruk dat ze wel een nette en beheerste vrouw is.quote:Op zondag 2 juni 2019 05:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als ze echt katjelam was die neef haar niet in haar eentje snachts dat hele pokkestuk laat lopen? Zowel ja dan sowieso mijn vraagtekens bij zijn normen&waarden..
Waarom ben jij zo obsessief met dit bezig?quote:Op zondag 2 juni 2019 06:37 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Ja, idd. Ik vraag me af of ze überhaupt dronken was. Misschien hield ze het netjes bij 1 tot 2 wijntjes. Ik ken Anja niet, maar heb de indruk dat ze wel een nette en beheerste vrouw is.
Vraag je dat ook aan al die mensen die god weet hoeveel topics over Anne volschreven? Of is interesse alleen toegestaan als de vermiste er goed uitziet?quote:Op zondag 2 juni 2019 06:44 schreef N.icka het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo obsessief met dit bezig?
Flauw zeg, om over een vermist persoon te zeggen dat ze er niet goed uitziet. Ze ziet er ongeveer uit als Anne qua type, dus je slaat ook nog eens de plank mis.quote:Op zondag 2 juni 2019 07:57 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Vraag je dat ook aan al die mensen die god weet hoeveel topics over Anne volschreven? Of is interesse alleen toegestaan als de vermiste er goed uitziet?
Ik vind Anja er prima uitzien persoonlijk. Anne werd echter opgehemeld alsof het Doutzen was qua looks. Beide normale Hollandse dames imho. Ik heb het over hoe lyrisch men over haar looks deed...dat zie ik bij Anja niet terug.quote:Op zondag 2 juni 2019 08:06 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Flauw zeg, om over een vermist persoon te zeggen dat ze er niet goed uitziet. Ze ziet er ongeveer uit als Anne qua type, dus je slaat ook nog eens de plank mis.
Dat heb ik nergens geleden in het nieuws iets over looks. Anja is precies hetzelfde type als Anne, met als verschil dat de foto die nu wordt gebruikt gewoonweg slecht is genomen. Zo half van onderaf, daar worden de meeste mensen vaak niet charmanter van.quote:Op zondag 2 juni 2019 08:09 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Ik vind Anja er prima uitzien persoonlijk. Anne werd echter opgehemeld alsof het Doutzen was qua looks. Beide normale Hollandse dames imho. Ik heb het over hoe lyrisch men over haar looks deed...dat zie ik bij Anja niet terug.
Iemand anders haalde eerder in het vorige topic al aan dat als Anja jonger en knapper geweest was, het land mu op zijn kop zou staan. Ik ben het daarmee eens, al vind ik het een vreselijk nare gedachte.
Ik ontken toch nergens dat ze er even leuk uitzien? En idd, die media aandacht kan ook een rol spelen.quote:Op zondag 2 juni 2019 08:20 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens geleden in het nieuws iets over looks. Anja is precies hetzelfde type als Anne, met als verschil dat de foto die nu wordt gebruikt gewoonweg slecht is genomen. Zo half van onderaf, daar worden de meeste mensen vaak niet charmanter van.
Nogmaals: het zijn qua uiterlijk dezelfde types. Geen verschil, behalve hoe de foto’s zijn genomen. Bij Anne was gewoon heel veel media gecreëerd aandacht door haar familie. En zodra je dat als familie doet, ongeacht hoe iemand eruitziet, komt er veel aandacht. Omdat het wordt opgemerkt. Dat is hier nog niet het geval.
Waarom geef je niet gewoon antwoord?quote:Op zondag 2 juni 2019 07:57 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Vraag je dat ook aan al die mensen die god weet hoeveel topics over Anne volschreven? Of is interesse alleen toegestaan als de vermiste er goed uitziet?
Omdat deze vermissing mij aangrijpt. Het mysterie eromheen, de vele vragen die er zijn, het gebrek aan media aandacht...quote:
Dat iets je aangrijpt kan gebeuren maar je zit nu al topics lang bijna 24/7 te posten. dat vind ik erg raar . En hoe kan ik nou die vraag van jou beantwoorden? Net alsof ik daar invloed op hebquote:Op zondag 2 juni 2019 08:47 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Omdat deze vermissing mij aangrijpt. Het mysterie eromheen, de vele vragen die er zijn, het gebrek aan media aandacht...
Waarom beantwoordt jij mijn vraag niet? Waarom mogen bn’ers en heel Nederland in rep en roer zijn over een andere vermissing maar over deze niet?
Dat mag je raar vinden. Wat voegt dat toe?quote:Op zondag 2 juni 2019 08:50 schreef N.icka het volgende:
[..]
Dat iets je aangrijpt kan gebeuren maar je zit nu al topics lang bijna 24/7 te posten. dat vind ik erg raar . En hoe kan ik nou die vraag van jou beantwoorden? Net alsof ik daar invloed op heb
Nee ik heb het echt niet gelezen. Maar op GeenStijl en fok heb je van die sukkelachtige jongens die in realiteit nog nooit een vrouw hebben mogen aanraken, die zou je niet serieus moeten nemen qua opmerkingen over vrouwen. Dan is alles onder de 30 ‘lekker’ (zodra ze slank zijn) en alles daarboven ‘lelijk’, zeg maar. Dat soort lui moet je niet als norm zien.quote:Op zondag 2 juni 2019 08:23 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Ik ontken toch nergens dat ze er even leuk uitzien? En idd, die media aandacht kan ook een rol spelen.
En serieus, je hebt nergens de lyrische reacties op Annes uiterlijk gelezen? Op media als GeenStijl werd dit herhaaldelijk benoemd, en ook op Facebook en forums (waaronder hier) werd haar uiterlijk vaak benoemd, terwijl dat juist naar mijn mening geen fuck uit zou moeten maken. Iemand hier gaf zelfs aan zich te schamen voor het feit dat aantrekkelijke vrouwen dit soort shit mee moesten maken. Andere duistere kant van de medaille is dat het vaak voorkomt dat lelijkere vrouwen niet worden geloofd na een zedenmisdrijf. Het is heel normaal om te roepen: Gatver, wie wil dát nu verkrachten?
Nogmaals het is niet mijn idee van normaal. Ik vind idd da Anne en Anja een vergelijkbaar uiterlijk hebben. Leuke spontane dames, niks mis mee. Maar dat zou er NIET toe mogen doen bij een vermissing...en dat doet het wel.
Herinner je je de zaak Ilona Németh nog? Op de fiets naar het werk vertrokken en nooit aangekomen. Bleek onderweg verkracht, doodgeslagen met haar fietsslot en begraven. Ik heb toen een aantal reacties gelezen waar de honden geen brood van lustten. Over haar (in hun ogen) lelijke uiterlijk. Is toch verschrikkelijk? Daarom reageer ik ook zo fel...
Helaas (weet ik uit ervaring) zijn die wel de norm. Vrouwen van boven de 30 zijn biologisch gezien niet meer knap. Mij wordt bijvoorbeeld geregeld verweten dat ik een smerige fetisjist ben omdat mijn vriendin 46 is (ik 33). Ik zou een mankement in de kop hebben. Maargoed, dat is off-topic.quote:Op zondag 2 juni 2019 09:08 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Nee ik heb het echt niet gelezen. Maar op GeenStijl en fok heb je van die sukkelachtige jongens die in realiteit nog nooit een vrouw hebben mogen aanraken, die zou je niet serieus moeten nemen qua opmerkingen over vrouwen. Dan is alles onder de 30 ‘lekker’ (zodra ze slank zijn) en alles daarboven ‘lelijk’, zeg maar. Dat soort lui moet je niet als norm zien.
Waarom rapporteer je die reacties niet gewoon?quote:Op zondag 2 juni 2019 09:13 schreef Lonaa het volgende:
zeg, hebben jullie enig idee hoe treurig een aantal van jullie bezig zijn in dit topic?
Doe eens ff normaal zeg.
Ja...dat is zo.quote:Op zondag 2 juni 2019 09:33 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Waarom rapporteer je die reacties niet gewoon?
Wat ik wel jammer vind is dat uiterlijk benoemd zou moeten worden. Het is al erg genoeg dat de meid überhaupt vermist is. Dat zou centraal moeten staan wat mij betreft.
Niet waar.quote:Op zondag 2 juni 2019 09:32 schreef ikleesalleen007 het volgende:
Vrouwen van boven de 30 zijn biologisch gezien niet meer knap.
"Die zien we nooit meer terug"quote:Op zondag 2 juni 2019 00:31 schreef Spectator19 het volgende:
Een familielid denkt dat ze bij iemand in de auto is gestapt, omdat haar telefoon slechts enkele minuten na het verlaten van het café is uitgepeild in de buurt van haar huis.
https://theworldnews.net/(...)urt-van-gevonden-tas
Maar wij zijn uitzonderingen of niet?quote:Op zondag 2 juni 2019 09:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet waar.
Ik ben al sinds zeer jonge leeftijd geobsedeerd door 30+ vrouwen.
Toen ik 14 was vond ik de moeder van mijn vriendin leuker dan mijn vriendin.
Toen ik 21 was had ik mijn eerste Milf ervaring. Seksdate met een vrouw van 38.
Veel jonge gasten kicken op oudere vrouwen hoor, in elk geval een stuk meer dan mensen denken.
Ben ik nog niet zo zeker van.quote:Op zondag 2 juni 2019 09:49 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Maar wij zijn uitzonderingen of niet?
Voor iemand die haar niet kent lijk je behoorlijk aangeslagen rond dit nieuws. Zo erg aangeslagen dat ik even dacht dat je haar persoonlijk kent en weet welke schoenen zij zou dragen. er zelfs niet van lijkt te slapen.quote:Op zondag 2 juni 2019 06:37 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Ja, idd. Ik vraag me af of ze überhaupt dronken was. Misschien hield ze het netjes bij 1 tot 2 wijntjes. Ik ken Anja niet, maar heb de indruk dat ze wel een nette en beheerste vrouw is.
Nee, ik ken haar niet persoonlijk. En wat die schoenen betreft, dat had ik langs zien komen op fb.quote:Op zondag 2 juni 2019 10:15 schreef IriYe het volgende:
[..]
Voor iemand die haar niet kent lijk je behoorlijk aangeslagen rond dit nieuws. Zo erg aangeslagen dat ik even dacht dat je haar persoonlijk kent en weet welke schoenen zij zou dragen. er zelfs niet van lijkt te slapen.
Maar ik neem aan dat ze wel gaan zoeken toch?quote:Op zondag 2 juni 2019 10:31 schreef b_engeltje het volgende:
Inmiddels is het zondag
Ik verwacht vandaag geen nieuws, of zoekacties omtrend Anja, al hoop ik van wel natuurlijk!!!
Voor een hoop katwijkers is het vandaag de rustdag...
Dat zou ik niet zo maar aannemen..quote:Op zondag 2 juni 2019 10:41 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat ze wel gaan zoeken toch?
Ik bedoel die afstand lopen, dat dat heel normaal is , om dat te doenquote:
Agent Dubbeldam 3 uur geleden :quote:Op zondag 2 juni 2019 11:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zo maar aannemen..
Op zondag moeten bijvoorbeeld alle winkels dicht zijn, er is nooit koopzondag
Is geloof ik maar 1 patatzaak open en dergelijke..
Dus nee ik denk niet dat er gezocht gaat worden vandaag, zou mij ten zeerste verbazen
GELUKKIG!!!quote:Op zondag 2 juni 2019 11:13 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Agent Dubbeldam 3 uur geleden :
Zoektocht naar #Anja gaat ook onverminderd door.
Fijne zondag! #Katwijk
Een FB pagina ? Welke ?quote:Op zondag 2 juni 2019 11:20 schreef b_engeltje het volgende:
Ik lees net op fb dat ze op camera gezien is
Op camera bij een fietswinkel en een snackbar op de route
Bron een fb pagina
Staat op de politiepagina, bij de reacties met een hoop andere onzinreactiesquote:Op zondag 2 juni 2019 11:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Van iemand die op de vermissing reageerd
Hoe deel ik dat hier?
Of je slaapt gewoon niet. Zit je op de drugs? Jouw obsessie [zoals eerder iemand zei] en sommige uitspraken is imo ietwat ongepast voor iemand die je niet zegt te kennen.quote:Op zondag 2 juni 2019 10:19 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Nee, ik ken haar niet persoonlijk. En wat die schoenen betreft, dat had ik langs zien komen op fb.
Ik slaap hier idd slecht van. [....] maar ken Anja iig niet.
Ik slaap wel hoor. En nee, gebruik geen drugs. Verder laat ik me niet verdacht maken en beschuldigen door jou. Denk wat je wilt en val mij er niet mee lastig.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:55 schreef IriYe het volgende:
[..]
Of je slaapt gewoon niet. Zit je op de drugs? Jouw obsessie [zoals eerder iemand zei] en sommige uitspraken is imo ietwat ongepast voor iemand die je niet zegt te kennen.
Blijkbaar is het meer mensen opgevallen maar je probeert je er steeds uit te lullen of te verwijzen naar FB, wat je dan ook weer niet kan of wil bewijzen. Hm.
Wanneer?quote:Op zondag 2 juni 2019 11:20 schreef b_engeltje het volgende:
Ik lees net op fb dat ze op camera gezien is
Lijkt me sterk.....quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:16 schreef Amarantha het volgende:
Hopelijk vinden ze haar snel levend terug.
Hmm heb je niet veel aan.quote:
Ja denk ik ook..quote:Op zondag 2 juni 2019 12:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hmm heb je niet veel aan.
Ben bang dat ze al lang dood is.
Even voor de goede orde: ik beschuldig niemand. Jouw gedrag, uitspraken en obsessie voor Anja maken dat ik hooguit mijn wenkbrauwen optrek.quote:Op zondag 2 juni 2019 12:04 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Ik slaap wel hoor. En nee, gebruik geen drugs. Verder laat ik me niet verdacht maken en beschuldigen door jou. Denk wat je wilt en val mij er niet mee lastig.
Ik snap dit wel, maar het is natuurlijk volledig irrationeel. Ik zou wat anders gaan doen ter afleiding. Je hoort het vanzelf wel als er nieuws is (of je checkt het zelf even één keer per dag). Gewoon, voor je eigen bestwil, om je er zelf niet teveel in mee te laten slepen.quote:Op zondag 2 juni 2019 12:08 schreef b_engeltje het volgende:
Ik heb het gebeuren van anne faber ook op de voet gevolgd
Reden: het greep me aan denk, maar kon het ook gewoon niet loslaten
Nu met Anja komt het dichterbij
Ik kan anja persoonlijk niet, maar dat de tas is gevonden in de straat waar familie van me woont
Toen ik nog in katwijk woonde ik zelf ook die route liep in het weekend, die anja heeft belopen
En ik nog jonge nichtjes heb die de leeftijd hebben om te gaan stappen, die dus ook diezelfde route zullen bewandelen in het weekend..
Kan ik ook dit absoluut niet loslaten
Ze kunnen wel een indicatie geven tot waar ze nog lopend (levend) gezien isquote:Op zondag 2 juni 2019 12:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hmm heb je niet veel aan.
Ben bang dat ze al lang dood is.
Tis niet dat ik geen andere bezigheden doe hoorquote:Op zondag 2 juni 2019 12:12 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik snap dit wel, maar het is natuurlijk volledig irrationeel. Ik zou wat anders gaan doen ter afleiding. Je hoort het vanzelf wel als er nieuws is (of je checkt het zelf even één keer per dag). Gewoon, voor je eigen bestwil, om je er zelf niet teveel in mee te laten slepen.
Nou meid, de straat waar familie van je woont. Pas je goed op jezelf?quote:Op zondag 2 juni 2019 12:08 schreef b_engeltje het volgende:
Ik heb het gebeuren van anne faber ook op de voet gevolgd
Reden: het greep me aan denk, maar kon het ook gewoon niet loslaten
Nu met Anja komt het dichterbij
Ik kan anja persoonlijk niet, maar dat de tas is gevonden in de straat waar familie van me woont
Toen ik nog in katwijk woonde ik zelf ook die route liep in het weekend, die anja heeft belopen
En ik nog jonge nichtjes heb die de leeftijd hebben om te gaan stappen, die dus ook diezelfde route zullen bewandelen in het weekend..
Kan ik ook dit absoluut niet loslaten
Heb nog niet op Google gekeken kaar begreep idd dat het vlakbij de duinen was.quote:Op zondag 2 juni 2019 15:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ken jij die omgeving? Ik niet, maar als ik op Google kijk dan denk je toch meteen ze ligt daar in de duinen. Het waait hard, en waarom laten ze daar geen speurhonden los?
geen idee, jij volgt alles dus ik dacht dat jij dat wel wistquote:Op zondag 2 juni 2019 15:03 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Heb nog niet op Google gekeken kaar begreep idd dat het vlakbij de duinen was.
Hebben ze daar nog niet gezocht? Bizar....
Michael dan?quote:Op zondag 2 juni 2019 15:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, die ruimt niets op... dan was ze al gevonden
Nou ik vind het best heftig dat er een 33 jarige vrouw ineens weg isquote:Op zondag 2 juni 2019 15:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Waar bemoeien jullie je allemaal mee.
Mind blowing.
Precies. In de praktijk blijkt het namelijk vaak gewoon een bekende te zijn (als er hier sprake is van een misdrijf).quote:Op zondag 2 juni 2019 15:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou ja kan toch?
Bij Anne zat haar vriend ook vast tijdens de zoektocht
Ik ook. En helaas ervaring met een vermissing die minder goed afliep. Volgde de zaak Anne ook op de voet. Hoop dat dit beter afloopt...quote:Op zondag 2 juni 2019 15:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou ik vind het best heftig dat er een 33 jarige vrouw ineens weg is
Weet het niet. Maar ze willen geen zoektocht organiseren, ze zoeken de media niet veelvuldig op, en vind op social media hun betrokkenheid ook wel meevallen.quote:Op zondag 2 juni 2019 15:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Denk jij dat een bekende van haar meer weet?
Gelukkig hebben ze jou.quote:Op zondag 2 juni 2019 15:42 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Weet het niet. Maar ze willen geen zoektocht organiseren, ze zoeken de media niet veelvuldig op, en vind op social media hun betrokkenheid ook wel meevallen.
vind dat zelf erg vreeemd.
ze hebben vertrouwen in de polititequote:Op zondag 2 juni 2019 15:42 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Weet het niet. Maar ze willen geen zoektocht organiseren, ze zoeken de media niet veelvuldig op, en vind op social media hun betrokkenheid ook wel meevallen.
vind dat zelf erg vreeemd.
Er was daar in de regio Katwijk aan zee al eerder een serie-aanrander actief (vermoedelijk al 12 vrouwen aangerand ) weet jij of die ooit gepakt is ?quote:Op zondag 2 juni 2019 15:41 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Ik ook. En helaas ervaring met een vermissing die minder goed afliep. Volgde de zaak Anne ook op de voet. Hoop dat dit beter afloopt...
Was dat niet in Utrecht? Of was er in Katwijk ook 1? In dat geval hoop ik dat de politie het goed uitzoekt...quote:Op zondag 2 juni 2019 15:45 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Er was daar in de regio Katwijk aan zee al eerder een serie-aanrander actief (vermoedelijk al 12 vrouwen aangerand ) weet jij of die ooit gepakt is ?
Ja en vorige maand ook een vrouw aangevallen op haar fietsquote:Op zondag 2 juni 2019 15:45 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
Er was daar in de regio Katwijk aan zee al eerder een serie-aanrander actief (vermoedelijk al 12 vrouwen aangerand ) weet jij of die ooit gepakt is ?
Hoe weet je dit?quote:Op zondag 2 juni 2019 15:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze zoeken een blanke man, 1,80 en slank geboren rond 1980-1985
Ze zoeken vandaag wel had ik eerder gelezenquote:Op zondag 2 juni 2019 15:50 schreef ikleesalleen007 het volgende:
https://www.omroepwest.nl(...)ijk-nieuwe-zoekactie
ze zoeken vandaag toch niet?! Dacht eerder gelezen te hebben van wel.
En hoezo maandag MOGELIJK een nieuwe zoekactie? Waarom mogelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |