Tuurlijk wel. Hij las voorheen gewoon mee maar vindt de meeste mensen hier echt debielen en snapt ook niet wat ik hier doe en zegt Dus ook dat ik een debiel ben maarja frambozensmaak en gouden kut jwtquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag die niet van jou waarschijnlijk
Nee ik ben wel echt next level hoor zelfs tijdens mbostage gaf ik orders aan palletsorteerdersquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je bent wel erg vol van jezelf he gvd man in bijna elke post een verafgoding van jezelf
Je zit op fok dus je bent net zo'n stumperd als de rest
Ibiza is best saai, gouden kettingen, Enrique Iglesias bloesjes en spruitjeslucht.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat lukken
Eerst nog Ibiza met de girls
Heel soms hou ik van jequote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Hij las voorheen gewoon mee maar vindt de meeste mensen hier echt debielen en snapt ook niet wat ik hier doe en zegt Dus ook dat ik een debiel ben maarja frambozensmaak en gouden kut jwt
Je bent wel ok voor een kleurlingquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee ik ben wel echt next level hoor zelfs tijdens mbostage gaf ik orders aan palletsorteerders
We zitten in de klbsc meid.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:52 schreef Myrr het volgende:
Gezien ik als drugsgebruiker toch met mijn nazaat en ondanks lamme uitspattingen toch wel intelligent, loyaal, doorzetten en ook aardig persoon toch een van de meest gelukte mensen hier ben met sterke relatie enzo zegt best veel over de meesten hierWie heeft nog meer een relatie van 7,5 jaar en going strong + toekomstperspectief.
Ahhaa @ me.
Hoop dat je van vis houdt want veel meer staat er doorgaans niet op de menukaart daarquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En deze maand ga ik naar Texeldus als iemand nog een leuk restaurant weet ?
Heb je nog andere suggesties?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ibiza is best saai, gouden kettingen, Enrique Iglesias bloesjes en spruitjeslucht.
Flink neukenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat lukken
Eerst nog Ibiza met de girls
Ik welquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:57 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
Hoop dat je van vis houdt want veel meer staat er doorgaans niet op de menukaart daar.
Ja wordt wel sos tijd he.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:57 schreef Solotovski het volgende:
Ze heeft alleen maar wijn op hoor jongens
Ja jonge ik ook no spangquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja wordt wel sos tijd he.
Niet zo mad man jeetje zit maar te geinen hoor.
lol, heb je weer sosavond megalomaanquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:52 schreef Myrr het volgende:
Gezien ik als drugsgebruiker toch met mijn nazaat en ondanks lamme uitspattingen toch wel intelligent, loyaal, doorzetten en ook aardig persoon toch een van de meest gelukte mensen hier ben met sterke relatie enzo zegt best veel over de meesten hierWie heeft nog meer een relatie van 7,5 jaar en going strong + toekomstperspectief.
Ahhaa @ me.
Die restaurantjes in de baaien zijn wel relaxed daar.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nog andere suggesties?
Moest wel lachen om spruitjeslucht
Jaaahaaaaa nu weten we 't gvd welquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:58 schreef Myrr het volgende:
Nee grapje mn leven is wel aan het lukken eindelijk.
Echt goed eten is als vegetariėr buiten Amsterdam sowieso een opgave.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik welmaar ik ga o.a. Met iemand die vegetarisch eet en niet van vis houdt
Hou je kkbek nou wijfquote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:59 schreef Myrr het volgende:
Echt zin om te melden dat vriend nu 34k bruto gaat doen en nog steeds niet zn diploma heeft.en hij is maar docent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |