Dat laatste zeg ik niet en ik bedoel het ook niet. Dat Mollema hier tevreden mee is kan ik begrijpen, want hij is minder dan de rest. Dat Trek hier tevreden mee is kan ik ook begrijpen, want ze betalen hem om dit te doen (waarom ze op zo'n fantastisch idee zijn gekomen om hem te nemen is wat anders). Maar ik hoop ook dat jij, en daarmee nog 8394834983249 anderen, kunt begrijpen dat ik dit als wielergek echt behoorlijk om te kotsen vind.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:35 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
In de rit die Zakarin won reed hij nochtans de hele dag in de aanval, maar goed. Elke dag aanvallen is met Mollema zijn capaciteiten niet erg realistisch en bovendien quasi zelfmoord.
Daarnaast hebben we het gewoon over topsport, waarbij ereplaatsen ook veel waard zijn. Bij Trek zouden ze niet graag zien dat Mollema dat vandaag had vergooid met een kamikazeaanval.
Dat iemand naar vermogen rijdt is om te kotsen? Wat een onzin.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat laatste zeg ik niet en ik bedoel het ook niet. Dat Mollema hier tevreden mee is kan ik begrijpen, want hij is minder dan de rest. Dat Trek hier tevreden mee is kan ik ook begrijpen, want ze betalen hem om dit te doen (waarom ze op zo'n fantastisch idee zijn gekomen is wat anders). Maar ik hoop ook dat jij, en daarmee nog 8394834983249 anderen, kunnen begrijpen dat ik dit als wielergek echt om te kotsen vind.
Passieve aanklampers halen ook altijd het maximale eruit, al kun je dat niet weten omdat ze dus alleen maar aanklampen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Passieve aanklampers komen altijd sympathieker over als ze maar lelijk genoeg op hun fiets zitten.
uitfaserenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:42 schreef luukert het volgende:
Is het eigenlijk bekend wat Trek met Mollema wil naast Porte en Nibali?
Ik kan me best voorstellen dat de buitenlandse en niet chauvinistische wielerfans niet echt warm of koud van zijn stijl en koersinstelling worden. Dat het haat en afgrijzen bij mensen oproept, snap ik dan weer minder van.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat laatste zeg ik niet en ik bedoel het ook niet. Dat Mollema hier tevreden mee is kan ik begrijpen, want hij is minder dan de rest. Dat Trek hier tevreden mee is kan ik ook begrijpen, want ze betalen hem om dit te doen (waarom ze op zo'n fantastisch idee zijn gekomen om hem te nemen is wat anders). Maar ik hoop ook dat jij, en daarmee nog 8394834983249 anderen, kunt begrijpen dat ik dit als wielergek echt behoorlijk om te kotsen vind.
Overdreven.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat contract van Bouwman moeten ze meteen verscheuren. Leuke renner voor Roompot. Wat een ellende allemaal.
Terug naar zijn oude stek. Roglic had aan hem een betere knecht gehad. Ondanks de pech met de uitval van De Plus valt Jumb-Visma als ploeg me hier tegen. Van met name Tolhoek had ik meer verwacht.quote:
Mollema is inderdaad een prima luxeknecht die zelf nooit podium in een grote ronde zal halen, maar ik denk dat ie voor Djumbo een beetje te duur zal zijn voor die rol.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Terug naar zijn oude stek. Roglic had aan hem een betere knecht gehad. Ondanks de pech met de uitval van De Plus valt Jumb-Visma als ploeg me hier tegen. Van met name Tolhoek had ik meer verwacht.
Ja.quote:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 01-06-2019 om 17:53:1210 seconden straftijd voor Roglic. Vanwege de duw die hij kreeg van twee supporters. https://t.co/iNto5oMpYP reageer retweet
Op zich wel weer vreemd. Wat kan hij er aan doen dat een supporter hem duwt?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:58 schreef Momo... het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 01-06-2019 om 17:53:1210 seconden straftijd voor Roglic. Vanwege de duw die hij kreeg van twee supporters. https://t.co/iNto5oMpYP reageer retweet
Ik had gerekend op 30. Maar alla. Het podium zal-ie toch wel halen, tenzij hij volledig is opgebrand.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:58 schreef Momo... het volgende:
Hij had hem op de grond moeten slaan en vervolgens de pet eraf meppen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op zich wel weer vreemd. Wat kan hij er aan doen dat een supporter hem duwt?
Hij liet het maar al te graag toe. Eén zwaai met zijn arm zou misschien genoeg zijn geweest om de jury tot andere gedachten te brengen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij deed weinig om het te verhinderen. Had dan puur voor de aanblik wat met een arm gezwaaid.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Verrek, dat is ook zo... al m'n centen op Bauke. Lol.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 18:01 schreef Marcoss het volgende:
Roglic reed vorig jaar in de Tour wel een hele beroerde slottijdrit [...]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |