quote:Op zaterdag 1 juni 2019 15:43 schreef Bluezz het volgende:
En dank voor alle felies![]()
Tot nu toe een heerlijke verjaardagdag![]()
Uitslapen, uitgebreid ontbijtje, koffie met wat lekkers op een idyllische plek en vanmiddag een paar uurtjes op t strand en in zee.
Hoe kom ik daar? Als in, waar op de kaart ligt het?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 16:08 schreef minilot het volgende:
Tweede Maasvlakte-strand is ook zo prettig basic en zonder voorzieningen: parkeerplaats-zand, zee, verder niks. Zelfs nu met koter erbij heeft dat nog sterk mijn voorkeur
Ten westen van de (eerste) Maasvlaktequote:Op zaterdag 1 juni 2019 16:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe kom ik daar? Als in, waar op de kaart ligt het?
Schurfthekel aan strand maar als we gaan, dan liefst zoiets
Insmeren, schaduwtentje.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:31 schreef Lienekien het volgende:
Voor iedereen die dit leest en morgen gaat klagen over verbrande huid: je was gewaarschuwd.
Altijd insmeren en op tijd in de schaduwquote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:31 schreef Lienekien het volgende:
Voor iedereen die dit leest en morgen gaat klagen over verbrande huid: je was gewaarschuwd.
Ik gok zandquote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:30 schreef minilot het volgende:
Waar zit die hekel aan strand 'm in, Molo?
Ja en zandstraalzand. Zout water in je bek, zeewier.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik gok zandOveral zand. Bilspleetzand. Grootste nadeel aan het strand imho.
Dat dus, rotzand en dat kom je weken na een strand bezoek nog tegenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik gok zandOveral zand. Bilspleetzand. Grootste nadeel aan het strand imho.
Of zand waar je je poten aan brand. Slippers is ook geen optie, want als je daar met natte voeten in gaat zitten die ook onder het zand.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 18:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat dus, rotzand en dat kom je weken na een strand bezoek nog tegen
12v stofzuigertje in de auto zettenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 18:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Of zand waar je je poten aan brand. Slippers is ook geen optie, want als je daar met natte voeten in gaat zitten die ook onder het zand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |