abonnement Unibet Coolblue
pi_189113831
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:00 schreef TomStall het volgende:

[..]

Waar heb je dat laten doen als ik vragen mag? Want dat idee leek mij ook wel wat maar mijn tandarts beweert dat het niet kan namelijk zo dicht tegen het tandvlees aan. :?

Heb het namelijk bij wat kiezen. Niet hinderlijk, maar wel wat gevoelig soms en idd: er zit geen glazuur natuurlijk.
Bij mijn tandarts in Culemborg. Je ziet enkel kleurverschil als je wat gelige tanden wat. Bel maar voor een afspraak. Hij boort en blaast en brengt composiet aan, maakt het glad. Ik vond het niet echt pijnlijk.

https://tandartsvanos.nl

Is gewoon standaard procedure hoor. Zoek maar met Google.

quote:
Wat kan de tandarts tegen gevoelige tandhalzen doen?
De tandarts of mondhygiënist kan alleen samen met u de gevoeligheid aanpakken. Afhankelijk van de oorzaak, zult u uw mondhygiëne moeten verbeteren, uw manier van poetsen moeten aanpassen of uw voedingspatroon moeten veranderen. De tandarts kan een lak aanbrengen met extra fluoride. Deze behandeling werkt tijdelijk. Bij ernstige klachten kan de tandarts de blootliggende halzen voorzien van een vulmiddel, bijvoorbeeld composiet. Het aanbrengen hiervan moet zeer nauwkeurig gebeuren. De behandeling is vaak niet pijnloos en gebeurt daarom vaak met een plaatselijke verdoving. De tandarts moet de tand of kies droogblazen en een koude vloeistof aanbrengen.
pi_189113849
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 12:55 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:

[..]

Mag ik vragen hoe dat eruit komt te zien ? Hoef geen foto's, maar lijkt het wel realistisch?
Je ziet dus enkel kleurverschil waar de tandhals bloot heeft gelegen.
pi_189113863
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:22 schreef Mylene het volgende:
...
Bij mijn tandarts in Culemborg.
...
Top! Dankjewel!
pi_189114009
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:24 schreef TomStall het volgende:

[..]

Top! Dankjewel!
Geef even een update als je geweest bent.
pi_189114038
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:34 schreef Mylene het volgende:

[..]

Geef even een update als je geweest bent.
Ja zal ik doen. Of ik maak even een uitdraai van de behandeling en vraag mijn eigen tandarts of hij dat ook niet kan doen. Mijn eigen tandarts ondanks dat namelijk erg tevreden over, hele goede vent is dat.
pi_189125400
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:23 schreef Mylene het volgende:

[..]

Je ziet dus enkel kleurverschil waar de tandhals bloot heeft gelegen.
Dank je wel, ga eens informeren of mijn tandarts dat ook doet, anders is Culemborg ook niet echt ver van mij vandaan.
DNB
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')