Ik doe bakkers juist voor de hele broden. Lekker invriezen en dan voor vijf euro lekker wekenlang brood op voorraadquote:Op maandag 8 juli 2019 10:40 schreef Dragonberry het volgende:
Ik vind mijn ervaringen bij bakkers tot nu toe best teleurstellend eigenlijk.. loop je een bakker binnen waar nog allemaal lekkere gebakjes en snack broodjes liggen. Dan krijg je mee: bruin brood, bolletjes en afbak broodjes
Koop er wat kip bij en maak je kip tandoori (gaat in de oven met yoghurt) wokgroenten erbij..quote:Op maandag 8 juli 2019 10:40 schreef Myraela het volgende:
Het Makro-pakket met bijna alleen maar zuivel lijkt me een stuk lastiger te verwerken.
Dat kan ook inderdaadquote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:43 schreef Sorella het volgende:
Wauw dat is echt veel, misschien was je de laatste die het pakket kwam halen
Weer thuis? Was de vakantie tof?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Restaurant op de hoek doet sinds kort meeMeteen een bon gekocht, morgenavond afhalen
Dit is geen slowchat, stuur maar een DM.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weer thuis? Was de vakantie tof?
Matigquote:Op zondag 28 juli 2019 18:32 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:
Mooi box weer!
Ik heb er vandaag 2 opgehaald bij een restaurantje, viel zwaar tegen. Moest al 10 minuten wachten omdat klanten steeds voor gingen. Toen zei hij 'ik weet niet of ik genoeg heb' (er lagen verschillende soorten cakes en dergelijke, maar hij haalde wat spullen uit de koelkast).
Resultaat was wat oude broodjes en 2 beschimmelde advocado's. Doe ik dus ook nooit meer.
Ik gebruik allesquote:Op zondag 28 juli 2019 18:49 schreef Yankee het volgende:
Even een serieuze vraag: gebruiken jullie alles wat in de box zit?
Zo nu en dan krijg ik hier de indruk dat het men vooral gaat om zoveel mogelijk producten voor een fooi te krijgen....
Ik gebruik zo’n 90%. Plan het ophalen van een box ook als bepaalde zaken op zijn en ik de komende dagen thuis eet,quote:Op zondag 28 juli 2019 18:49 schreef Yankee het volgende:
Zo nu en dan krijg ik hier de indruk dat het men vooral gaat om zoveel mogelijk producten voor een fooi te krijgen....
Ik probeer ook alles te gebruiken of geef het aan de buren. Laatst 2 bakjes filet americain, krijg ik niet in een avond op. 5 vlaaipunten ook niet, dus ook aan buren gegeven. Maar ja, bij 2 bakken maaltijdsalade plus 2 zakken sla lukte dat niet, dus toen wel wat in de kliko belandt.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:49 schreef Yankee het volgende:
Ik gebruik heel veel, ik plan het kopen dan ook zorgvuldig (als mijn kinderen thuis zijn en/of ruimte in de vriezer heb bv) zodat ik weet dat ik veel kan en ga gebruiken. Van de bakkers sowieso, omdat je brood in kunt vriezen. Daarnaast koop ik vaak 2 boxen omdat mijn niet zo mobiele buurvrouw ze ook wil. En dan kijken we even wie wat wil. Soms heeft zij meer, soms heb ik meer.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:49 schreef Yankee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |