abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187218735
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik vind het een teken van misplaatste arrogantie.
Heeft misschien te maken met een overschot aan keuze.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 2 juni 2019 @ 13:05:02 #177
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187218742
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Terechte stereotypering. Vrijwel iedere vrouw waardeert een leuke openingszin wel als ze op een openingszin zit te wachten.
joh.
pi_187218745
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik vind het een teken van misplaatste arrogantie.
IRL werkt een normale hoi prima, maar op Tinder moet je haast wel een orginele openingszin gebruiken, omdat je er anders niet uitspringt en gewoon de zoveelste match bent die hoi tegen haar zegt.
pi_187218797
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mweh, het zegt allemaal vrij weinig.
Ik denk dat het lichtjes wel zegt over hoe iemand is. Als je obv een "Hoi" iemand compleet beoordeelt.

quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:05 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

IRL werkt een normale hoi prima, maar op Tinder moet je haast wel een orginele openingszin gebruiken, omdat je er anders niet uitspringt en gewoon de zoveelste match bent die hoi tegen haar zegt.
Geldt dat niet voor alle apps?

Maar kijk, ik heb geen kopieer-plak werk als openingszinnen gebruikt, maar vaak iets dat te herleiden valt naar dat profiel of die profielfoto's en dan nog niks.

De echte vraag is of je met originele openingszinnen überhaupt wel succes hebt, want door het aantal matches raak je na verloop van tijd toch ergens onderin met je originele openingszin. De vraag is meer of zij zin heeft om tot onderaan te browsen en lezen. Het is denk ik ook een kwestie van het juiste moment pakken waardoor je bovenin de lijst komt met een originele openingszin + geluk.

Dit is gewoon hét verdienmodel van dating apps: neem een abbo en je komt bovenaan. Bovenaan betekent meer succes.
  zondag 2 juni 2019 @ 13:08:35 #180
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187218803
quote:

[..]

Waarom zitten mannen toch zo vaak in de slachtofferrol als het om datingsapps gaat?
pi_187218812
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

joh.
Johhhhhhhhhh, je begrijpt stereotypes niet?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_187218818
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom zitten mannen toch zo vaak in de slachtofferrol als het om datingsapps gaat?
Dat lijkt me toch vrij simpel: weinig succes.
pi_187218821
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:08 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik denk dat het lichtjes wel zegt over hoe iemand is. Als je obv een "Hoi" iemand compleet beoordeelt.
[..]

Geldt dat niet voor alle apps?

Maar kijk, ik heb geen kopieer-plak werk als openingszinnen gebruikt, maar vaak iets dat te herleiden valt naar dat profiel of die profielfoto's en dan nog niks.

De echte vraag is of je met originele openingszinnen überhaupt wel succes hebt, want door het aantal matches raak je na verloop van tijd toch ergens onderin met je originele openingszin. De vraag is meer of zij zin heeft om tot onderaan te browsen en lezen. Het is denk ik ook een kwestie van het juiste moment pakken met een originele openingszin + geluk.
Ja natuurlijk alle apps, maar Tinder is in feite de populairste, dus noemde die als voorbeeld.
  zondag 2 juni 2019 @ 13:10:11 #184
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187218828
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Johhhhhhhhhh, je begrijpt stereotypes niet?
Krijgen we dit weer.
pi_187218833
quote:

[..]

Je milieu is wel biased, je zit in een topic over dating apps en mannen die er lang in posten dus weinig succes hebben.
pi_187218834
quote:

[..]

Ik denk dat er andere, zo niet belangrijkere factoren spelen dan alleen een goede openingszin. Zie mijn post hierboven. :P
  zondag 2 juni 2019 @ 13:10:55 #187
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187218842
quote:
2s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:09 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dat lijkt me toch vrij simpel: weinig succes.
Ja maar je hoeft het toch niet te doen. Dat constante verwijt dat vrouwen zoveel matches hebben en dat de man daarom al geen kans maakt. Zit dan niet op een datingapp.
  zondag 2 juni 2019 @ 13:11:01 #188
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187218845
quote:

[..]

Ik vind het komen met een originele openingszin zo’n ding. Je hebt een foto van elkaar gezien en wat cliché info aangaande drankjes en dansjes, plus het feit dat ze into honden is (dat is schijnbaar een ding vandaag de dag op Tinder) en dan moet je out of the blue met een geweldige openingszin komen, zonder dat je daar een aanleiding of context voor hebt, want wees eerlijk, een echte link heb je niet.

Laten mensen nou gewoon eens die apps gebruiken waarvoor ze zijn, mensen leren kennen. Met de nadruk op leren.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 2 juni 2019 @ 13:11:56 #189
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187218861
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je milieu is wel biased, je zit in een topic over dating apps en mannen die er lang in posten dus weinig succes hebben.
Het is toch raar om iets te blijven doen waar je dan dus blijkbaar weinig succes in hebt en dat vervolgens gaat afschuiven op de vrouw. Zeg niet perse dat jij dat doet. Maar als iets niet werkt dan stop je er toch mee?
pi_187218867
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar je hoeft het toch niet te doen. Dat constante verwijt dat vrouwen zoveel matches hebben en dat de man daarom al geen kans maakt. Zit dan niet op een datingapp.
Dan maar geen liefde?
pi_187218870
quote:

[..]

Het is geen slachtoffer rol, ik noem alleen hoe het gaat op datingapps. Het feit blijft dat vrouwen de matches voor het uitkiezen hebben en hierdoor op van alles makkelijk kunnen selecteren.

Als de meeste allemaal hoi zeggen en twee andere proberen tenminste een beetje origineel te zijn, dan springen die er toch sneller uit?
pi_187218881
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:11 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik vind het komen met een originele openingszin zo’n ding. Je hebt een foto van elkaar gezien en wat cliché info aangaande drankjes en dansjes, plus het feit dat ze into honden is (dat is schijnbaar een ding vandaag de dag op Tinder) en dan moet je out of the blue met een geweldige openingszin komen, zonder dat je daar een aanleiding of context voor hebt, want wees eerlijk, een echte link heb je niet.

Laten mensen nou gewoon eens die apps gebruiken waarvoor ze zijn, mensen leren kennen. Met de nadruk op leren.
Ja ik vind het ook altijd geforceerd.
  zondag 2 juni 2019 @ 13:13:55 #193
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187218891
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:12 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het is geen slachtoffer rol, ik noem alleen hoe het gaat op datingapps. Het feit blijft dat vrouwen de matches voor het uitkiezen hebben en hierdoor op van alles makkelijk kunnen selecteren.

Als de meeste allemaal hoi zeggen en twee andere proberen tenminste een beetje origineel te zijn, dan springen die er toch sneller uit?
Ja sorry maar dit vind ik een slachtofferrol. Jij hebt geen succes omdat de vrouw zoveel matches heeft. Met andere woorden daar kan jij niks aan doen.
pi_187218895
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is toch raar om iets te blijven doen waar je dan dus blijkbaar weinig succes in hebt en dat vervolgens gaat afschuiven op de vrouw. Zeg niet perse dat jij dat doet. Maar als iets niet werkt dan stop je er toch mee?
Je snapt dat voortplanting nogal een dingetje is in ons systeem?

Instinct, het moét en zal werken.
En als het dan niet werkt wordt men gefrustreerd.
  zondag 2 juni 2019 @ 13:14:47 #195
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187218903
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je snapt dat voortplanting nogal een dingetje is in ons systeem?
Als jij denkt dat je je alleen maar kan voortplanten via apps dan kan ik daar niet zoveel zinnigs meer op zeggen.
pi_187218911
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als jij denkt dat je je alleen maar kan voortplanten via apps dan kan ik daar niet zoveel zinnigs meer op zeggen.
Waar lees je dit dan?…...
pi_187218913
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja sorry maar dit vind ik een slachtofferrol. Jij hebt geen succes omdat de vrouw zoveel matches heeft. Met andere woorden daar kan jij niks aan doen.
Nogmaals dit was geen klacht van mijn kant. Ik geef alleen aan waarom sommige mannen met openingszinnen komen in plaats van een hoi.
  zondag 2 juni 2019 @ 13:15:49 #198
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187218921
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waar lees je dit dan?…...
:')
pi_187218942
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe is " ik kan er niks aan doen" een slachtofferrol ?
  zondag 2 juni 2019 @ 13:17:01 #200
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187218947
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:15 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nogmaals dit was geen klacht van mijn kant. Ik geef alleen aan waarom sommige mannen met openingszinnen komen in plaats van een hoi.
Ja en dat is toch prima. Enige wat ik net zei is dat vrouwen of mannen die een hoi op een dating app niet accepteren want niet speciaal genoeg arrogant zijn naar mijn mening. En of het dan wel de vraag is of het een leuk persoon is om te daten. Naar mijn idee niet.

Maar als jij graag een openingszin doet be my guest :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')