abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187176878
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:48 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Tuurlijk joh. Ken alleen een paar HBO'er die momenteel meer verdienen bij bepaalde bedrijven dan een WO'er omdat ze super goed zijn in hun vak. :')
Kan natuurlijk dat een hbo-er een hoger salaris krijgt maar doordat deze expats de belastingvoordeel krijgen misschien toch beter uit zijn?

Maar goed of het nou hbo of uni is maakt ook verder niet uit.
pi_187176881
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:48 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Tuurlijk joh. Ken alleen een paar HBO'er die momenteel meer verdienen bij bepaalde bedrijven dan een WO'er omdat ze super goed zijn in hun vak. :')
Daar ging het toch niet over :') :')

Het ging over de 30%-regeling en dat daar een maximumsalaris aan verbonden is om daar gebruik van te maken en daar voldoen die gasten dus aan. Dus ik weet niet waarom jij iets wil horen? Je hebt een punt hoor, maar irrelevant voor de 30%-regeling.
pi_187176896
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Kan natuurlijk dat een hbo-er een hoger salaris krijgt maar doordat deze expats de belastingvoordeel krijgen misschien toch beter uit zijn?

Maar goed of het nou hbo of uni is maakt ook verder niet uit.
Maakt wel uit :Y

Er wordt een mastertitel vereist op een universiteit. Anders krijgen ze die 30%-regeling niet. Hbo'ers vallen daarmee af, ongeacht of ze nou wel of niet meer verdienen dan een wo'er.
pi_187176908
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:50 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Maakt wel uit :Y

Er wordt een mastertitel vereist op een universiteit. Anders krijgen ze die 30%-regeling niet. Hbo'ers vallen daarmee af, ongeacht of ze nou wel of niet meer verdienen dan een wo'er.
En een master kan je niet halen op HBO niveau? :?
pi_187176916
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:51 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

En een master kan je niet halen op HBO niveau? :?
Dat zeg ik toch niet?

En nee, geen mastertitel van het wetenschappelijk onderwijs :') En dat is vereist voor de 30%-regeling.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 09:07:36 #106
545 dop
:copyright: dop
pi_187179456
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 23:51 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet?

En nee, geen mastertitel van het wetenschappelijk onderwijs :') En dat is vereist voor de 30%-regeling.
Volgens mij ben je nogal geïnteresseerd in je eigen gelijk. Als je kijkt waar over de discussie, en dit topic gaat. Lekker belangrijk die 30% regeling.
Je gooit er gewoon maar een stelling in die aan elkaar hangt van de aannames.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_187179528
Kan het weer on-topic? O+
pi_187188455
Mijn matches op tinder worden wel van steeds lager niveau. En dan bedoel ik vooral mijn potentiele matches, aangezien ik Tinder Gold heb en ik dus kan zien wie mij liked.

Verbaast me ook dat er echt veel types tussen zitten waar ik in het dagelijks leven nooit contact mee zou hebben. Alternatieve chicks met rood haar en vrouwen die er qua kleding en bouw eerder uitzien alsof ze op vrouwen vallen dan op mannen (type Halsema met een baseball pet op ofzo). :P

Echt totaal niet waar ik op val en eerlijk gezegd ook van veel mindere kwaliteit dan waar ik in het uitgaansleven aanspraak van heb.

Met de jaren wordt het ook minder, lijkt het wel. Toen tinder begon in 2013 echt alléén maar lekkere matches. 2-3 jaar terug was 1 op de 5 gewoon echt een mooie dame. Nu wil het helemaal niet echt meer vlotten :P
  vrijdag 31 mei 2019 @ 20:44:31 #109
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187188991
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 20:04 schreef Autoscooter het volgende:
Mijn matches op tinder worden wel van steeds lager niveau. En dan bedoel ik vooral mijn potentiele matches, aangezien ik Tinder Gold heb en ik dus kan zien wie mij liked.

Verbaast me ook dat er echt veel types tussen zitten waar ik in het dagelijks leven nooit contact mee zou hebben. Alternatieve chicks met rood haar en vrouwen die er qua kleding en bouw eerder uitzien alsof ze op vrouwen vallen dan op mannen (type Halsema met een baseball pet op ofzo). :P

Echt totaal niet waar ik op val en eerlijk gezegd ook van veel mindere kwaliteit dan waar ik in het uitgaansleven aanspraak van heb.

Met de jaren wordt het ook minder, lijkt het wel. Toen tinder begon in 2013 echt alléén maar lekkere matches. 2-3 jaar terug was 1 op de 5 gewoon echt een mooie dame. Nu wil het helemaal niet echt meer vlotten :P
Hoe gaat het als je zon boost doet?

Het zou kunnen dat in het dagelijks leven die types die jij beschrijft jou ook leuk vinden maar dat je daar simpelweg niet mee in contact komt. Via datingsites is de drempel natuurlijk veel lager.
pi_187189439
Helpen betaalde boosts echt?

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 20:04 schreef Autoscooter het volgende:
Verbaast me ook dat er echt veel types tussen zitten waar ik in het dagelijks leven nooit contact mee zou hebben. Alternatieve chicks met rood haar
Wat is er mis met alternatieve meiden? Ik ken er een paar en het zijn stuk voor stuk heel erg leuke en aardige meiden.

Sowieso vrouwen met rood haar O+
Vrouwen met blond haar ook O+ btw :P

Hooggegeleid klikt trouwens niet erg hoogopgeleid. :P

[ Bericht 51% gewijzigd door Gruj0 op 31-05-2019 21:23:17 ]
  vrijdag 31 mei 2019 @ 21:34:01 #111
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187189712
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 21:16 schreef Gruj0 het volgende:
[..]

Wat is er mis met alternatieve meiden? Ik ken er een paar en het zijn stuk voor stuk heel erg leuke en aardige meiden.

Hooggeleid vind ik echt onwijs grappig klinken :P

Denk dat de boost wel werkt omdat je door veel meer mensen wordt gezien dan gebruikelijk. Toen ik tinder gold had en zo'n boost gebruikte ging het echt heel hard.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 21:43:45 #112
263417 Keyos
Like a Boss
pi_187189855
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 21:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk dat de boost wel werkt omdat je door veel meer mensen wordt gezien dan gebruikelijk. Toen ik tinder gold had en zo'n boost gebruikte ging het echt heel hard.
Moet dan altijd aan die guy van Pownews denken met z’n “hooggeleid G”.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 21:44:59 #113
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187189874
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 21:43 schreef Keyos het volgende:

[..]

Moet dan altijd aan die guy van Pownews denken met z’n “hooggeleid G”.
Die ene die altijd blowt? Sidney ofzo toch?

MAar goed dit is niet ontopic :P
pi_187190049
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 21:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Die ene die altijd blowt? Sidney ofzo toch?

MAar goed dit is niet ontopic :P
ja die _O-
pi_187190352
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 21:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dit idd. Je wordt topprofiel in heel je omgeving.
pi_187191747
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 21:16 schreef Gruj0 het volgende:
[..]

Niks mis met alternatieve meiden, maar ik val er gewoon niet op. Wat betreft die boosts : dat is volgens mij echt gigantisch fraud.

Laatste x dat ik dat deed (jaar of 1,5 terug) had ik binnen een paar minuten tientallen matches met de mooiste fotomodellen, bijna allemaal hetzelfde opbouw qua profiel : een melige (engelse) oneliner en drie foto's. Heb trouwens wel het idee dat het nu een stuk minder is met fake profielen op Tinder.

Vind het trouwens ook wel typisch om te zien dat vrouwen (mannen misschien ook wel, geen idee) ook niet echt aan ''equal level matching'' lijken te doen. Heb tinder nu 2 uurtjes geïnstalleerd en 48 likes gehad. En daar zit eigenlijk van alles tussen. Van leuke, verzorgde, vrouwelijke dames met keurig netjes maatje 32, leuk gekleed en een fris gezichtje tot een enorme trol met tientallen kilo's overgewicht en een vrij chagrijnig gezicht. No offence en ik vind mezelf echt niet fantastisch, maar ik vraag me wel eens af wat zulke typjes denken.
pi_187191849
Keurig netjes maatje 32 :'(
pi_187191942
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:38 schreef Harmankardon het volgende:
Oh mag je daar al niet eens meer een mening over hebben tegenwoordig }:|
pi_187192526
Over die boost op Tinder: sommige mannen zie ik maar 1x voorbij, anderen elke dag, weer anderen zelfs vaker op dezelfde dag nog.

Er wordt wel wat mee gedaan blijkt, of dit is als gevolge van wat anders.
  zaterdag 1 juni 2019 @ 00:30:32 #120
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187192988
Maat 32 vind ik nou niet zo keurig netjes. Dat is gewoon te dun.
pi_187193007
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:34 schreef Autoscooter het volgende:

Niks mis met alternatieve meiden, maar ik val er gewoon niet op. Wat betreft die boosts : dat is volgens mij echt gigantisch fraud.

Laatste x dat ik dat deed (jaar of 1,5 terug) had ik binnen een paar minuten tientallen matches met de mooiste fotomodellen, bijna allemaal hetzelfde opbouw qua profiel : een melige (engelse) oneliner en drie foto's. Heb trouwens wel het idee dat het nu een stuk minder is met fake profielen op Tinder.

Vind het trouwens ook wel typisch om te zien dat vrouwen (mannen misschien ook wel, geen idee) ook niet echt aan ''equal level matching'' lijken te doen. Heb tinder nu 2 uurtjes geïnstalleerd en 48 likes gehad. En daar zit eigenlijk van alles tussen. Van leuke, verzorgde, vrouwelijke dames met keurig netjes maatje 32, leuk gekleed en een fris gezichtje tot een enorme trol met tientallen kilo's overgewicht en een vrij chagrijnig gezicht. No offence en ik vind mezelf echt niet fantastisch, maar ik vraag me wel eens af wat zulke typjes denken.
En zo'n vrouw moet zich dan gevleid voelen of zo als ze een compliment krijgt waarvoor anderen afgezeken moeten worden?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zaterdag 1 juni 2019 @ 00:55:35 #122
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187193478
quote:

[..]

Die denken vast hetzelfde als wat mannen denken die praktisch alles naar rechts swipen, toch?
pi_187194164
quote:

[..]

Die denken vast.. shit wat ben ik dik.. beter stoppen met daten want er is toch niemand die me wil...
pi_187194862
Wat ontzettend arrogant om zo te denken. Als je een leukerd voorbij ziet komen, mag je toch gewoon naar rechts swipen? Zie het als een compliment, ook al vind je de vrouw/man in kwestie zelf niks. Waarom moet iemand nou meteen voor een trol zonder zelfkennis worden uitgemaakt omdat jij jezelf mooier vindt... beetje jammer hoor. Ik swipe soms ook mannen naar rechts waarvan ik denk “out of my league” en soms wordt het toch een match en zelfs een date. Alles is relatief.
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 1 juni 2019 @ 07:30:28 #125
47102 Elvi
miemkwien
pi_187194882
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:38 schreef Harmankardon het volgende:
Dat is gewoon een kindermaat. Volgens mij hangt het niet eens in normale kledingwinkels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')