Nee. Er is geen enkel ander programma op die manier. Mensen willen niet 2x per week ‘hetzelfde’ kijken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 02:22 schreef W00fer het volgende:
[..]
Gaat dat werken, maandag en dinsdagavond op tv?
Geen idee, ik binge het gewoon op Videoland.quote:Op dinsdag 17 december 2019 02:22 schreef W00fer het volgende:
[..]
Gaat dat werken, maandag en dinsdagavond op tv?
Merie Borsato kom er maar inquote:Op donderdag 21 november 2019 22:58 schreef Injetta het volgende:
[..]
Bij elkaar wel vier hele afleveringen met dat uitzoeken van de kleren. Geen klap aan. Het gaat toch juist om alles vanaf het trouwen? Daar zien we maar hier en daar wat flitsen van.
Nee dat is een ander programma: married at first sight: second change.quote:
Ze weten van gekkigheid ook niet wat ze moeten verzinnen hequote:Op dinsdag 31 december 2019 20:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee dat is een ander programma: married at first sight: second change.
Zie: https://www.gids.tv/artik(...)rtner-te-vinden.html
quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee dat is een ander programma: married at first sight: second change.
Zie: https://www.gids.tv/artik(...)rtner-te-vinden.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken je die permanente, zwarte markeerstiften?quote:Op maandag 6 januari 2020 20:49 schreef E.T. het volgende:
Wtf heeft die ene met d'r wenkbrauwen gedaan?
Chantal ja ziet er niet uitquote:Op maandag 6 januari 2020 20:49 schreef E.T. het volgende:
Wtf heeft die ene met d'r wenkbrauwen gedaan?
Mwa, ik kan Carlo goed hebben. Vond Peter ook prima hoor.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Moet er echt nog even inkomen.....Carlo went lastig....
Moet bij Carlo steeds aan 'Olaf' denkenquote:Op maandag 6 januari 2020 20:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mwa, ik kan Carlo goed hebben. Vond Peter ook prima hoor.
maar echtquote:Op maandag 6 januari 2020 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ken je die permanente, zwarte markeerstiften?
Vaak kloppen dergelijke vooroordelen/stereotypen ook.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:53 schreef Nine. het volgende:
[..]
De foute wenkbrauwen gaven het ook wel een beetje weg.
mwoah.. ze heeft heeeel dun haar en een hele dikke fake paardenstaart (in een foute kleur)quote:
Zo te zien wel.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:52 schreef vencodark het volgende:
Hebben ze nieuwe deskundigen? Heb het vorige seizoen niet gezien.
Zeker maar toch had ze een mooie uitstraling en geen vette laag make-up en rare wenkbrauwen.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
mwoah.. ze heeft heeeel dun haar en een hele dikke fake paardenstaart (in een foute kleur)
Nee en denk dat hij haar niet goed genoeg vindtquote:Op maandag 6 januari 2020 21:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met die gozer zie ik het ook niet zitten.
Zijn huis is heel netjes dus zijn schaamhaar ook.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:12 schreef Magica het volgende:
[..]
Nee en denk dat hij haar niet goed genoeg vindt
Niet leuk.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Moet er echt nog even inkomen.....Carlo went lastig....
Neequote:Op maandag 6 januari 2020 21:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zijn huis is heel netjes dus zijn schaamhaar ook.(dat vond zij belangrijk toch?)
Nee, al heeft die wel een kast van een huis en goeie auto's.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:11 schreef vencodark het volgende:
G
[..]
Met die gozer zie ik het ook niet zitten.
Ik vind hem vooral nep.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben al afgehaakt.....wat een drukke man is dat......
Day is die wenkbrauwen dame die dat niet wildequote:Op maandag 6 januari 2020 21:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zijn huis is heel netjes dus zijn schaamhaar ook.(dat vond zij belangrijk toch?)
Die doet ook meequote:Op maandag 6 januari 2020 21:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Day is die wenkbrauwen dame die dat niet wilde
Lijkt mij een schaamhaar typequote:Op maandag 6 januari 2020 21:19 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Chantal, nu maar hopen dat zanger Henk geen schaamhaar heeft
Ja denk het ook, een volle bos heeft hij.quote:
En die wenkbrauwen lopen door naar haar borsten en hals.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:20 schreef MissJ het volgende:
Niet alleen zwarte wenkbrauwen, maar daarbij ook geel haar
quote:Op maandag 6 januari 2020 21:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja denk het ook, een volle bos heeft hij.
Brrr.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |