Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dit is dus gewoon niet waar. Kijk zijn erelijst en cqranking er maar op na.
Kan hij weer lekker de hele Tour de Sky trein volgen haha.quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:08 schreef Slobeend het volgende:
Overigens is de komende Tour wel gemaakt voor Quintana.
Bartoli gaat ons redden.quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:08 schreef Slobeend het volgende:
Trap er niet in.quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:08 schreef Slobeend het volgende:
Ga je zulke dingen ook op Facebook zetten?quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:13 schreef Mani89 het volgende:
Kankert, Masnada en Formolo mogen in een ravijn kankeren.
De helft van mijn vriendenlijst bestaat momenteel uit oma's en aanverwanten, dat kan ik ze niet aandoen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je zulke dingen ook op Facebook zetten?
Hoeveel oma's heb jijquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De helft van mijn vriendenlijst bestaat momenteel uit oma's en aanverwanten, dat kan ik ze niet aandoen.
Chaves heeft gisteren de etappe uit gereden met een wiel van Ag2r nadat hij in de afdaling van de Mortirolo tien kilometer met een lekke band heeft moeten rijden.quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:59 schreef Wombcat het volgende:
Briljant verhaal dit![]()
Tolhoek die een fiets van Movistar krijgt.
Ik slinger de barbecue vast aan.quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:13 schreef Mani89 het volgende:
Jezus het wordt zondag 30 graden hier. Dat wordt weer lijden met de korte ij. Hoe gaan jullie dat overleven?
Alsof je naar buiten komtquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:13 schreef Mani89 het volgende:
Jezus het wordt zondag 30 graden hier. Dat wordt weer lijden met de korte ij. Hoe gaan jullie dat overleven?
Slush puppie infuus.quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:13 schreef Mani89 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |