Af en toe beetje schnabbelenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:15 schreef UitStraling het volgende: [..] Ja maar eentje daarvan ben je niet financieel afhankelijk van, toch?
Ja naar. Waar het hart van vol is, maar ga deze lijst even deleten thanksquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:48 schreef Rozevla het volgende: 079: Hoeveel kinderen wil je: 3 080: Waar kan je niet tegen: Bevallen 081: Het beste gevoel ter wereld: De opluchting na de bevalling 082: Het slechtste gevoel ter wereld: Bevallen 083: Waar ben je bang voor: Bevallen
![]()
Is dat jouw lijst jaquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja naar. Waar het hart van vol is, maar ga deze lijst even deleten thanks
lobi dacht ikquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:20 schreef Myrr het volgende:
Wat heeft vk weggehaald wil je ruzie bitch slide in mn dm maak je af
Ja kun je daarmee stoppen alsjeblieft, ik word echt moe van jequote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik slide alleen in de dm bij dames die er niet om vragen
Schelden met, en de ziekte bespreken zijn twee verschillende dingen, ik neem aan dat je dat ook snapt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:22 schreef UitStraling het volgende:
Tering wat flauw, en als nu iemand die doodnormale ziekte heeft en erover wil praten?
Ja ik hou dat rustig de hele nacht volquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja kun je daarmee stoppen alsjeblieft, ik word echt moe van je
Ik had tegen chloro hou je erbuitenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik slide alleen in de dm bij dames die er niet om vragen
Vaatwasser, of ben je ook al te lui om in te ruimen?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:22 schreef Myrr het volgende:
Heb serieus maar twee pannen gebruikt om te koken maar de keuken is helemaal ontploft. Waarom. Heb echt een Dobby nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |