Weggegooid geld geweest ja. Ik heb m'n P gehaald en ik ben ermee gestopt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je ergens een trauma aan hebt overgehouden.
Tijd om op jezelf te gaan wonen dus.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een beetje religieus, ja. Maar dat zijn andere mensen ook weer niet en toch krijg je er spontane hersentyfus van als je langer dan een uur bij ze in buurt bent.
Dit wilde ik ook schrijven.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Overigens is Tijntje Hendriks een grote meneer daar in Utrecht, dus dan weet je het wel.
Het grootste probleem gaat bijna het huis uit.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tijd om op jezelf te gaan wonen dus.
Je hoeft jezelf niet zo onderuit te halen hoor hahaha.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het grootste probleem gaat bijna het huis uit.
Duurt bij The National altijd vrij lang voordat de nummers (en het album in z'n geheel) mij raken. Dit terwijl het toch op geen enkele manier moeilijke muziek is.quote:
Daarna ben je meteen het land ontvlucht, moet wel een heel groot drama zijn geweest.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Weggegooid geld geweest ja. Ik heb m'n P gehaald en ik ben ermee gestopt.
Hahahahahaahahahahahahahahahaha xDquote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf niet zo onderuit te halen hoor hahaha.
Als de Hogeschool voor Journalistiek het summum is van de Nederlandse verslaggevers is het diepste dal van de Giro vandaag bereikt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik lees af en toe ook slechte verhalen in de media over de kwaliteit van die journalistieke opleidingen. Maar goed, Tom Egbers heeft ook gestudeerd aan de Hogeschool voor Journalistiek. We weten inmiddels dat hij iedere zondag een miljoen mensen tot wanhoop drijft.
Heb je geen bereik op de Mortirolo?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:46 schreef El-Stinho het volgende:
De Mortirolo begint bijna, dus even de mobiel op vliegtuigstand.
Misschien is hij voortvluchtig.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daarna ben je meteen het land ontvlucht, moet wel een heel groot drama zijn geweest.
Dat ligt aan het feit dat je een verstandige jongen bent.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als de Hogeschool voor Journalistiek het summum is van de Nederlandse verslaggevers is het diepste dal van de Giro vandaag bereikt.
Goedenavond.
(LOL). Dit is echt humor op het niveau van Feyenoord wanneer Berghuis eenmaal verkocht is aan PSV.quote:
Daaraan herken je kwaliteit.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:46 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Duurt bij The National altijd vrij lang voordat de nummers (en het album in z'n geheel) mij raken. Dit terwijl het toch op geen enkele manier moeilijke muziek is.
Ja sorry dit was niet echt leuk.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
(LOL). Dit is echt humor op het niveau van Feyenoord wanneer Berghuis eenmaal verkocht is aan PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |