Rustig maar, Duitsland is ook heel fijn. Het heeft heel veel voordelen zolang je er niet woontquote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon leuk om met de vriendin even naar Duitsland te gaan en daar dingen te kopen. En het is er gewoon goedkoper. Punt.
quote:
Dan zou ik voor een proefschrift eerder de uitspraak van Einstein gebruiken: "Man muß die Dinge so einfach wie möglich machen. Aber nicht einfacher."quote:
Ik was niet van plan om schade Deutschland alles ist vorbei in mijn proefschrift te zettenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:07 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dan zou ik voor een proefschrift eerder de uitspraak van Einstein gebruiken: "Man muß die Dinge so einfach wie möglich machen. Aber nicht einfacher."
Takko fashion chickquote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:07 schreef CherryLips het volgende:
En ik slaag in Duitsland ook beter voor kledingMet m'n logge Duitse lijf.
Ah, jij gaat voor meerdere uitspraken?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:09 schreef Californium het volgende:
Maar ik heb alles hier vermeld in de lijst gezet
Anwb jassen, alles.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja voor je het weet hebben we een gezamenlijk e-mailadres.
Nee joh, skeer tot op het bot man.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een rijke tata was omdat je sloten met geld verdient. Blijk je gewoon een eckte Nederlander die op de centjes let.
Meestel 5 a 6 proefschrift gerelateerd en dan 5 a 6 persoonlijk. Dus ik moet wel een selectie makenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:11 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ah, jij gaat voor meerdere uitspraken?
Ik moet ook 'ns een lijstje gaan maken. Hoewel, met mijn tempo van schrijven aan een proefschrift heb ik dat voorlopig niet nodig.
Er wonen lijkt me sowieso waardeloos. En we wonen hier sowieso op een steenworp afstand, win-win.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Rustig maar, Duitsland is ook heel fijn. Het heeft heel veel voordelen zolang je er niet woont
Wel mooie huizen voor weinig geld. Maar zou er niet willen wonen. Al s het alleen maar omdat ik nauwelijks Duits spreekquote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Er wonen lijkt me sowieso waardeloos. En we wonen hier sowieso op een steenworp afstand, win-win.
'Mooi'quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wel mooie huizen voor weinig geld. Maar zou er niet willen wonen. Al s het alleen maar omdat ik nauwelijks Duits spreek
Hij profiteert ook van mijquote:
Oh myquote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij profiteert ook van mij![]()
Hij is goed met de bio informatica. Ik ben goed met mijn handjes
Ik heb nog steeds mijn msn e-mailadres, want de overstap met alles aanpassen naar een ander e-mailadres is nooit echt van de grond gekomen. Is gelukkig geen heel debiel e-mailadres, maar toch.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja voor je het weet hebben we een gezamenlijk e-mailadres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |