quote:
Toen was ze smerig, en nu is ze smerig. Who cares, gewoon een nobody zonder enige prestaties behalve haar plastic lichaam op insta verkopen ja. Als je daar al op faptequote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:10 schreef de_boswachter het volgende:
Jowjowjowjow dit is jullie boy DeBo LIVE vanuit de rookruimte van de Kringloop.
Ik heb een klacht.
Haar naam is Gaby Blaaser. Ik kende haar niet. Of eigenlijk toch wel, want ze speelde in Spangas en daar bleek ze de mevrouw waar ik af en toe eens een fapje op zette:
[ afbeelding ]
overigens goede site waar bovenstaande foto vandaan komt.
Enfin. Maar Gaby is volwassen geworden. Gaby heeft een eigen mening. Gaby verkoopt haar lichaam tegenwoordig via Instagram. Een moderne manier van prostitutie zeg maar.Ter illustratie:
https://www.instagram.com/gaby.blaaser/?hl=nl
Is er een ergere aandachtshoer dan dit? Man man man man man. Hoe laag kun je zinken zegAlles voor de kliks en likes. Hoe leeg moet je leven zijn ? Geld verzacht schijnbaar alle pijn. Zij is eckt vies Patrick.
Klacht: Gaby Blaaser
Wist je toen al dat Gaby het liefst snoeiharde seks heeft?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:10 schreef de_boswachter het volgende:
Haar naam is Gaby Blaaser. Ik kende haar niet. Of eigenlijk toch wel, want ze speelde in Spangas en daar bleek ze de mevrouw waar ik af en toe eens een fapje op zette:
Drietrapsraketjequote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:34 schreef murp het volgende:
https://www.instagram.com/p/BpXEmVDCgAi/?igshid=cubwn4cgd5a7
Is het een 3ling?
Jezusmina zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:56 schreef speknek het volgende:
Dus je klacht is dat een geil wijf continu halve naaktfoto's post?
Ja terechte klacht.Nee, dat is de klacht niet. Begrijpend lezen kan moeilijk zijn he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:56 schreef speknek het volgende:
Dus je klacht is dat een geil wijf continu halve naaktfoto's post?
Ja terechte klacht.Het is maar net wat je geil noemtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van die hysterische Amsterdamse troelas die al beginnen te gillen als je een pinkje in hun kont stoptquote:
Gvd dat is nog eens klachtwaardig, deze man weetquote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Van die hysterische Amsterdamse troelas die al beginnen te gillen als je een pinkje in hun kont stopt. No thnx.
In tegenstelling tot ietwat mollige dikke Gelderse boerentrienenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Van die hysterische Amsterdamse troelas die al beginnen te gillen als je een pinkje in hun kont stopt. No thnx.
Ik weet dit van een vriendquote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:56 schreef Ranzbal het volgende:
[..]
Gvd dat is nog eens klachtwaardig, deze man weet
Voor de maatschappijquote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In tegenstelling tot ietwat mollige dikke Gelderse boerentrienen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die oude tweets van haarquote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:01 schreef Eightyone het volgende:
Ze vindt zichzelf iig best lekker.
https://twitter.com/chindo2108/status/1112963454002966530
Leuk fake account.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:01 schreef Eightyone het volgende:
Ze vindt zichzelf iig best lekker.
https://twitter.com/chindo2108/status/1112963454002966530
Ja, dus die is binnenkort binnen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:30 schreef dimmak het volgende:
Die doet het tegenwoordig met Sneijder toch?
Denk dat we haar met paar tientjes wel kunnen porren.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:20 schreef Gehrman het volgende:
Ik stel voor dat we een KLB crowdfunding actie organiseren voor een Don&Ad productie met Gaby Blaaser in de hoofdrol.
Man dat zijn borstelsquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:37 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Onterechte klacht want ze heeft mooie wenkbrauwen
Vieze tieten heeft ze zo manquote:
Nee, beter gewoon normaal.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:46 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Nee die potloodstreepjestrend uit 2005 is mooi
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:37 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Onterechte klacht want ze heeft mooie wenkbrauwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |