quote:Op dinsdag 28 mei 2019 06:53 schreef Anneloos het volgende:
Ja, grappig.. ik kom natuurlijk weer niet in Den Haag..ik had gewoon een hotel moeten boeken
450 kilometer file, dat is echt fantastisch.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 06:50 schreef Paul het volgende:
344 km file al
394 km file al
420 km file al
430 km file al
455 km file al
En natuurlijk doen we vanmiddag de middageditie, of zou het de hele dag file worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doen er veel wel.. die zitten mij dus ook vierkant uit te lachen op Fok!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 07:35 schreef stapoetiepe het volgende:
Ok, maar nu? Wat doen jullie ermee? Ben wel benieuwd. Ik ben niet in NL, had anders een dag thuis gewerkt denk ik.
Chinese filmpjes? Moet ik daarbij denken aan docu's over Mao of Tiananmen Square of dansende meisjes en vage grappen van TikTok.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 07:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
De hele dag thuis zitten dus en Chinese filmpjes kijken op youtube of zo.
Hopelijk kan ik morgen wel weer werken. Saai dit wel. Misschien later op de dag naar een vriend op de fiets, dat is maar 12 kilometer en wel te doen op de fiets. Mits geen regen dan.
Of meer aan Chinese girl abused in bus filmpjes?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 07:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Chinese filmpjes? Moet ik daarbij denken aan docu's over Mao of Tiananmen Square of dansende meisjes en vage grappen van TikTok.
New China TV en CGTN bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 07:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Chinese filmpjes? Moet ik daarbij denken aan docu's over Mao of Tiananmen Square of dansende meisjes en vage grappen van TikTok.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 07:45 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Of meer aan Chinese girl abused in bus filmpjes?
Die bussen rijden tenminste
de verkeersinfo van de ANWB is volkomen kutquote:Op dinsdag 28 mei 2019 07:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
nu.nl zegt al ruim 800km file, anwb zegt ruim 650. Tijd om je op weer te updaten
Vanaf utrecht de A2 naar Amsterdamquote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:12 schreef Anneloos het volgende:
Maar waar wonen - werken jullie dan? Niet in de stad neem ik aan?
Och.. viel dan echt meequote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vanaf utrecht de A2 naar Amsterdam
Ik sta een paar keer in de week in een hardnekkige file die door de ANW zo goed als nooit genoemd wordt. En ze presteren het continu om 20-30 stilstaan te beoordelen als 5 minuten vertraging.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:29 schreef Najieto het volgende:
ANWB telt verkeer dat 50km/h rijdt op de snelweg ook mee als file.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |