Het is net alsof je in Zuid-Frankrijk op een Nederlandse camping staatquote:Op maandag 27 mei 2019 22:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die taart Bluezz![]()
Tele, goed van je dat je je op laat nemen! Als je je een beetje kunt overgeven aan het leven in een kliniek kan je er echt heerlijk tot rust en tot jezelf komen. En je staat er voor open dus ik vertrouw er op dat het goed komt. Knuffel![]()
Ik heb een stuk of 8 klinieken van binnen gezien en de verschillen zijn groot. In eentje heb ik overwogen om ook even een maandje op vakantie te gaan. Het was een soort Center Parcs setting. Er was ook dagbesteding/sociale werkplaats dus er was een groentewinkel, een caviaheuvel, mooie wandelpaden, een heuse grabbelton en geweldige frietjes bereid door een hele lieve jongeman.
Beetje jammer van de psychoten alleen.
quote:Op maandag 27 mei 2019 21:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind het wel eng idd. Ik weet nog steeds niet precies hoe het daar zal gaan. Ik hoop dat ik me er niet al te alleen en misplaatst zal voelen
Wow Tele, wat moedig ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat het wat oplevert, je helpt en je je stabieler/beter gaat voelen!
So far, so good. Ik doe rustig aan, dan gaat t wel. Ik heb vandaag wel twee zeeleeuwaanvallen gehad. Dat is een soort heel luide hik die 15-30 minuten aanhoudt en waarbij ik klink alsof ik een mishandelde zeeleeuw ben.quote:Op maandag 27 mei 2019 22:28 schreef Barreltje het volgende:
@ Lucky.. hoe gaat het nu met je met de nieuwe medicatie?
Opvangers kregen RC en nu (vieze dikke brokken van) Hills maar ik ruik geen verschil in stank.quote:Op maandag 27 mei 2019 22:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kat hier eet alleen brokjes van Royal Canin en 1 blikje tonijn per week. Nooit mensenvoer. Poep ruikt niet naar bloemetjes maar ik heb in elf jaar misschien tien keer haar bak geroken, en dat met mijn supersonische neus.
Shit in, shit out. Ook voor dieren.
Misschien heeft Piep gewoon een meesterlijk darmstelsel. Ze is dan ook wel de beste kat ever.quote:Op maandag 27 mei 2019 22:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Opvangers kregen RC en nu (vieze dikke brokken van) Hills maar ik ruik geen verschil in stank.
Bij mij is het precies andersom, misschien tien keer van de tig keren gebruik dat ik de bak niet geroken heb
Bijzonder dat je leidinggevende ineens zo anders is. Was het nog een beethe gezellig?quote:Op maandag 27 mei 2019 22:52 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Lucky_Strike Wanneer ben je begonnen met de aanpassing van de medicatie? Enig idee wanneer de aanpassing echt aanslaat?
Vandaag een aparte dag op het werk gehad. Werd opgehaald door een collega. Was behoorlijk druk vandaag. Ik zou samen met mijn leidinggevende een cadeau gaan kopen voor een collega die gaat trouwen. Maar dat werd een lunch met haar. Kende haar helemaal niet weer, totaal ander mens.
Morgenochtend haalt ze me op zodat ik wel naar het werk kan (mijn vaste "chauffeurs" werken thuis).
En een andere leidinggevende had mijn naam doorgegeven aan een collega in Noorwegen die een hele belangrijke meeting in Arnhem gaat houden. Kaatje kan je overal mee helpen. Maar goed dat ik mijn vakantie gecancelled heb, want die meeting begint op de dag dat ik terug zou zijn. Ben benieuwd wat ze had gedaan als ik wel op vakantie was gegaan. Een 3 daagse meeting voor 16 mensen met 2 diner/lunches/bedrijfsbezoeken heb je niet in 2 dagen geregeld. Maar leuk werk om te doen.
Maar bouwen die bijwerkingen nu dan ook op? Zodat dat je bv morgen 4 van die hikaanvallen krijgt?quote:Op maandag 27 mei 2019 23:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bijzonder dat je leidinggevende ineens zo anders is. Was het nog een beethe gezellig?
Toffe klus lijkt me ja.
Ergens tussen de 2 en 4 weken worden de bijwerkingen steeds minder. Na 6 weken bloedprikken.
Dat bouwt waarschijnlijk nog wel op ja. Of ik kom er een keer makkelijk doorheen, dat is altijd een optie.quote:Op maandag 27 mei 2019 23:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar bouwen die bijwerkingen nu dan ook op? Zodat dat je bv morgen 4 van die hikaanvallen krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |