abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187122723
-insert plaatje-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 27 mei 2019 @ 21:51:42 #2
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187122757
@fietsie Gelukkig kan ik thuis ook kijken :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_187123127
Uniek, dikke tuut. :*

Telefoon, wat een spannende stap..
pi_187123176
Deze lurker komt Uniek ff een dikke knuf geven, sterkte meissie!

En voor een weekje Landal op Texel in het hoogseizoen, in een bungalow 10L (L=luxe) betalen we ¤2850 euro :') voor 5 volwassenen en 2 kinders.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_187123193
En voor Tele ķķk een dikke :*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 27 mei 2019 @ 22:16:42 #6
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187123206
Die taart Bluezz O+

Tele, goed van je dat je je op laat nemen! Als je je een beetje kunt overgeven aan het leven in een kliniek kan je er echt heerlijk tot rust en tot jezelf komen. En je staat er voor open dus ik vertrouw er op dat het goed komt. Knuffel :*

Ik heb een stuk of 8 klinieken van binnen gezien en de verschillen zijn groot. In eentje heb ik overwogen om ook even een maandje op vakantie te gaan. Het was een soort Center Parcs setting. Er was ook dagbesteding/sociale werkplaats dus er was een groentewinkel, een caviaheuvel, mooie wandelpaden, een heuse grabbelton en geweldige frietjes bereid door een hele lieve jongeman.
Beetje jammer van de psychoten alleen.
Spoilers!
  maandag 27 mei 2019 @ 22:20:25 #7
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187123283
Kat hier eet alleen brokjes van Royal Canin en 1 blikje tonijn per week. Nooit mensenvoer. Poep ruikt niet naar bloemetjes maar ik heb in elf jaar misschien tien keer haar bak geroken, en dat met mijn supersonische neus.

Shit in, shit out. Ook voor dieren.
Spoilers!
  maandag 27 mei 2019 @ 22:26:39 #8
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187123401
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2019 22:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die taart Bluezz O+

Tele, goed van je dat je je op laat nemen! Als je je een beetje kunt overgeven aan het leven in een kliniek kan je er echt heerlijk tot rust en tot jezelf komen. En je staat er voor open dus ik vertrouw er op dat het goed komt. Knuffel :*

Ik heb een stuk of 8 klinieken van binnen gezien en de verschillen zijn groot. In eentje heb ik overwogen om ook even een maandje op vakantie te gaan. Het was een soort Center Parcs setting. Er was ook dagbesteding/sociale werkplaats dus er was een groentewinkel, een caviaheuvel, mooie wandelpaden, een heuse grabbelton en geweldige frietjes bereid door een hele lieve jongeman.
Beetje jammer van de psychoten alleen.
Het is net alsof je in Zuid-Frankrijk op een Nederlandse camping staat ;)

@uniek.. wat een klote bericht.. sterkte de komende tijd :*

@Tele: succes de komende tijd.. lijkt me pittig ,maar het gaat je vast een hoop brengen ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 27 mei 2019 @ 22:28:11 #9
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187123429
@ Lucky.. hoe gaat het nu met je met de nieuwe medicatie?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_187123449
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 21:43 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik vind het wel eng idd. Ik weet nog steeds niet precies hoe het daar zal gaan. Ik hoop dat ik me er niet al te alleen en misplaatst zal voelen :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow Tele, wat moedig ook.
Hoop dat het wat oplevert, je helpt en je je stabieler/beter gaat voelen :* !
  maandag 27 mei 2019 @ 22:32:38 #11
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187123499
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 22:28 schreef Barreltje het volgende:
@ Lucky.. hoe gaat het nu met je met de nieuwe medicatie?
So far, so good. Ik doe rustig aan, dan gaat t wel. Ik heb vandaag wel twee zeeleeuwaanvallen gehad. Dat is een soort heel luide hik die 15-30 minuten aanhoudt en waarbij ik klink alsof ik een mishandelde zeeleeuw ben.
Spoilers!
pi_187123511
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2019 22:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kat hier eet alleen brokjes van Royal Canin en 1 blikje tonijn per week. Nooit mensenvoer. Poep ruikt niet naar bloemetjes maar ik heb in elf jaar misschien tien keer haar bak geroken, en dat met mijn supersonische neus.

Shit in, shit out. Ook voor dieren.
Opvangers kregen RC en nu (vieze dikke brokken van) Hills maar ik ruik geen verschil in stank.
Bij mij is het precies andersom, misschien tien keer van de tig keren gebruik dat ik de bak niet geroken heb :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 27 mei 2019 @ 22:35:31 #13
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187123563
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2019 22:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Opvangers kregen RC en nu (vieze dikke brokken van) Hills maar ik ruik geen verschil in stank.
Bij mij is het precies andersom, misschien tien keer van de tig keren gebruik dat ik de bak niet geroken heb :')
Misschien heeft Piep gewoon een meesterlijk darmstelsel. Ze is dan ook wel de beste kat ever.

Maar ze wil echt niets anders eten dus ook bij stank had ze RC gekregen.
Spoilers!
pi_187123610
Tele: :*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_187123628
Veel succes Tele, goed dat je deze hulp krijgt
pi_187123715
Weer terug van de familiegebeurtenis om de steen voor beide sch.ouders te plaatsen.
Prachtig ontwerp van kunstzinnige zwager - we dronken wijn - aten cake en zongen een lied.
Daarna heerlijk gegeten in Vianen bij de Vrijstad: een verrassingsmenu: 3-gangen. (4-6-7 ook mogelijk).
Allemaal even heerlijk.

Nu lees ik een naar bericht over moeder van Uniek: Sterkte.

En flinke Tele: die voor opname gaat.
Wat ontzettend klote en wat goed dat je de opname aangaat,👍

Veel over allerlei huisjes en prijzen overal in het land.
Sterkte mini...het kan alleen maar meevallen.

En Barbie taart voor kleinzoon B&g _O- wat een prachtige uitvoering zeg.
Goeie reis morgen.
pi_187123750
Oh ja, Corsica: 5 x geweest. Prachtig. Hoe het nu is, weet ik niet.

toevallig hoorde ik vanavond dat jongste zwager + vrouw plannen hebben in eind september.
pi_187123796
Wat een heftigheid komt er langs vanavond.

@uniekhoorn, wat een ontzettend klote bericht is dat. Jij krijgt het wel voor je kiezen de laatste tijd. Knuffel :*

En @Tele6. Wat moedig van je dat je deze stap neemt. Ik vind het zo knap van je dat je deze stappen zet en niet in een hoekje alles over je heen laat komen maar vecht om hier uit te komen. Logisch dat het eng is, ik hoop zo dat het wat voor je doet. Ook jij :*

De taart, wat een schoonheid. Heeft je schoondochter die zelf gemaakt? _O_

@Lucky_Strike Wanneer ben je begonnen met de aanpassing van de medicatie? Enig idee wanneer de aanpassing echt aanslaat?

Vandaag een aparte dag op het werk gehad. Werd opgehaald door een collega. Was behoorlijk druk vandaag. Ik zou samen met mijn leidinggevende een cadeau gaan kopen voor een collega die gaat trouwen. Maar dat werd een lunch met haar. Kende haar helemaal niet weer, totaal ander mens.
Morgenochtend haalt ze me op zodat ik wel naar het werk kan (mijn vaste "chauffeurs" werken thuis).
En een andere leidinggevende had mijn naam doorgegeven aan een collega in Noorwegen die een hele belangrijke meeting in Arnhem gaat houden. Kaatje kan je overal mee helpen. Maar goed dat ik mijn vakantie gecancelled heb, want die meeting begint op de dag dat ik terug zou zijn. Ben benieuwd wat ze had gedaan als ik wel op vakantie was gegaan. Een 3 daagse meeting voor 16 mensen met 2 diner/lunches/bedrijfsbezoeken heb je niet in 2 dagen geregeld. Maar leuk werk om te doen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_187123889
Uniekje -O- :*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_187123994
Tele ook een :* Moedige beslissing :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 27 mei 2019 @ 23:05:26 #21
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187124004
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 22:52 schreef Kaatje1 het volgende:

@:Lucky_Strike Wanneer ben je begonnen met de aanpassing van de medicatie? Enig idee wanneer de aanpassing echt aanslaat?

Vandaag een aparte dag op het werk gehad. Werd opgehaald door een collega. Was behoorlijk druk vandaag. Ik zou samen met mijn leidinggevende een cadeau gaan kopen voor een collega die gaat trouwen. Maar dat werd een lunch met haar. Kende haar helemaal niet weer, totaal ander mens.
Morgenochtend haalt ze me op zodat ik wel naar het werk kan (mijn vaste "chauffeurs" werken thuis).
En een andere leidinggevende had mijn naam doorgegeven aan een collega in Noorwegen die een hele belangrijke meeting in Arnhem gaat houden. Kaatje kan je overal mee helpen. Maar goed dat ik mijn vakantie gecancelled heb, want die meeting begint op de dag dat ik terug zou zijn. Ben benieuwd wat ze had gedaan als ik wel op vakantie was gegaan. Een 3 daagse meeting voor 16 mensen met 2 diner/lunches/bedrijfsbezoeken heb je niet in 2 dagen geregeld. Maar leuk werk om te doen.
Bijzonder dat je leidinggevende ineens zo anders is. Was het nog een beethe gezellig?
Toffe klus lijkt me ja.

Ergens tussen de 2 en 4 weken worden de bijwerkingen steeds minder. Na 6 weken bloedprikken.
Spoilers!
pi_187124068
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2019 23:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Bijzonder dat je leidinggevende ineens zo anders is. Was het nog een beethe gezellig?
Toffe klus lijkt me ja.

Ergens tussen de 2 en 4 weken worden de bijwerkingen steeds minder. Na 6 weken bloedprikken.
Maar bouwen die bijwerkingen nu dan ook op? Zodat dat je bv morgen 4 van die hikaanvallen krijgt?

Gezellig is anders (niet te vergelijken met een Liemeet of kaasmeet _O- ), maar je leert haar wel op een andere manier kennen.
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 27 mei 2019 @ 23:09:39 #23
221912 minilot
Nancy boy
pi_187124077
Och, lieve Uniek, dat is ook niet niks zeg. Sterkte, lieverd!
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 27 mei 2019 @ 23:12:22 #24
221912 minilot
Nancy boy
pi_187124122
Met schuin oog bijgelezen, en LOL @ 450 euro. Mallerds! Midweek 6-persoons premium cottage met ontbijtbezorging zat - met dank aan de Hieperdepiepse Bungalowracewekenkorting - rond de, jawel, negenhonderd euro.
:')
:')
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 27 mei 2019 @ 23:13:54 #25
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187124146
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 23:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar bouwen die bijwerkingen nu dan ook op? Zodat dat je bv morgen 4 van die hikaanvallen krijgt?
Dat bouwt waarschijnlijk nog wel op ja. Of ik kom er een keer makkelijk doorheen, dat is altijd een optie.

Ik snap die hik echt niet. Hartkloppingen, temperatuurschommelingen, spierpijn, hoort er allemaal bij, no biggie. Maar de fucking zeeleeuwenhik? Ik moet daar toch eens de logica van ontdekken.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')