abonnement Unibet Coolblue
pi_187189463
Bjheijne twitterde op woensdag 29-05-2019 om 20:04:01 Franse voetballer Antoine Griezmann is klaar met homohaat in zijn sport en siert de voorpagina van gaymagazine Tetu. In het land van Gijp en Derksen hebben we alleen dit: https://t.co/dpanLxzHtW https://t.co/buNgHls0ZD reageer retweet
zucht.....
pi_187189487
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 21:17 schreef Evertjan het volgende:
Bjheijne twitterde op woensdag 29-05-2019 om 20:04:01 Franse voetballer Antoine Griezmann is klaar met homohaat in zijn sport en siert de voorpagina van gaymagazine Tetu. In het land van Gijp en Derksen hebben we alleen dit: https://t.co/dpanLxzHtW https://t.co/buNgHls0ZD reageer retweet
zucht.....
têtu? tetten
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  vrijdag 31 mei 2019 @ 22:27:09 #178
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187190483
Als we floppen, dan is dat maar zo’ :D

Als we Hélène Hendriks moeten geloven, wordt haar wekelijkse talkshow met Wilfred Genee - Café Hendriks en Genee, vanaf zondagavond op Veronica - volks, een tikkeltje chaotisch en recht voor zijn raap

Hoe de opnames van twee proefafleveringen bevielen? Hélène Hendriks (38) lacht. ,,De eerste ging ver-schrik-ke-lijk! Wilfred Genee en ik repeteren nooit en doen altijd alles live. Dus ik dacht: dat doen we wel eventjes. Niet dus. We waren niet scherp genoeg, de loopjes gingen niet goed en we zijn allebei nogal beweeglijk waardoor we soms uit beeld verdwenen. De top moet hebben gedacht: dit wordt helemaal niks!’’

Hendriks spreekt van een ‘stevige wake-upcall’. De tweede proefaflevering verliep naar eigen zeggen stukken beter. Een beetje chaotisch mag Café Hendriks en Genee overigens best zijn, vanaf zondagavond zes keer te zien op Veronica. ,,Eerlijk: we zijn toch een beetje ongeleide projectielen. Wij zullen wat informeler zijn dan Pauw en Jinek. En de show is wat volkser. Frans Duijts is niet voor niets onze huiszanger.’’

Naast de pas afgezwaaide CDA-fractievoorzitter Sybrand Buma is ook Jeroen Pauw in de eerste aflevering te gast. ,,Best bijzonder, want hij zit nooit bij een ander aan tafel. Dan kunnen we gelijk onszelf een beetje op de hak nemen. ‘Zo’n talkshow hè, hoe doe je dat eigenlijk?’ Alles moet worden besproken, ook zwaardere onderwerpen. Maar van Buma wil ik ook weten of hij zo saai is als hij eruitziet. Ja, dat ga ik hem letterlijk zo vragen.’’

Ook afwijkend is natuurlijk het tijdstip: zondagavond. En dan niet eens op Talpa’s vlaggenschip SBS 6, maar film- en voetbalkanaal Veronica. Geen vaste talkshowprik dus. ,,Dat is juist wel lekker, omdat we ons op zo’n wat kleinere zender rustig kunnen ontwikkelen. Na de zomer kijken we wel hoe het ging. Wilfred en ik hingen de afgelopen weken ook niet ter promotie in bushokjes. Misschien tot ergernis van (Talpa-baas) John de Mol, dat zou kunnen. Wij zijn gewoon niet zo dol op foto’s…’’

Tel daarbij op dat Hendriks en Genee het label ‘sport’ aan hun kont hebben hangen, terwijl dit dus géén sportprogramma is. ,,Ja, dat krijgen we vaak te horen. Begrijpelijk.’’ En de kijkcijfers dan? ,,We zien wel. Als we floppen, dan is dat maar zo. Wat wij laatst bedachten: hoe leuk zou het zijn als we op een bord achter ons in ‘realtime’ de kijkcijfers van dat moment kunnen laten zien. Zodra het inzakt, moeten we ter plekke iets geks doen om het op te krikken. Jammer dat de cijfers altijd pas de volgende ochtend bekend zijn.’’

Hendriks, misschien bang dat ze te laconiek overkomt: ,,Natuurlijk willen we dat dit gaat slagen hè! En we zullen ons steeds echt fucking goed voorbereiden. Maar eerlijk, als we blijven steken op honderdduizend kijkers, lig ik daar niet wakker van.’’

Café Hendriks en Genee, zondagavond 22.00 uur, Veronica

https://www.ad.nl/show/al(...)at-maar-zo~a17ac92b/
  vrijdag 31 mei 2019 @ 23:03:25 #179
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_187191001
Genee en Hendriks nu bij Pauw. VI HOOLIGANS on tour
AFCA!
  zaterdag 1 juni 2019 @ 06:34:07 #180
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_187194667
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
Genee en Hendriks nu bij Pauw. VI HOOLIGANS on tour
Kon er niet bij zijn maar ik heb blijkbaar niets gemist.

Geen hamas hamas posts gezien. Zijn een beetje wat softer geworden.
  zondag 2 juni 2019 @ 15:49:03 #181
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187221732
Marco van Basten gaat aan de slag bij FOX Sports :D :|W

Marco van Basten keert terug in de voetbalwereld. Niet als trainer of beleidsmaker maar als analist. De oud-bondscoach gaat na de zomer aan de slag bij FOX Sports

Van Basten wordt een vaste gast op de zaterdagavond in het programma De Eretribune. ,,Ik heb er zin in. Ik denk dat ‘De Eretribune’ goed bij me past door de ruimte die er is om niet alleen te kijken naar de wedstrijden maar ook naar de ontwikkelingen en actualiteiten eromheen’', zegt hij.

De 54-jarige Van Basten was vanaf augustus 2004 tot en met het Europees kampioenschap van 2008 bondscoach van Oranje. Daarna was hij trainer van Ajax, Heerenveen en AZ. Van Basten vertrok daarna naar de FIFA als hoofd technische ontwikkeling en organisatie.

Bij De Tafel van Kees vertelde Van Basten vandaag nogmaals dat hij zichzelf niet geschikt vond als trainer. ,,Ik heb de lat hoog gelegd’’, aldus Van Basten. ,,Ik hou niet zo van middelmaat. Ik vond het zwaar en voel me nu een stuk vrijer en prettiger.’’ :|W :')

https://www.ad.nl/nederla(...)fox-sports~a59f61b4/

Nou Johan brand los :7 Dat wordt gezellig :+
pi_187224176
Ik ga even voor hapmannetje spelen.


@Wereldgozer

Schaatsen, golf, tennis en wielrennen zijn GEEN sporten.
pi_187224240
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 18:11 schreef Zipportal het volgende:
Ik ga even voor hapmannetje spelen.


@:wereldgozer

Schaatsen, golf, tennis en wielrennen zijn GEEN sporten.
Nee dat zwientie tikk'n bij jou in 't dorp is leuk.
pi_187224260
quote:
18s.gif Op zondag 2 juni 2019 18:15 schreef O_o_ het volgende:

[..]

Nee dat zwientie tikk'n bij jou in 't dorp is leuk.
Niet geklikt.
pi_187224273
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 18:16 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Niet geklikt.
pi_187224281
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 18:11 schreef Zipportal het volgende:
Ik ga even voor hapmannetje spelen.


@:wereldgozer

Schaatsen, golf, tennis en wielrennen zijn GEEN sporten.
Oké @JR-Style-93
  zondag 2 juni 2019 @ 19:04:51 #187
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187224999
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 18:11 schreef Zipportal het volgende:
Ik ga even voor hapmannetje spelen.


@:wereldgozer

Schaatsen, golf, tennis en wielrennen zijn GEEN sporten.
Tennis wel.

De rest afschaffen inderdaad.
Oh.
  zondag 2 juni 2019 @ 19:13:51 #188
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_187225189
Wielrennen geen sport vinden :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_187225729
FOXSportsnl twitterde op zondag 02-06-2019 om 19:33:37 🙏🏻 | Voormalig speler en trainer Barry Hughes is op 81-jarige leeftijd na een kort ziekbed overleden. De markante coach was onder meer werkzaam bij HFC Haarlem, Go Ahead Eagles, Sparta Rotterdam.https://t.co/RHJPC27vZE reageer retweet
  zondag 2 juni 2019 @ 19:43:24 #190
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_187225816
quote:
2s.gif Op zondag 2 juni 2019 19:39 schreef Evertjan het volgende:
FOXSportsnl twitterde op zondag 02-06-2019 om 19:33:37 🙏🏻 | Voormalig speler en trainer Barry Hughes is op 81-jarige leeftijd na een kort ziekbed overleden. De markante coach was onder meer werkzaam bij HFC Haarlem, Go Ahead Eagles, Sparta Rotterdam.https://t.co/RHJPC27vZE reageer retweet
Dat is heel treurig.

Bruggetje open.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_187225918
Gijp duikt weer weg achter de bank als er wordt aangebeld nu.
  zondag 2 juni 2019 @ 20:24:12 #192
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187226522
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 19:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Gijp duikt weer weg achter de bank als er wordt aangebeld nu.
Terecht.
Oh.
pi_187227327
Seedorf is nog niet over zijn interlandcarriere heen, nu op 1.
  zondag 2 juni 2019 @ 21:22:15 #194
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187227605
Seedorf leest Van Basten de les :D

Clarence Seedorf kwam onder bondscoach Marco van Basten nooit uit de verf bij Oranje.

Bij College Tour vertelt de voormalig speler van onder meer Ajax, AC Milan en Real Madrid over de relatie met de topspits van weleer. „Ik had een beeld bij Van Basten door Capello (Fabio, trainer van AC Milan, red). Hij zei dat we veel op elkaar leken. Capello vertelde altijd dat Van Basten er alles aandeed om beter te worden”, legt Seedorf uit.

„Vervolgens kwam ik bij Oranje nadat Van Basten helaas al van alles over mij had gezegd. We konden goed met elkaar praten over zaken, maar we hadden een verschil van visie en meningen. Ik had geen zin om weer met negativiteit te zitten, dus heb ik een keuze gemaakt. Ik denk dat het een gemiste kans is geweest met Marco. Ik zag het wel zitten.”

Het stak Seedorf dat Van Basten Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder boven hem plaatste in de pikorde. In 2008 speelde de middenvelder op 31-jarige leeftijd zijn laatste interland. Onder Van Basten miste Seedorf het WK van 2006 en het EK twee jaar later.

„Als jij zegt dat Sneijder en Van der Vaart hoger staan in de hiërarchie dan ik, heb je niet begrepen wat hiërarchie betekent”, laat Seedorf aan duidelijkheid niets te wensen over. „Hiërarchie betekent hoeveel strepen je hebt. En ik heb meer strepen dan die jongens. Ik hoef dan geen basisspeler te zijn. Bij Kameroen is mijn derde keeper de leider

https://www.telegraaf.nl/(...)st-van-basten-de-les

:') :') :')
  zondag 2 juni 2019 @ 23:50:17 #195
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187230836
Hoe was dat programma van Wilfried en Helene?
Oh.
pi_187230873
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe was dat programma van Wilfried en Helene?
Slecht, teveel gasten en reclame.

Oordeel zelf maar.

https://www.veronicatv.nl(...)cafe-hendriks-genee/
  zondag 2 juni 2019 @ 23:55:49 #197
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187230904
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 23:53 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Slecht, teveel gasten en reclame.

Oordeel zelf maar.

https://www.veronicatv.nl(...)cafe-hendriks-genee/
Ach zo'n eerste aflevering is altijd even aftasten wat wel en niet werkt natuurlijk.

Al zou het wel passen in Genee zijn verleden dat er weer een programma-idee van hem mislukt.
Oh.
  maandag 3 juni 2019 @ 08:30:42 #198
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187233281
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe was dat programma van Wilfried en Helene?
Sidekicks van de radio achter de bar bier aan het tappen :')
En dan de hele uitzending lang dom kijken :|W
Oh wacht ze kunnen niet anders _O- _O-
pi_187233792
quote:
6s.gif Op zondag 2 juni 2019 21:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Seedorf leest Van Basten de les :D

Clarence Seedorf kwam onder bondscoach Marco van Basten nooit uit de verf bij Oranje.

Bij College Tour vertelt de voormalig speler van onder meer Ajax, AC Milan en Real Madrid over de relatie met de topspits van weleer. „Ik had een beeld bij Van Basten door Capello (Fabio, trainer van AC Milan, red). Hij zei dat we veel op elkaar leken. Capello vertelde altijd dat Van Basten er alles aandeed om beter te worden”, legt Seedorf uit.

„Vervolgens kwam ik bij Oranje nadat Van Basten helaas al van alles over mij had gezegd. We konden goed met elkaar praten over zaken, maar we hadden een verschil van visie en meningen. Ik had geen zin om weer met negativiteit te zitten, dus heb ik een keuze gemaakt. Ik denk dat het een gemiste kans is geweest met Marco. Ik zag het wel zitten.”

Het stak Seedorf dat Van Basten Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder boven hem plaatste in de pikorde. In 2008 speelde de middenvelder op 31-jarige leeftijd zijn laatste interland. Onder Van Basten miste Seedorf het WK van 2006 en het EK twee jaar later.

„Als jij zegt dat Sneijder en Van der Vaart hoger staan in de hiërarchie dan ik, heb je niet begrepen wat hiërarchie betekent”, laat Seedorf aan duidelijkheid niets te wensen over. „Hiërarchie betekent hoeveel strepen je hebt. En ik heb meer strepen dan die jongens. Ik hoef dan geen basisspeler te zijn. Bij Kameroen is mijn derde keeper de leider

https://www.telegraaf.nl/(...)st-van-basten-de-les

:') :') :')
Was een mooie uitzending, waarin hij idd toch wel wat uitspraken gedaan heeft. En ja, je kunt Seedorf hooghartig, arrogant, zelfingenomen vinden, maar ik luisterde er toch graag naar. Bij mij is hij flink gestegen, ik mag 'm wel!
  maandag 3 juni 2019 @ 12:45:27 #200
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187236211
Ajax zet directeur Arisz op non-actief :D

Ajax en Rutger Arisz gaan per 1 juli 2019 uit elkaar. De Amsterdammers hebben de operationeel directeur op non-actief gezet. _O_



Het was al langer een publiek geheim dat Arisz al een jaar lang slecht lag bij het personeel bij Ajax. :|W

Daarnaast zou hij zich volgens businessleden schuldig gemaakt hebben aan ongewenst gedrag. :') :') Dit zou zijn gebeurd in een nachtelijke uitgaansgelegenheid in Athene rond het Champions League-treffen met AEK Athene op 27 november. De Telegraaf is in het bezit van een brief, waar in detail de misdragingen van operationeel directeur Arisz worden beschreven. Zakelijke relaties hebben het verhaal van die nacht bevestigd.

Arisz op de clubwebsite: „Mijn vertrek bij Ajax komt op een moment dat het goed gaat met onze club. De toekomst van de club is ook veelbelovend. Ik heb de afgelopen jaren bijgedragen aan de verdere professionalisering van de organisatie en een strategie neergelegd als stevige basis waarop verder kan worden gebouwd. De afgelopen jaren heb ik veel mooie momenten van onze club van dichtbij meegemaakt. Ik ben trots en vereerd aan de hoogtepunten te hebben mogen bijdragen en de dieptepunten te helpen kunnen verzachten. Het is nu voor mij een logisch moment om het stokje over te dragen en een nieuwe stap in mijn carrière te maken. Ik wens Ajax het allerbeste.”

https://www.telegraaf.nl/(...)-arisz-op-non-actief

quote:
Het was al langer een publiek geheim dat Arisz al een jaar lang slecht lag bij het personeel bij Ajax
Daarnaast zou hij zich volgens businessleden schuldig gemaakt hebben aan ongewenst gedrag.
En dan kraam je er bij je ontslag de volgende onzin uit :') :') :|W

quote:
Ik heb de afgelopen jaren bijgedragen aan de verdere professionalisering van de organisatie en een strategie neergelegd als stevige basis waarop verder kan worden gebouwd
en ik heb de dieptepunten kunnen verzachten.
:r :r :r :r
Dan ben je echt een mongool :7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')