SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is bergwijn nog steeds zo'n ding ja? Redelijke 13 in een dozijn voetballer. Alsof we geen andere, betere en goedkopere opties hebben.![]()
Namen en rugnummers graagquote:Op maandag 27 mei 2019 13:02 schreef LorneMalvo het volgende:
Is bergwijn nog steeds zo'n ding ja? Redelijke 13 in een dozijn voetballer. Alsof we geen andere, betere en goedkopere opties hebben.![]()
noem ze eens, en bij voorkeur nederlands, want dat is een zeer voorname reden dat Overmars Bergwijn wil halenquote:Op maandag 27 mei 2019 13:02 schreef LorneMalvo het volgende:
Is bergwijn nog steeds zo'n ding ja? Redelijke 13 in een dozijn voetballer. Alsof we geen andere, betere en goedkopere opties hebben.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Heeft zijn contract recent nog verlengd dus die komt sowieso niet, en van mij mag hij nog wel een jaar bij AZ spelen met hopelijk ook nog wat Europese wedstrijden erbij. Ook nog Boadu in de gaten houden voor volgend jaar als er waarschijnlijk ook een spits moet komen als Huntelaar stopt en Dolberg vertrekt (waarschijnlijk).quote:Op maandag 27 mei 2019 13:34 schreef PicoMMP het volgende:
Ik zou eerder de gok nemen met Stengs.
@:JR-Style-93 vindt dit leuk.Oh.![]()
Stengs nog even een jaar laten spelen bij AZ, geweldige speler.quote:Op maandag 27 mei 2019 13:34 schreef PicoMMP het volgende:
Ik zou eerder de gok nemen met Stengs.
@:JR-Style-93 vindt dit leuk.
Daarna binnen harken, of nu al en verhuren aan AZ. Helaas zie je dat soort opties niet vaak.![]()
Bergwijn moet je niet eens willen halen. Het staat verschrikkelijk protserig en onsymathiek om, nu het geld even tegen de plinten op klotst, meteen als een soort Bayern je directe concurrenten uit te hollen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Dan hebben we al Lassina Traore en Danilo Pereira. Voor Poepz0r nog Brobbeyquote:Op maandag 27 mei 2019 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft zijn contract recent nog verlengd dus die komt sowieso niet, en van mij mag hij nog wel een jaar bij AZ spelen met hopelijk ook nog wat Europese wedstrijden erbij. Ook nog Boadu in de gaten houden voor volgend jaar als er waarschijnlijk ook een spits moet komen als Huntelaar stopt en Dolberg vertrekt (waarschijnlijk).![]()
Danilo Pereira mogen ze aankomend seizoen wel verhuren aan een Eredivisie-club, denk dat hij uiteindelijk niet goed genoeg is voor Ajax 1. Lassina Traor zal wel doorbreken volgend seizoen, maar dan nog heeft hij concurrentie nodig.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan hebben we al Lassina Traore en Danilo Pereira. Voor Poepz0r nog BrobbeyOh.![]()
who cares de beste club van Nederland moet de de beste spelers hebbenquote:Op maandag 27 mei 2019 14:01 schreef -XOR- het volgende:
Bergwijn moet je niet eens willen halen. Het staat verschrikkelijk protserig en onsymathiek om, nu het geld even tegen de plinten op klotst, meteen als een soort Bayern je directe concurrenten uit te hollen.![]()
![]()
Je concurrentie elimineren is alleen voor de sterkste.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:01 schreef -XOR- het volgende:
Bergwijn moet je niet eens willen halen. Het staat verschrikkelijk protserig en onsymathiek om, nu het geld even tegen de plinten op klotst, meteen als een soort Bayern je directe concurrenten uit te hollen.![]()
dat vind ik niet echt het probleem ze haten ons toch al, hij is gewoon te duurquote:Op maandag 27 mei 2019 14:01 schreef -XOR- het volgende:
laten we wel benadrukken dat ALS bergwijn niet komt, dat het een keuze is en niet omdat het niet zou kunnen.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
steek het geld in het behouden van het huidige elftalquote:
[ Bericht 20% gewijzigd door Craptacular op 27-05-2019 14:18:11 ]![]()
Ligt eraan hoeveel Overmars mag uitgeven deze zomer.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vind ik niet echt het probleem ze haten ons toch al, hij is gewoon te duurOh.![]()
Ik ben wel fan van Bergwijn dus als ze hem kunnen halen ben ik er zeker niet op tegen.
Maar PSV zal wel meer dan 40 miljoen vragen en dat lijkt me wat overdreven. Kan PSV ook aardig mee de markt op en kunnen ze financieel net zo groeien als Ajax heeft gedaan (wat dan weer niet slecht is voor de competitie).Oh.![]()
hier ging iets fout met quoten denk ik maar met je eens, liever zoveel mogelijk spelers behouden ipv teveel geld uitgeven aan een speler die toevallig een NL paspoort heeftquote:Op maandag 27 mei 2019 14:10 schreef Craptacular het volgende:
[..]
steek het geld in het behouden van het huidige elftal![]()
40 is gewoon het dubbele van wat ik ook al heel veel vind voor een speler van zijn kaliberquote:Op maandag 27 mei 2019 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel Overmars mag uitgeven deze zomer.![]()
Ik denk trouwens ook niet dat Bergwijn nu zoveel beter is dan Neres, en dan is het inderdaad goedkoper om die te behouden dmv een verbeterd contract.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
geen 40 man schei toch uit, dat wordt 30 echt hooguit inclusief de ajax bonustax.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik denk niet dat hij beter is op dit momentquote:Op maandag 27 mei 2019 14:15 schreef -XOR- het volgende:
Ik denk trouwens ook niet dat Bergwijn nu zoveel beter is dan Neres, en dan is het inderdaad goedkoper om die te behouden dmv een verbeterd contract.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: