Kiwie van de driequote:
Hee stoofpeertjequote:
quote:
Nopequote:
Als ie er maar van genoten heeft dan.quote:Op maandag 27 mei 2019 22:37 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft mini-ToT die linkjes opgegeten.
Vast wel!quote:Op maandag 27 mei 2019 22:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als ie er maar van genoten heeft dan.
Mooi zoquote:
Babyprakjes?quote:Op maandag 27 mei 2019 22:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mooi zoals ie nog maar wat voor jou overlaat.
Eet hij ook die babyprakjes? Mensen zeggen wel eens dat die best lekker zijn maar nog nooit geprobeerd
Olvarit is volgens mij wat ik onder andere bedoel. Zelf wel eens geprobeerd?quote:Op maandag 27 mei 2019 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Babyprakjes?
Hij krijgt Olvarit en mevrouw ToT maakt zelf soms wat klaar (groente en vis of vlees stomen en dat fijnhakselen). Hij vindt Olvarit in het algemeen veel lekkerder!Maar hij vindt lang niet alles lekker. Ik las net dat dit normaal gesproken pas na het eerste levensjaar gebeurt en dat ze tot die tijd normaal gesproken alles opvreten wat je ze voorzet!
Ikzelf niet, maar mijn vrouw wel. Ze vindt het allemaal erg smakeloos en soms zelfs wat bitter.quote:Op maandag 27 mei 2019 23:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Olvarit is volgens mij wat ik onder andere bedoel. Zelf wel eens geprobeerd?
Lol het zijn net koeien
quote:Op maandag 27 mei 2019 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ikzelf niet, maar mijn vrouw wel. Ze vindt het allemaal erg smakeloos en soms zelfs wat bitter.
De spaghetti ruikt wel echt heerlijk maar zelfs dat schijnt erg laf te smaken.
Mini-ToT houdt trouwens wel van intense smaken, vooral zuur vindt hij lekker!
Sinaasappel, kiwi, perzik; alles gaat er in!
1x was een sinaasappel zo zuur dat hij telkens er in beet zich er met een zuur gezicht van af wendde en zich direct weer omdraaide om er weer lachend in te bijten, en dat keer op keer op keer achter elkaar!
quote:
Heee, alles goed?quote:
Jawel, mag niet klagen. Frisjes nog vandaag.quote:
Yesh veel regen ookquote:Op dinsdag 28 mei 2019 07:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jawel, mag niet klagen. Frisjes nog vandaag.
Prima weer om te werken.quote:
Gaat wel lukken. Jij ook hequote:
Ah joy!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:49 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nog geen 6.00u
Ik was al twee uur eerder wakker. Met hoofdpijn
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:50 schreef Fancy2 het volgende:
Ik zag een foto van mini met troep op zijn mond![]()
Ik heb een beetje te veel gefeest iddquote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah joy!
Beetje te veel wijntjes gehad?
[..]![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:53 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Haahaa!Ik had al een vermoeden dat je het zou opzoeken!
quote:
Oh dat is minderquote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]Heej!
Ja goed he!
Gisteravond een lading babykots uit de nieuwe bank en babypies uit een vrij nieuwe stoel zitten te verwijderen, maar verder alles prima!En daarzo?
Oew beter!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh dat is minder![]()
Maar gelukkig gaat voor de rest alles goed!
Met mij ook alles goed, heb met dezelfde gast al 2 dates gehad en van het weekend de derde. Ben nog nooit zover gekomen dus duim voor me
Dankjeeeequote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew beter!* ToT steekt een duim in z'n mond.
Hoe is het nachtleven daar?quote:
Jeeej gaat de goede kant op dusquote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh dat is minder![]()
Maar gelukkig gaat voor de rest alles goed!
Met mij ook alles goed, heb met dezelfde gast al 2 dates gehad en van het weekend de derde. Ben nog nooit zover gekomen dus duim voor me
Broodje ei met ui?quote:
Ik ben niet naar de toffe delen gegaan. Dus tot nu toe netjes maar zeer gezellig! Veel nieuwe vrienden gemaakt, dat is nog veel leuker!quote:
Ik ben 44 en sinds ik als puber de baard in de keel kreeg dachten sommigen dat ze mijn vader aan de telefoon hadden als ik opnam. Ik heb echt wel een vrij zware stem.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:08 schreef Kopjechino het volgende:
Ja dat is echt niet netjes. Stel je hoort een jonge stem, dan kan het nog. Maar toen ik voor vgz werkte sprak ik iedereen netjes aan met u. Sommige mensen zeiden dan dat ik wel 'je' mocht zeggen, en dan deed ik dat ook wel
Daar ga ikquote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:31 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ben niet naar de toffe delen gegaan. Dus tot nu toe netjes maar zeer gezellig! Veel nieuwe vrienden gemaakt, dat is nog veel leuker!
Ah lekker dan!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:27 schreef eNGine10 het volgende:
Ziggozoveel problemen met m'n tv signaal dat ik tegenwoordig maar gewoon alles naar de chromecast stream. Krijgen ze ook niet opgelost.
Ja zoiets.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Of zoals ze het in zijn woonplaats volgens mij uitspreken: è met ø.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben 44 en sinds ik als puber de baard in de keel kreeg dachten sommigen dat ze mijn vader aan de telefoon hadden als ik opnam. Ik heb echt wel een vrij zware stem.
Het maakt mijn dag dat ik jouw dag heb gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het maakt mijn dag dat ik jouw dag heb gemaakt
De rest is allemaal vrij?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben de leukste op kantoor vandaag.
En da's een saaie droogkloot?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja, zit met nog 1 ander.
Ah, ja dan zul je nu idd wel de leukste daar zijn ja!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neu, maar is continue aan het bellen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, ja dan zul je nu idd wel de grappigste daar zijn ja!
Vermoeiend is dat!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:58 schreef ToT het volgende:
Ah, die ik nu aan de telefoon heb tutoyeert tenminste niet!
Weer alles opnieuw uitgelegd.
"Soms duurt het 24 uur voor een refresh effect heeft."quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
"Soms duurt het 24 uur voor een refresh effect heeft."
- "Ja die refresh was al weer een tijd geleden uitgevoerd. Dat van gisteren was een factory reset."
Maar goed, deze komt wel relatief professioneel over, ook al geeft ze zelf aan dat ze net als veel anderen daar ook maar nieuw is.
Owjeej, wat dan?quote:
Koekenbakkersquote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjeej, wat dan?
@ mijn probleem met Ziggo; op hun eigen community zie ik er wat posts over; een jaar geleden zei iemand dat het zo fijn was dat je vooruit kan spoelen op commerciële zenders en een paar dagen geleden zat iemand te klagen dat het met dit nieuwe kastje niet meer kan.
En tegen mij dus beweren dat het nooit gekund heeft he!
Waren ze nu van plan, maar nu hebben we dus een meningsverschil over wat moet kunnen en wat niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Koekenbakkers
Willen ze geen monteur sturen?
Zul je dadelijk wel weer een maand gratis film nog wat kanaal krijgenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Waren ze nu van plan, maar nu hebben we dus een meningsverschil over wat moet kunnen en wat niet.
Ik heb inmiddels op hun eigen community gelezen dat het met het oude kastje idd wel kan en met de nieuwe dus niet. Iets wat ik al dagenlang tegen hen zit te vertellen.
Dit weten zij echt nog niet (degenen die op de helpdesk zitten) en ze zijn op dit moment onderling aan het overleggen. Ik word straks teruggebeld.
Ik wilde hen net zelf weer terug bellen met dit nieuws, maar de wachttijden zijn nu lang, dus fuck dat.
Heb uitkering gekregen terwijl ik gewoon loon heb gehad. Nu kreeg ik net een voicemail dat mijn werkgever geen loon heeft doorgegeven voor de maand maart (ben 12 maart weer in dienst gegaan). Dus nu heb ik recht op de verkregen uitkering voor die maand blijkbaar?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjeej, wat dan?
@ mijn probleem met Ziggo; op hun eigen community zie ik er wat posts over; een jaar geleden zei iemand dat het zo fijn was dat je vooruit kan spoelen op commerciële zenders en een paar dagen geleden zat iemand te klagen dat het met dit nieuwe kastje niet meer kan.
En tegen mij dus beweren dat het nooit gekund heeft he!
Gratis geld?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb uitkering gekregen terwijl ik gewoon loon heb gehad. Nu kreeg ik net een voicemail dat mijn werkgever geen loon heeft doorgegeven voor de maand maart (ben 12 maart weer in dienst gegaan). Dus nu heb ik recht op de verkregen uitkering voor die maand blijkbaar?
Ja maar wedden dat ik het met de tijd weer moet gaan terugbetalen? Gaat om ¤1000 Dus dat is serieus geld.quote:
Ja beter voorzichtig mee zijn. Of het voorlopig aan de kant zetten in ieder geval.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar wedden dat ik het met de tijd weer moet gaan terugbetalen? Gaat om ¤1000 Dus dat is serieus geld.
Vakantie is al geboekt, festivaltickets zijn al gekochtquote:Op dinsdag 28 mei 2019 13:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja beter voorzichtig mee zijn. Of het voorlopig aan de kant zetten in ieder geval.
Of gewoon lekker op vakantie
Ik heb een keer gehad dat je bij het in dienst treden bij een bedrijf pas aan het eind van de volgende maand je eerste loon kreeg. Zwaar klote om die periode te overbruggen, maar aan het eind van je contract krijg je dus nog een maand langer uitbetaald.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar wedden dat ik het met de tijd weer moet gaan terugbetalen? Gaat om ¤1000 Dus dat is serieus geld.
Maar met dat Replay (dus gewoon Uitzending Gemist) kon het bij Ziggo ook altijd, met die vorige box. Met de nieuwe box lukt dat dus niet meer en ook bij KPN schijnt dat niet te werken.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:30 schreef eNGine10 het volgende:
lijkt me wel ja dat je vooruit kunt spoelen als je iets opgenomen hebt
Ah resultaat van de stemming is bekend zie ikquote:
Ja! Gisteravond gemaild!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah resultaat van de stemming is bekend zie ik
Jeeejquote:
Heeeequote:
Op dit tijdstip? Bier!quote:
Verstandig.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Drink niet doordeweeks makker
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Verstandig.
Ik vaak wel 2 of 3 bij het eten of erna.
Niet?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vergeet het telkens omdat het geen reeks is![]()
Gaapertquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:45 schreef devzero het volgende:
Ik heb weer eens niet opgelet
Topicreeks: DAGBAGGER#1
Ja, die mogen ze gaan zoekenquote:
Was te laatquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik vlijmscherp ben
Hahaquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja, die mogen ze gaan zoeken
[..]
Was te laat
Zoiets jaquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahagaat Arsenal de voetballen verstoppen dan? Wordt een lange wedstrijd dan hoor
Jij was te laat of ik net te vroeg
Ik zal wel voor Arsenal juichen als erlangs zapquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zoiets jazo goed voetballen dat chelsea niet weet waar de bal gebleven is tot hij weer in de goal ligt
En liter water en een banaan
Oeiquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ben vlijmscherp jongen . Pas maar op!
Jeej moenquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zal wel voor Arsenal juichen als erlangs zap![]()
Ik stelde je die vraag over ontbijt in het dts en jij antwoordt hier.
Om te werken?quote:
Mooiquote:
Wordt me allemaal teveel in verschillende topicsquote:
Nouja niet altijd in ieder geval. Meestal wel hoor.quote:
Ik wilde je nog even quoten en dan in een ander topic op reagerenquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wordt me allemaal teveel in verschillende topics
[..]
Nouja niet altijd in ieder geval. Meestal wel hoor.
Jij altijd zin dan?
Beetje verwarring zaaien of wat?quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik wilde je nog even quoten en dan in een ander topic op reagerenom je beetje in willekeurige topics te lokken. Zal het maar niet doen dan
![]()
Nee ook niet altijd zin hoorDenk dat alleen Haags altijd maar weer zin heeft om te werken
Jaquote:
De grootste uithoek van fok die ik kan bedenken is KPDquote:Op woensdag 29 mei 2019 08:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja
Even in OUD goedemorgen wensen
En in TRU vragen hoe het gaat
En natuurlijk even zwaaien in F&L
Jaquote:Op woensdag 29 mei 2019 08:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hehe nu al een tijdje. Wakker worden Haags
Daar heb ik geen toegang toequote:Op woensdag 29 mei 2019 08:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
De grootste uithoek van fok die ik kan bedenken is KPD
Is ook niks te doenquote:Op woensdag 29 mei 2019 08:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Daar heb ik geen toegang toedus daar zal je me niet zien posten
Daar moet...quote:
Da's geen Haags bakkie.quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Koffie in! Haags is nog niet helemaal wakker
[ afbeelding ]
Maar Haags werkt ook niet vanuit den haag dus hij moet het met maar met een normale koffie doenquote:
De chef is jarig en trakteert op pizzaquote:
Ik ben vrij vandaagquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
De chef is jarig en trakteert op pizzam'n pauze is over een uurtje. Jij wel pauze?
Lekkerquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag![]()
Geen taart ? Pizza is ook lekker maar taart eet ik alleen met verjaardagen dus liever taart dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |