Probleem als iemand niet met je op date wil en daar tijdens de date achter komt... hij (of zij!) dan niet ineens spontaan toch wil.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:43 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ja precies. Dan heb je al gelijk een slechte start en het is niet alsof de ander er niet achter gaat komen op de date als je als mini golf kampioen aan komt lopen.
Als je er gewoon eerlijk over bent is er niets aan de hand. Wellicht wil iemand dan niet met je op date en wellicht ook wel.
Ja daarom. Je hebt er gewoon niets aan om dat soort dingen uit foto's te laten of er over te liegen.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Probleem als iemand niet met je op date wil en daar tijdens de date achter komt... hij (of zij!) dan niet ineens spontaan toch wil.
Lijkt mij dan tenminste
quote:Op zondag 26 mei 2019 21:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja vind het niet tof als mensen dat doen. Denk dat mannelijke versie hier van is dat ze liegen over hun lengte.
Hoelang ben jijzelf dan?quote:Op zondag 26 mei 2019 23:31 schreef Halimede het volgende:
[..]"ik ben 3cm kleiner"
en vervolgens een kop kleiner zijn
als of ik dat niet ga merken
1.78, staat ook in mijn profiel. Maar dat helpt natuurlijk niet tegen mannen die hun lengte overdrijven en dan kleiner blijken te zijn ipv langerquote:
In je dromenquote:Op zondag 26 mei 2019 23:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, ik was echt langer hoor
Je kijkt op me neerquote:Op zondag 26 mei 2019 23:35 schreef Halimede het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als je niet eens 1.76 was, je leek kleiner
Damn,quote:Op zondag 26 mei 2019 23:33 schreef Halimede het volgende:
[..]
1.78, staat ook in mijn profiel. Maar dat helpt natuurlijk niet tegen mannen die hun lengte overdrijven en dan kleiner blijken te zijn ipv langer
Misschien was je 1.76 met haar?quote:Op zondag 26 mei 2019 23:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ben natuurlijk oud aan het worden, dus wellicht krimp ik
Manlets. Daarom heb ik alleen Bumble, daar kan je op lengte selecteren. En liegt hij dan zet ik hem publiekelijk voor lul.quote:Op zondag 26 mei 2019 23:31 schreef Halimede het volgende:
[..]"ik ben 3cm kleiner"
ah BoTheParakut is weer terugquote:Op maandag 27 mei 2019 01:17 schreef DittoAsPikachu het volgende:
[..]
Manlets. Daarom heb ik alleen Bumble, daar kan je op lengte selecteren. En liegt hij dan zet ik hem publiekelijk voor lul.
Niet alle vrouwen zijn goed in cms he...quote:Op zondag 26 mei 2019 23:31 schreef Halimede het volgende:
[..]"ik ben 3cm kleiner"
Hmm valt wel mee toch? 1.77 hier.quote:
Nederlandse vrouwen zijn gewoon veels te lang.quote:Op maandag 27 mei 2019 07:17 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm valt wel mee toch? 1.77 hier.
En ik ben echt niet altijd en overal de langste.
Maar een vent van 1.70 spreekt dus niet zo aan
Ik begrijp dat jij ook niet zo lang bent?quote:Op maandag 27 mei 2019 07:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen zijn gewoon veels te lang.
Op vakantie zie je dat al te goed, je haalt de Nederlandse vrouwen (en mannen overigens ook) er zo uit, die als een lompe reus zich over een Spaanse/Italiaanse boulevard voort bewegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |