Jeejquote:
Thanks lieffie maar ik kijk Sjatooo Meilanddddd.quote:Op maandag 17 juni 2019 20:29 schreef monkyyy het volgende:
@:ole
@:oscar.
@:van_poppel
@:praadje
@:snowsquall
@:wcpot
Welkom lieve mensen
Oh, veel plezierquote:Op maandag 17 juni 2019 20:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Thanks lieffie maar ik kijk Sjatooo Meilanddddd.
Sorry Monkyyy, ik ben hier: TV / Chateau Meilandquote:Op maandag 17 juni 2019 20:29 schreef monkyyy het volgende:
Welkom lieve mensen
quote:Op maandag 17 juni 2019 20:29 schreef monkyyy het volgende:
Welkom lieve mensen
Dat is toch handig niks mis meequote:Op maandag 17 juni 2019 20:38 schreef monkyyy het volgende:
Die twee doen me denken aan mijn ouders 20 jaar terug. Ook altijd met zo'n landkaart op tafel en dan precies opschrijven welke afritten ze moeten nemen enzo
Nee want dan krijg je op je lazer van de baas..quote:Op maandag 17 juni 2019 20:45 schreef monkyyy het volgende:
Dit krijg je als met een of ander megabedrijf gaat communiceren over een probleem. Dan word je continu van balie naar balie gestuurd, niemand durft een knoop door te hakken.
Yep, deze auto was compleet gestriptquote:Op maandag 17 juni 2019 20:58 schreef monkyyy het volgende:
Ik zou hem helemaal flippen als ik mijn auto zo aantrof
slijmbalquote:Op maandag 17 juni 2019 20:29 schreef monkyyy het volgende:
Welkom lieve mensen
quote:
presentquote:
dat is het al dankzij die kut toeristenquote:
bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Niet onder een dik dekbed liggen, mensen!
Ik heb mijn cavia's kort geschorenquote:
Goede tip. Ik zal de poes scheren.quote:
Vind je vader dat wel goed?quote:Op maandag 24 juni 2019 20:43 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ik heb de poes van me moeder geschoren
[ afbeelding ]
Die vindt het een klotebeest. Ik mag ook de nagels knippen.quote:
Daar kun je mooi een sjaaltje van breienquote:Op maandag 24 juni 2019 20:44 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Die vindt het een klotebeest. Ik mag ook de nagels knippen.
Cavia ook geschoren. GIng 50 gram haar vanaf
[ afbeelding ]
wrongquote:Op maandag 24 juni 2019 20:49 schreef monkyyy het volgende:
Ik vermoed dat die oudjes gewoon op een niet-afgesproken plek stonden. Zij waren de enige twee die niet waren opgepikt?
Ik zou de oudjes ook in het gelijk stellen als ik een pittige ombudstante was.quote:
Dus mijn elektrische deken kan wel uit?quote:Op maandag 24 juni 2019 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Niet onder een dik dekbed liggen, mensen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |