Niet te hopen dat die komt, altijd al een waardeloze (en kleurloze) overrated middenvelder gevonden.quote:
Het ergste zou zijn als je het om die reden niet keihard zou veroordelen. Natuurlijk kán dit ook andersom gebeuren en er is ook niemand die zegt dat er bij ons geen debielen lopen.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:50 schreef DonRaja het volgende:
Is verachtelijk en moet sowieso scherp veroordeeld worden, maar niet zo hypocriet vanuit ons. Er lopen er bij ons ook rond die hetzelfde zouden hebben geprobeerd.
Debielen heb je overal, deze hadden helaas ook nog dat verschrikkelijke nasale accent waardoor het erger leek.
Gaat natuurlijk niet gebeuren inderdaad.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:55 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Krabby met zijn Berghuis naar PSV. Niet serieus te nemen die man. :’-)
Die gast praat altijd in absolute waarheden terwijl hij net zoveel weet als jij en ik. Niemand binnen Feyenoord praat met hem. Echt waardeloos.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:55 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Krabby met zijn Berghuis naar PSV. Niet serieus te nemen die man. :’-)
Wat een zwakbegaafde is die vent ook.quote:
Ik vind het sowieso behoorlijk kansloos dat van die opgeschoten kleuters nu ook al dit soort potjes bezoeken. Net als vorige maand op varkenoord, daar werden dan wel geen familieleden bedreigd maar ook constant vuurwerk, kansloze liedjes etcquote:Op maandag 27 mei 2019 23:06 schreef Oldground het volgende:
[..]
Het ergste zou zijn als je het om die reden niet keihard zou veroordelen. Natuurlijk kán dit ook andersom gebeuren en er is ook niemand die zegt dat er bij ons geen debielen lopen.
Dit gedrag om die reden (vermeende hypocrisie) normaliseren is in mijn ogen juist erg slecht.
Is Elia zo terug gezakt?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 04:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Oké Feyenoord gaat duidelijk spelers terughalen!!! Thanks insiders, komt zo betrouwbaar over als de gemiddelde internetgekkie op een Feyenoord-forum.
Overigens: Janmaat en (helaas) Bruma zouden versterkingen zijn. Babel als Berghuis vertrekt (naar PSV lol) ook. Elia is sowieso geen versterking meer.
De cijfers van Elia in zijn beste jaar bij Feyenoord zijn niet eens geweldig veel beter dan die van Larsson, dus ik zou het niet doen. Geen flinke verbetering en geen restwaarde.quote:
Ok zo zie je maar, ik vond het toch een aardige speler met dreiging en diepgang, dat heeft Larson niet ondanks zijn vergelijkbare cijfersquote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:56 schreef fetX het volgende:
[..]
De cijfers van Elia in zijn beste jaar bij Feyenoord zijn niet eens geweldig veel beter dan die van Larsson, dus ik zou het niet doen. Geen flinke verbetering en geen restwaarde.
Ik zeg toch ook dat het veroordeeld moet worden? Alleen dat gehuil dat het nooit bij ons voor kan komen trek ik slecht.quote:Op maandag 27 mei 2019 23:06 schreef Oldground het volgende:
[..]
Het ergste zou zijn als je het om die reden niet keihard zou veroordelen. Natuurlijk kán dit ook andersom gebeuren en er is ook niemand die zegt dat er bij ons geen debielen lopen.
Dit gedrag om die reden (vermeende hypocrisie) normaliseren is in mijn ogen juist erg slecht.
quote:Steven van der Sloot maakt volgens VarkenoordWatch niet langer deel uit van de jeugdopleiding van Feyenoord. De zestienjarige verdediger is niet tevreden met het niveau van de opleiding en maakt daardoor de overstap naar Ajax of PSV. Ook is er volop interesse uit het buitenland.
Blijkbaar valt dat dus allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:01 schreef Craptacular het volgende:
Elia zal voor feyenoord nog altijd een versterking zijn met wat er nu staat.
Ja, of PSV dus.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Die zal wel naar Ajax of het buitenland gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |