Heb ik laatst ook gedaan.quote:
Ik lig echt helemaal dubbel.quote:Op maandag 27 mei 2019 12:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Heb ik laatst ook gedaan.
Vriendin janken en krijsen als een debiel “ DAT MOEST PAS ALS IE DOOD WAS!!!!!!!!!! “
![]()
![]()
![]()
![]()
Onduidelijke wijven ook altijd
Klopt. Maar als het team had gewacht met het groene licht zaten we achter Vettel. Dus had je ook P4 gehad. Die eerste (mislukte) pit van Bottas nekte ons eigenlijk.quote:Op maandag 27 mei 2019 12:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was ook niet zijn fout waardoor hij die tijdstraf kreeg. Dat maakt het nog zuurder.
Waar smaakt het naar?quote:Op maandag 27 mei 2019 13:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Prima te eten, die dingen
[ afbeelding ]
Ja jammer eigenlijk wel.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Maar als het team had gewacht met het groene licht zaten we achter Vettel. Dus had je ook P4 gehad. Die eerste (mislukte) pit van Bottas nekte ons eigenlijk.
Het smaakt een beetje naar kip, maar wat krokanter.quote:
bijna net zo kut als mensen die telkens kut nummers posten in de scquote:Op maandag 27 mei 2019 16:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
mensen die naar hun favoriete voetbalclub refereren in eerste persoon meervoud
Ga je ook weg?quote:Op maandag 27 mei 2019 16:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Geen verplichtingen. Dagen vullen zonder stress van dingen die je moet doen. Heerlijk.
We gaan verhuizen dus denk niet ver. Misschien een weekje in NL ergens maar koop liever nieuwe inboedel.quote:
Kom naar Den Haagquote:Op maandag 27 mei 2019 16:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
We gaan verhuizen dus denk niet ver. Misschien een weekje in NL ergens maar koop liever nieuwe inboedel.
Losers zijn dat he. Even doen alsof ze ergens bij horenquote:Op maandag 27 mei 2019 16:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
mensen die naar hun favoriete voetbalclub refereren in eerste persoon meervoud
Vooral die ajaciedenquote:Op maandag 27 mei 2019 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Losers zijn dat he. Even doen alsof ze ergens bij horen
Dat zijn de ergste. @HPLCquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |