Gelukkig welquote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met je cavia's. Alweer wat beter?
Mooi zo, hier is eentje helaas overleden. Komen nu een heel stel op de leeftijd dat ze oud zijn. Zo spijtig.quote:Op maandag 27 mei 2019 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig welmet jouw beestenspul ook ?
TRquote:
Gewoon laten opzettenquote:Op maandag 27 mei 2019 11:51 schreef Myrr het volgende:
Zou echt elke keer als een dood gaat huilen waarschijnlijk.
Is ook wel de reden dat we geen hond nemen. Hij gaat niet je hele leven mee.
Neem een Rolex. Die overleeft jou.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:51 schreef Myrr het volgende:
Zou echt elke keer als een dood gaat huilen waarschijnlijk.
Is ook wel de reden dat we geen hond nemen. Hij gaat niet je hele leven mee.
Die vogelsoort kende ik niet. (lol)quote:
Ja ik zie niet echt het nut in van horloges. Leuk als ze een tientje kosten en bij mn outfit passen maar verder...quote:Op maandag 27 mei 2019 11:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Neem een Rolex. Die overleeft jou.
Misschien meer een mannending.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ik zie niet echt het nut in van horloges. Leuk als ze een tientje kosten en bij mn outfit passen maar verder...
Meer mensen met smaak en stijl.quote:
Zo waar vriend. Vooral de beginfase, en de inhaalpoging van Verstappen was ook wel ff mooi.quote:
Ik heb niet gekeken helaas. Maar jammer ja!quote:Op maandag 27 mei 2019 12:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo waar vriend. Vooral de beginfase, en de inhaalpoging van Verstappen was ook wel ff mooi.
Wel een terechte penal voor Verstappen overigens. Helaas.
Podium was wel verdiend in ieder geval. Maar wel een vervelende samenloop van omstandigheden.quote:Op maandag 27 mei 2019 12:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken helaas. Maar jammer ja!
Was ook niet zijn fout waardoor hij die tijdstraf kreeg. Dat maakt het nog zuurder.quote:Op maandag 27 mei 2019 12:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Podium was wel verdiend in ieder geval. Maar wel een vervelende samenloop van omstandigheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |