maar ze is niet jaloers hahahahah waarom wil je dit soort dingen weten?ophitske zat er ook al op te geilenquote:Op zondag 26 mei 2019 11:12 schreef yaello het volgende:
Shel: en waren jullie gisteren lang bezig![]()
![]()
Even alles uitvragen
Heftig zware beschuldiging van wat?quote:Op zondag 26 mei 2019 11:08 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Vind t nogal een heftig zware beschuldiging van een buitenstaander Maar goed ; "mag jij vinden"
Exact hahahaquote:Op zondag 26 mei 2019 11:13 schreef yaello het volgende:
Shel straks bij Ger: en met haar heb je wel lang seks gehad en met was je altijd binnen 2 stoten klaar. En zelf 2x, en daarna ook nog geknuffeld.
Daar verschuilt ze zich achter denk ikquote:Op zondag 26 mei 2019 11:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
Shelly is nu al een half uur mascara op die wimpers aan het smeren
Ik volg dat met verbazing
is zijn goed recht hij is vrijgezel net als frannyquote:Op zondag 26 mei 2019 11:14 schreef chufi het volgende:
Greet is gewoon een student die zich alleen maar denkt te kunnen bewijzen door zoveel mogelijk tsjikkies te douwn
Snap ik best, Sjellie als een ½dooie in bed dat neukt niet lekkerquote:Op zondag 26 mei 2019 11:13 schreef yaello het volgende:
Shel straks bij Ger: en met haar heb je wel lang seks gehad en met was je altijd binnen 2 stoten klaar. En zelf 2x, en daarna ook nog geknuffeld.
Tja Sherry, bij jou kon hij het maar 1x en rolde dan van je afquote:Op zondag 26 mei 2019 11:13 schreef Zeyina het volgende:
Shelley: En heeft hij spijt
Franny: Ik denk het wel
Shelley: En Merel kon mee genieten? En één keer of meerderen keren?
Franny: Nou wel twee keer
Shelley: Wauwwwwwww en SL
Ger heeft vast de wilde verhalen over Frennie gehoordquote:Op zondag 26 mei 2019 11:15 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Snap ik best, Sjellie als een ½dooie in bed dat neukt niet lekker
Is alleen niet waar. Gerrit kon onvermoeibaar doorgaan terwijl Shelley meestal gewoon lag te liggenquote:Op zondag 26 mei 2019 11:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja Sherry, bij jou kon hij het maar 1x en rolde dan van je af![]()
![]()
Toch is shelley een stuk knapper nu dan als ze straks klaar is en die lelijke lippenstift op heeftquote:Op zondag 26 mei 2019 11:13 schreef puzziepie het volgende:
Shell wil weten of Tran en Ger lang bezig waren![]()
![]()
Oh en hoe vaak ze het hebben gedaan
ik ga stuk![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 mei 2019 11:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Franny neukt tenmisnte omdat ze het lekker vind.
Shelly neukt alleen voor haar sociale positie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |