Vind t nogal een heftig zware beschuldiging van een buitenstaander Maar goed ; "mag jij vinden"quote:Op zondag 26 mei 2019 10:59 schreef Chea49 het volgende: [..] Franny heeft zichzelf vanaf dag 1 al als slachtoffer neergezet dus vindt de reactie van Andrea niet eens zo vreemd.
![]()
En die Gozer heeft ook meestal lol... DJ'een beetje... voert verder geen flikker uit... heeft sex zo links en rechts... en het meeste plezier daar van iedereen...quote:Op zondag 26 mei 2019 11:06 schreef DKUp het volgende:
Gerrit mag Utopia niet verlaten![]()
Mijn favoriet, altijd wat te beleven met geile Greet
Laat die maar flippen, die verdiend een lesje nederigheidquote:Op zondag 26 mei 2019 11:09 schreef puzziepie het volgende:
Heel het terrein was overstuur
Aldus Shell
Denk alleen niet dat het zo zal gaanquote:Op zondag 26 mei 2019 11:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laat die maar flippen, die verdiend een lesje nederigheid
en waar blijft franny in dit verhaal?oja het is shel en die kan alleen maar in haat denken.quote:Op zondag 26 mei 2019 10:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Helly;
hij doet het met iedereen
als het maar ene kutje heeft
wauw dit kan echt niet
dit kan echt niet
maar ze is niet jaloers hahahahah waarom wil je dit soort dingen weten?ophitske zat er ook al op te geilenquote:Op zondag 26 mei 2019 11:12 schreef yaello het volgende:
Shel: en waren jullie gisteren lang bezig![]()
![]()
Even alles uitvragen
Heftig zware beschuldiging van wat?quote:Op zondag 26 mei 2019 11:08 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Vind t nogal een heftig zware beschuldiging van een buitenstaander Maar goed ; "mag jij vinden"
Exact hahahaquote:Op zondag 26 mei 2019 11:13 schreef yaello het volgende:
Shel straks bij Ger: en met haar heb je wel lang seks gehad en met was je altijd binnen 2 stoten klaar. En zelf 2x, en daarna ook nog geknuffeld.
Daar verschuilt ze zich achter denk ikquote:Op zondag 26 mei 2019 11:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
Shelly is nu al een half uur mascara op die wimpers aan het smeren
Ik volg dat met verbazing
is zijn goed recht hij is vrijgezel net als frannyquote:Op zondag 26 mei 2019 11:14 schreef chufi het volgende:
Greet is gewoon een student die zich alleen maar denkt te kunnen bewijzen door zoveel mogelijk tsjikkies te douwn
Snap ik best, Sjellie als een ½dooie in bed dat neukt niet lekkerquote:Op zondag 26 mei 2019 11:13 schreef yaello het volgende:
Shel straks bij Ger: en met haar heb je wel lang seks gehad en met was je altijd binnen 2 stoten klaar. En zelf 2x, en daarna ook nog geknuffeld.
Tja Sherry, bij jou kon hij het maar 1x en rolde dan van je afquote:Op zondag 26 mei 2019 11:13 schreef Zeyina het volgende:
Shelley: En heeft hij spijt
Franny: Ik denk het wel
Shelley: En Merel kon mee genieten? En één keer of meerderen keren?
Franny: Nou wel twee keer
Shelley: Wauwwwwwww en SL
Ger heeft vast de wilde verhalen over Frennie gehoordquote:Op zondag 26 mei 2019 11:15 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Snap ik best, Sjellie als een ½dooie in bed dat neukt niet lekker
Is alleen niet waar. Gerrit kon onvermoeibaar doorgaan terwijl Shelley meestal gewoon lag te liggenquote:Op zondag 26 mei 2019 11:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja Sherry, bij jou kon hij het maar 1x en rolde dan van je af![]()
![]()
Toch is shelley een stuk knapper nu dan als ze straks klaar is en die lelijke lippenstift op heeftquote:Op zondag 26 mei 2019 11:13 schreef puzziepie het volgende:
Shell wil weten of Tran en Ger lang bezig waren![]()
![]()
Oh en hoe vaak ze het hebben gedaan
ik ga stuk![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 mei 2019 11:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Franny neukt tenmisnte omdat ze het lekker vind.
Shelly neukt alleen voor haar sociale positie
Ja maar als ex kun je je dan wel gebruikt voelenquote:Op zondag 26 mei 2019 11:14 schreef krabje het volgende:
[..]
is zijn goed recht hij is vrijgezel net als franny
quote:Op zondag 26 mei 2019 11:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb hem in bed zien liggen een half uurtje geleden ergens denk ikquote:Op zondag 26 mei 2019 11:17 schreef Amputalent het volgende:
Het zal me niks verbazen dat Brandon buiten de poort heeft geslapen en nog niet terug is.
Ik schreef het straks al... Witte Bergen.quote:Op zondag 26 mei 2019 11:17 schreef Amputalent het volgende:
Het zal me niks verbazen dat Brandon buiten de poort heeft geslapen en nog niet terug is.
Shelly voelt de toneelhaak nu wel aankomen of ze moet flink drama gaan makenquote:Op zondag 26 mei 2019 11:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weet ik niet, heb er nooit naast gezetenquote:Op zondag 26 mei 2019 11:16 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Is alleen niet waar. Gerrit kon onvermoeibaar doorgaan terwijl Shelley meestal gewoon lag te liggen
Aha, resultaatneuken , nauww, daar is Frutsie ook goed in, na 4 dagen een TimoTeef gescoort voor handig voor haar karretjequote:Op zondag 26 mei 2019 11:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat heb ik dan gemist.quote:Op zondag 26 mei 2019 11:17 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Heb hem in bed zien liggen een half uurtje geleden ergens denk ik
Maar waarom gebruikt? Dat het niet leuk is of pijn doet ok. maar gebruikt?quote:Op zondag 26 mei 2019 11:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar als ex kun je je dan wel gebruikt voelen
Een lelijk karakter maakt een uiterlijk ook lelijkquote:Op zondag 26 mei 2019 11:17 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Toch is shelley een stuk knapper nu dan als ze straks klaar is en die lelijke lippenstift op heeft
quote:Op zondag 26 mei 2019 11:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een lelijk karakter maakt een uiterlijk ook lelijk
Daar begon ze toch zélf over toen ze binnen kwam daar? Daardoor denkt Andrea vermoedelijk dat ze zich nu wéér heeft laten misbruiken. Het is niet MIJN mening, ook niet van dat ho.r. Dat zeggen ze hier snel en niet door mij. En ik kom zélf niks te kort hoor.quote:Op zondag 26 mei 2019 11:15 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Van misbruik, daar haakte je op in
Ze moet nu stoppen met make up.quote:Op zondag 26 mei 2019 11:17 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Toch is shelley een stuk knapper nu dan als ze straks klaar is en die lelijke lippenstift op heeft
Ze heeft zelf haar vriend gedumpt voor Gerrit, ze is nog ergerquote:Op zondag 26 mei 2019 11:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar als ex kun je je dan wel gebruikt voelen
quote:Op zondag 26 mei 2019 11:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze heeft zelf haar vriend gedumpt voor Gerrit, ze is nog erger
quote:Op zondag 26 mei 2019 11:19 schreef Amputalent het volgende:
Naast het gooien van het meubilair heeft Brandon buiten op het terein ook overal tegen aan zitten schoppen.
wrom zo boos?quote:Op zondag 26 mei 2019 11:19 schreef Amputalent het volgende:
Naast het gooien van het meubilair heeft Brandon buiten op het terein ook overal tegen aan zitten schoppen.
Wat een actricequote:Op zondag 26 mei 2019 11:20 schreef Zeyina het volgende:
Shelley: Het doet me niks, maar hij staat er wel weer mooi op
Hij heeft nu 3 chicks gehad hier in Utopia. En ik ben er een van en dat vind ik heel erg zegt Shelley met een snik in haar stem![]()
Omdat hij dacht ooit een kans te maken bij Franny, na wat tijd.quote:Op zondag 26 mei 2019 11:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wrom zo boos?
met mazzel een camera kapoet
..
vaag allemaal
Myleentje voor Utopia.quote:Op zondag 26 mei 2019 11:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wie heeft Ger ook gedaan behalve Shelly ? Ik ben het ff kwijt.
Zijn ex Miloontje buiten en Sjellie natuurlijk en nu Frutsiequote:Op zondag 26 mei 2019 11:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Myleentje... buitenquote:Op zondag 26 mei 2019 11:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Rode lippenstift mag nietquote:Op zondag 26 mei 2019 11:20 schreef pollewop77 het volgende:
De mevrouw wilde niet dat ze lippenstift op doet (Shelley)
Mylene, maar ja dat was voor Utopiaquote:Op zondag 26 mei 2019 11:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mylene.quote:Op zondag 26 mei 2019 11:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pfffff lees je eigen reactie voor je zo aangebrand reageert; jij vindt het toch begrijpelijk dat andrea gerrit als misbruiker wegzet?quote:Op zondag 26 mei 2019 11:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daar begon ze toch zélf over toen ze binnen kwam daar? Daardoor denkt Andrea vermoedelijk dat ze zich nu wéér heeft laten misbruiken. Het is niet MIJN mening, ook niet van dat ho.r. Dat zeggen ze hier snel en niet door mij. En ik kom zélf niks te kort hoor.
Tja dat wordt voor Brandon weer extra douchen en de handkar voort trekkenquote:Op zondag 26 mei 2019 11:20 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Wel sneu voor Brandoff; dacht eindelijk een kans te hebben te kunnen "ontladen"
Blijkbaar heb ik wat gemist.... Is brandon door het (afzet)lint gegaan vannacht? Opzouten dan met die sukkel.quote:Op zondag 26 mei 2019 10:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Spullen slopen en agressief zijn wordt niet echt geaccepteerd door Sjohn.
quote:Op zondag 26 mei 2019 11:24 schreef spapaars het volgende:
Wat een verhaallijn weer.
Geen enkel bewijs of het allemaal echt gebeurd is (gezien de vele en lange streamlocks ging het niet soepel) maar met wat knip en plakwerk kunnen ze weer een paar avondjes tv vullen.
Zolang er geen beelden bij zijn is het alleen praten over neuken, dat mag toch wel in een familieprogramma?quote:Op zondag 26 mei 2019 11:23 schreef DKUp het volgende:
Beetje neuken, het is toch een familieprogramma. Het is niet iedere dag om 16 uur
Jaquote:Op zondag 26 mei 2019 11:24 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Zolang er geen beelden bij zijn is het alleen praten over neuken, dat mag toch wel in een familieprogramma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |