Beide mijn laatste ervaring was met een vrouw van 63 ik vind dat echt t lkkrste wat ik tot nu toe heb gehad daarom ook dat ik de leeftijd een beetje heb opgeschroefd ik vind bejaarde vrouwen ook heel geilquote:Op zondag 26 mei 2019 13:01 schreef MacorgaZ het volgende:
__!
Je snapt dat deze range flink verschilt van het ene uiteinde naar het andere? Val je nou op extreem bejaard of gewoon 52-jarige volwassen vrouwen?
Ja dat klopt ik word door mijn leeftijd niet toegelaten op dat soort plekken en kan heel goed begrijpen dat vele zo’n jonkie als mij niet willen maar desondanks weet ik zeker dat er ook een grote groep is die wel dingen met mij zou willen doen met hun wil ik in contact komenquote:Op zondag 26 mei 2019 13:08 schreef Leandra het volgende:
De gemiddelde Ouwe Lullen Disco (OLD) staat er vol mee, kan alleen wel zijn dat je zelf te jong bent om te worden toegelaten.
Verder zal er ook een hele categorie zijn die geen zin heeft in zo'n jonkie.
quote:Op zondag 26 mei 2019 10:20 schreef Maturelover het volgende:
Ben ik ook al maar nog steeds geen geluk de mensen die ik tegenkom hebben vaak gezondheidsklachten waardoor ze aan niks anders meer denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |