Hij is me ook net iets teveel aan dr haartjes aan het ruiken. Tenzij het z'n fetish is dan heb ik niks gezegd.quote:
Zal dat beeld door het 'nachtlicht' komen?quote:Op zondag 26 mei 2019 03:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wow ik zag het net ja, jeetje! sick ziet dat eruit
zeker wetenquote:Op zondag 26 mei 2019 03:30 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zal dat beeld door het 'nachtlicht' komen?
Ook net dat wachten op haar bij de rookplek, misschien wil hij nog een keer?quote:Op zondag 26 mei 2019 03:29 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Hij is me ook net iets teveel aan dr haartjes aan het ruiken. Tenzij het z'n fetish is dan heb ik niks gezegd.
Zullen de schuimpjes zich nu op Ger richtenquote:Op zondag 26 mei 2019 03:30 schreef Schakeltopia het volgende:
hij blijft pitten, ze zeggen net nog dat het handig is appart te slapen
Ja ik weet het niet zo goed, ik vind het echt lastig in de schatten.quote:Op zondag 26 mei 2019 03:34 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Zullen de schuimpjes zich nu op Ger richten
Kreeg ook niet de indruk dat ze Tim langer dan een week na zijn vertrek heeft gemist.quote:Op zondag 26 mei 2019 03:32 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Franny zei gisteren, dat ze altijd maar kort verdriet heeft als het uitraakt met haar vriend. Want kort daarna heeft ze weer een nieuwe vriend.Ze liegt niet, dit verdriet duurde ook maar 1 dag....
[ afbeelding ]
Hij lijkt me net iets te teder dan tegen enkel een neukertje naar haar toe. Maar misschien heeft hij toch in zn hoofd dat ze kwetsbaar is en hijzelf fout bezig...kweet niet. wel intressantquote:Op zondag 26 mei 2019 03:32 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ook net dat wachten op haar bij de rookplek, misschien wil hij nog een keer?
Hehehe dat was hij sowieso alquote:
Franny vroeg gisteravond of shelly het erg vond, en toen zei shelly je moet doen wat je niet laten kan...ik en Ger zijn verleden tijdquote:Op zondag 26 mei 2019 07:22 schreef pollewop77 het volgende:
Goodmorning...
Die Gerrit ookZal hij dit ook doen om Tim een trap na te geven? Neeehhhh hij heeft gewoon jeuk. Benieuwd naar Shelley haar reactie
Ben benieuwd of ze het echt meentquote:Op zondag 26 mei 2019 07:26 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Franny vroeg gisteravond of shelly het erg vond, en toen zei shelly je moet doen wat je niet laten kan...ik en Ger zijn verleden tijd
Helemaal als her aangeboden wordtquote:Op zondag 26 mei 2019 07:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gerrit denkt ook, deze kan ik ook afvinken........ NEXT!
Goedemorgen Cos
Dat denk ik ookquote:Op zondag 26 mei 2019 07:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gerrit denkt ook, deze kan ik ook afvinken........ NEXT!
Goedemorgen Cos
Holy shit,quote:Op zondag 26 mei 2019 03:32 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Franny zei gisteren, dat ze altijd maar kort verdriet heeft als het uitraakt met haar vriend. Want kort daarna heeft ze weer een nieuwe vriend.Ze liegt niet, dit verdriet duurde ook maar 1 dag....
[ afbeelding ]
O, ook dat nog, ben nog aan het terug lezenquote:Op zondag 26 mei 2019 07:32 schreef Poezewoes het volgende:
Als ik goed lees is Brendon ook goed bezig geweest, met slopen in de Silo
Hoe zullen Jessie én Merel reageren op dit slippertje, meer is het volgens mij niet.quote:Op zondag 26 mei 2019 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Holy shit,Heeft het gebemoei van Jessie niet geholpen, of was dit voor die tijd?
Dat doet ze altijd, maar toch is zij een van de weinige die het meest doucht, altijd wat voor de streamers zichtbaar isquote:Op zondag 26 mei 2019 07:54 schreef Sofia2019 het volgende:
Merel is wakker. Ze heeft haar ogen amper geopend of ze doet make up op. Toch niet normaal meer dit....niet eens eerst gezicht wassen met water ofzo
Hebben ze ook geneukt, ben nog niet klaar met terug lezen?quote:Op zondag 26 mei 2019 07:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoe zullen Jessie én Merel reageren op dit slippertje, meer is het volgens mij niet.
Oeps dat gaat nog wel drama worden denk ikquote:Op zondag 26 mei 2019 00:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jens heeft het uitgemaakt, hij heeft ruimte nodig....
![]()
![]()
Ja beterquote:Op zondag 26 mei 2019 08:30 schreef krabje het volgende:
er is dus weer veel drank geweest en heeft voor de nodige onrust gezorgd,fijn hoor ,drank maakt meer kapot dan je lief is![]()
![]()
doen ze goed
![]()
Alleen zo jammer dat ze alles achter een sl verbergenquote:Op zondag 26 mei 2019 08:30 schreef krabje het volgende:
er is dus weer veel drank geweest en heeft voor de nodige onrust gezorgd,fijn hoor ,drank maakt meer kapot dan je lief is![]()
![]()
doen ze goed
![]()
Dramaqueen is hetquote:Op zondag 26 mei 2019 08:31 schreef Dotteke het volgende:
Myl zegt tegen Adje dat hij niet wil weten wat er is gebeurd vannacht
Ja, als hij weet wat er allemaal gebeurd is gaat die vast nog een error krijgenquote:
is het ook,want de streamers weten wat er is gebeurd en door die SL komen er van die wilde verhalen de wereld in.quote:Op zondag 26 mei 2019 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat ze alles achter een sl verbergen
denk het ookquote:Op zondag 26 mei 2019 08:33 schreef yaello het volgende:
Gm, weer heel wat gemist gisteravond. Wordt vandaag weer een dag vol met SL's gok ik zo
Ja, ook dat of ze trekken de mensen zo naar de tv, meer kijkersquote:Op zondag 26 mei 2019 08:38 schreef krabje het volgende:
[..]
is het ook,want de streamers weten wat er is gebeurd en door die SL komen er van die wilde verhalen de wereld in.
Exact waar bemoeien ze zich mee? Twee partijen die het willen sexen maar ! Zouden die twee ook eens moeten doen.quote:Op zondag 26 mei 2019 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze ook geneukt, ben nog niet klaar met terug lezen?
Maar Jessie en Merel hebben er geen reet over te vertellen, zijn twee volwassen mensen Ger en Franny
Ach toen Jessie dronken was propte hij ook zijn tong bij Merel er in en trok haar op zijn bed.quote:Op zondag 26 mei 2019 08:42 schreef goldback het volgende:
[..]
Exact waar bemoeien ze zich mee? Twee partijen die het willen sexen maar ! Zouden die twee ook eens moeten doen.
quote:Op zondag 26 mei 2019 08:50 schreef Angelique61 het volgende:
Nu nog de vraag wat Brandon gedaan heeft, eindelijk doet ie wat is er een SL
Deuk in 'n pakje boter geslagen?quote:Op zondag 26 mei 2019 08:50 schreef Angelique61 het volgende:
Nu nog de vraag wat Brandon gedaan heeft, eindelijk doet ie wat is er een SL
Ja, dat hebben we in Utopia wel eens anders gezien.quote:Op zondag 26 mei 2019 09:06 schreef Angelique61 het volgende:
Jens kan heeeel goed de dingen verwoordn, wel blijven ze beide rustig in het gesprek!
Jaja dus alleen Jensie mag gek doen met een "bakkie op" giebelen en rare meisjendingentjes doen en smorgens in zijn bed meuren , maar omdat 'ie het zo netjes verwoord is het goed, het trolletjequote:Op zondag 26 mei 2019 09:05 schreef Dotteke het volgende:
Het enige wat Merel heeft gezegd is. .. Ja, hij doet wel wat hij zegt, hij gaat niet met je praten als lam bent
Ja, ruzie en sensatie komt het schuim op af. Die willen dingetjes doorvertellenquote:Op zondag 26 mei 2019 09:16 schreef QuarterBack het volgende:
Hissie zit weer te watertanden bij Merel watwatwatwat heeft iedereen gezeged wat is er met Miloontje/Jensie/Gerrit waar is Sjellie wat wat wat , die lafkut is helemaal relatieparanoia geworden
De opdracht is duidelijk, ze moeten rls'je spelen tussen de evenementen in
Komt wel, zal niet lang meer gaan durenquote:Op zondag 26 mei 2019 09:17 schreef schizolientje het volgende:
Mylene moet maar weer gaan huilen denk ik
Zou houd met twee vingers haar neusbrugje vast en een rimpel in haar voorhoofd, dat is een prachtige filmpose, dat betekent dus dat ze diep nadenkt en met een briljante reactie gaat komenquote:Op zondag 26 mei 2019 09:17 schreef schizolientje het volgende:
Mylene moet maar weer gaan huilen denk ik
Ongelooflijk voor een vrouw van 35quote:
dat zijn vaste patronen in dit soort gesprekken, eerst zg rustig, dan als je niets bereikt huilen, dan als je niets bereikt schreeuwen, en dan ( en dat komt nog ) agressie tegen personen of spullenquote:
Ze hebben ook seks gehadquote:Op zondag 26 mei 2019 09:33 schreef QuarterBack het volgende:
Heej, Frutsie gaat het nieuwe huishoertje worden, met Gerrit gezoen "omdat ze er zin in had" en wég weer het frêle onzekere meisjesact, gewoon een vals meiske
En dan vooral die tandvlees lach erbijquote:Op zondag 26 mei 2019 09:34 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik vind het iets viezigs hebben hoe Hiske Franny ondervraagt, niet het vieze mannetje van Kooten en de Bie, maar het vieze vrouwtje
Nahh, nog beter, dan is Frutsie's depri act ook eindelijk van de baan, het is gewoon een berekenend sletje, nog lang volgehouden na TimoTeefs vertrekquote:
en dan zijn ze pas kort samen, dat gaat later alleen maar erger wordenquote:Op zondag 26 mei 2019 09:37 schreef yaello het volgende:
Jens is wel hard hoor. Hij ergert zich aan heel veel dingen die hij niet uitspreekt: Myl zet geen krabbel op een kistje, myl gaat niet uit bed als ze een wekker heeft gezet om vroeg op te staan. En dan alsnog beweren dat hij niet zeker weet of hij haar wel of niet leuk vindt. Als een vrouw zo tegen mij zou zijn, zou ik zeggen " de mazzel, je zoekt het maar uit".
Jens is gewoon klaar met Mylquote:Op zondag 26 mei 2019 09:37 schreef yaello het volgende:
Jens is wel hard hoor. Hij ergert zich aan heel veel dingen die hij niet uitspreekt: Myl zet geen krabbel op een kistje, myl gaat niet uit bed als ze een wekker heeft gezet om vroeg op te staan. En dan alsnog beweren dat hij niet zeker weet of hij haar wel of niet leuk vindt. Als een vrouw zo tegen mij zou zijn, zou ik zeggen " de mazzel, je zoekt het maar uit".
Maar dan moet hij toch gewoon stoppen haha. Hij blijft draaien terwijl hij zelf best wel weet dat het niks gaat worden, buiten al helemaal nietquote:
De stand is 3-2quote:Op zondag 26 mei 2019 09:41 schreef QuarterBack het volgende:
Geweldig nieuws eigenlijk, beide nietsnutten hebben zichzelf weer een mooi bestaansrecht bijelkaar geneukt, Frutsie en Gerrit
Gerrit heeft er nu 3 aan zijn pikkie hangen, de Dekhengst
Dat maakt niet meer uit, hij heeft ze "gehad" zoals dat zo mooi heetquote:Op zondag 26 mei 2019 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De stand is 3-2
Maar zijn kans is bij SHel nu wel helemaal verkeken denk ik
Boeit ze voor geen donder of Franny ongelukkig wordt hoorquote:Op zondag 26 mei 2019 09:46 schreef Dotteke het volgende:
Wat een poes zeg, wat vindt jij er nu eigenlijjk van, vraagt Merel een His
Als Fran er zich niet dood ongelukkig van wordt en denkt wat heb ik gedaan
Man o man ik denk dat iedereen zich er meer druk om maakt als Fan zelgHiske, ik hoop niet dat iedereen zich er mee gaat bemoeien
ze doet zelf niet anders
als franny een hoertje is is ger dat dus ookquote:Op zondag 26 mei 2019 09:33 schreef QuarterBack het volgende:
Heej, Frutsie gaat het nieuwe huishoertje worden, met Gerrit gezoen "omdat ze er zin in had" en wég weer het frêle onzekere meisjesact, gewoon een vals meiske
jaquote:Op zondag 26 mei 2019 09:49 schreef krabje het volgende:
[..]
als franny een hoertje is is ger dat dus ook
Nenene Ger is "stoer" zo werkt datquote:Op zondag 26 mei 2019 09:49 schreef krabje het volgende:
[..]
Nee joh zo werkt het niet een vrouw is een slet, en een man is hardstikke stoer, domme redenering dat dan weer wel!quote:Op zondag 26 mei 2019 09:49 schreef krabje het volgende:
[..]
Beidequote:Op zondag 26 mei 2019 09:50 schreef Bblurker2 het volgende:
Wat was het nou? Seks of zoenen met Franny en Greet?
Ze hebben geneukt, en ze heeft het hele huisje bij elkaar geschreeuwd, Merel moest er zo om lachen dat ze er van gevallen is toen ze wegliepquote:Op zondag 26 mei 2019 09:50 schreef Bblurker2 het volgende:
His weet alles, geduld, ze gaat vandaag nog 10x het terrein over met Het Verhaalquote:Op zondag 26 mei 2019 09:50 schreef Bblurker2 het volgende:
Hij doet zijn naam eer aan Gerrit de Haan . Pakt alle kippetjesquote:Op zondag 26 mei 2019 09:44 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Dat maakt niet meer uit, hij heeft ze "gehad" zoals dat zo mooi heet
Vreselijkquote:Op zondag 26 mei 2019 09:52 schreef Dotteke het volgende:
Jens heeft geen behoefte om te weten of hij genoeg pizza heeft en je vraagt zo vaak hoe het met me gaat.
quote:Op zondag 26 mei 2019 09:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee joh zo werkt het niet een vrouw is een slet, en een man is hardstikke stoer, domme redenering dat dan weer wel!
Zoals ze zelf zei, ze had zin in piemelquote:Op zondag 26 mei 2019 09:53 schreef QuarterBack het volgende:
Maar het zal wel aan de afbouw van de pillen liggen, bijwerking is onbetamelijk geil worden denk ik
Het is natuurlijk niet Frutsie's schuld
Ze zeggen dat je van antidepressiva verminderde lust gevoelens hebtquote:Op zondag 26 mei 2019 09:53 schreef QuarterBack het volgende:
Maar het zal wel aan de afbouw van de pillen liggen, bijwerking is onbetamelijk geil worden denk ik
Het is natuurlijk niet Frutsie's schuld
Nou wat verbeeld die gast zich wel niet zeg...Al die kritiek op Mylene, alsof hij normaal is...Dat is echt weer zo een vent...quote:
Ja en ze had haar tanden niet gepoetst ook zo erg, dramaquote:
Nee, hij vraagt juist of ze mee gaat, hij gaat in bed liggen want hij heeft het koudquote:
Omdat ze het zo koud heeft denk ikquote:
ja het is nu wel even genoeg geweest met verwijten en gejank.quote:Op zondag 26 mei 2019 09:55 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou wat verbeeld die gast zich wel niet zeg...Al die kritiek op Mylene, alsof hij normaal is...Dat is echt weer zo een vent...
Tuurlijk, en ze weet drommels goed dat TimoTeef altijd meekijkt, revenge is best served coldquote:Op zondag 26 mei 2019 09:54 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Zoals ze zelf zei, ze had zin in piemel
Huh, ze kan net als een man ook gewoon zin hebben of is dat raar ???quote:Op zondag 26 mei 2019 09:33 schreef QuarterBack het volgende:
Ik ga het allemaal missen, my love boat vaart uit naar Arnhem vandaagquote:Op zondag 26 mei 2019 09:59 schreef QuarterBack het volgende:
Genieten genieten genieten, de zondag is weer goed gevuld , de hele dag Fruts&Ger en Miloon&Jens soap
[ afbeelding ]
Nee hoor niks raar aanquote:Op zondag 26 mei 2019 10:00 schreef goldback het volgende:
[..]
Huh, ze kan net als een man ook gewoon zin hebben of is dat raar ???
twee vrouwen die in tegenstelling tot franny wel echt smerig zijnquote:Op zondag 26 mei 2019 09:59 schreef QuarterBack het volgende:
Genieten genieten genieten, de zondag is weer goed gevuld , de hele dag Fruts&Ger en Miloon&Jens soap
[ afbeelding ]
Hij mag zichzelf dan eerst wel ff 'n onderwasje geven, z'n "kroonjuwelen" zullen wel meurenquote:Op zondag 26 mei 2019 09:59 schreef Dotteke het volgende:
Maikel verteld het verhaal Jens en Myl aan Jessie
Ger is ook ontwaakt, kan die stoer gaan doen
Jahoor, ze mag de sterren van de Hemel neuken, maar liefst wel één act per keer en niet allemaal tegelijk,quote:Op zondag 26 mei 2019 10:00 schreef goldback het volgende:
[..]
Huh, ze kan net als een man ook gewoon zin hebben of is dat raar ???
Die wil natuurlijk dat Franny straks zegt............. de kroonjuwelen van Ger geven mij zo vertrouwd gevoelquote:Op zondag 26 mei 2019 10:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij mag zichzelf dan eerst wel ff 'n onderwasje geven, z'n "kroonjuwelen" zullen wel meuren
De enige echte twee hoeren zijn daar Jessica en merel ze zijn de hoertjes van JdM en Talpaquote:Op zondag 26 mei 2019 10:02 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Jahoor, ze mag de sterren van de Hemel neuken, maar liefst wel één act per keer en niet allemaal tegelijk,
Het Depressieve onzekere meisje
De Gevallen Vrouw, treurige weduwe
De Huisslet, neuken waar er jeuk is
Absoluut, die hufter zo misbruikmaken van dat bezopen onzekere meisje dat haar pillen afbouwt en totaal weerloos is, vreselijkquote:Op zondag 26 mei 2019 10:04 schreef Mjelleke het volgende:
Let maar eens op Gerrit krijgt straks van velen de zwarte piet toegeschoven terwijl mevrouwtje Frannie eigenlijk 10x erger is.
wie?quote:Op zondag 26 mei 2019 10:05 schreef goldback het volgende:
[..]
De enige echte twee hoeren zijn daar Jessica en merel ze zijn de hoertjes van JdM en Talpa
Dat zijn ze allemaalquote:Op zondag 26 mei 2019 10:05 schreef goldback het volgende:
[..]
De enige echte twee hoeren zijn daar Jessica en merel ze zijn de hoertjes van JdM en Talpa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |