Wat is dit voor reactie? Volgens mij ben jij zojuist ontbrand in woede.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
Durrant te laat op gang gekomen, maar niet gek met de nieuwe pijltjes. Dan kan je er ook niets aan doen dat die Burness gezellig onder een flinke druk 68 uitgooit.
[ afbeelding ]
Ik ben coulant voor Glen aangezien hij duidelijk op gang moest komen. Dat Burness op deze Euro Tour dus 2.000 van zijn 3.000 pond tot nu toe in 2019 verzamelt; tsja, ik kan boos worden maar dat heeft geen zin. Incidentele schroeidag, hoera.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is dit voor reactie? Volgens mij ben jij zojuist ontbrand in woede.
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
Niels-Jorgen Hansen heeft de uitstraling van een pedofiel.
@Mani89twitter:bsd987 twitterde op vrijdag 14-06-2019 om 14:22:33By winning that match, Kyle Anderson moves into the provisional World Matchplay spots at the expense of James Wilson. James Wilson also drops out of the provisional World Championship field by virtue of dropping out of the World Matchplay. reageer retweet
Cross heeft zich voor deze ET afgemeld. Van Barneveld heeft zich niet ingeschreven voor deze Q.quote:June 28-30, Prague, Czech Republic
1 Michael van Gerwen
2 Ian White
3 Gerwyn Price
4 Daryl Gurney
5 Peter Wright
6 James Wade
7 Adrian Lewis
8 Mensur Suljovic
9 Dave Chisnall
10 Ricky Evans
11 Steve Beaton
12 Michael Smith
13 Joe Cullen
14 Jonny Clayton
15 Simon Whitlock
16 Nathan Aspinall
Cheer up sleepy jeanquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
@:mani89twitter:bsd987 twitterde op vrijdag 14-06-2019 om 14:22:33By winning that match, Kyle Anderson moves into the provisional World Matchplay spots at the expense of James Wilson. James Wilson also drops out of the provisional World Championship field by virtue of dropping out of the World Matchplay. reageer retweet
Gelukkig gaat Beaton nu Smiss oprollenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:19 schreef Tagliano het volgende:
Ik kan hier niet goed naar kijken en dan maakt het niveau niet eens zo uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Eens zien hoe Smiss looptquote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:22 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Gelukkig gaat Beaton nu Smiss oprollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |