Ik ga dit vaker doenquote:
28 jaar geleden ookquote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
30 jaar geleden misschien, tegenwoordig zitten er echt mooie richtingen bij voor grafisch vormgevers
Jij?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar reken ik mezelf ook zeer zeker onder.
Ja & hik. Het gaat maar om een zeer minimaal stukje, maar dat zal en moet er dan uit.quote:
Ja en wat moet je er mee ?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
30 jaar geleden misschien, tegenwoordig zitten er echt mooie richtingen bij voor grafisch vormgevers
Dat stukje stil (silence) maken, stilte valt minder op dan ruis, en haal niks weg want dat gaat ten koste van de tel.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja & hik. Het gaat maar om een zeer minimaal stukje, maar dat zal en moet er dan uit.
Neuh.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jonguh, fossiel dat je er bent, heb je gemist wel
Dat is best een kunstquote:
Stukje verder van dezelfde grootte gekopieerd en foute stukje weggedaan. Vloeiend!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat stukje stil (silence) maken, stilte valt minder op dan ruis, en haal niks weg want dat gaat ten koste van de tel.
Nooit weghalen, altijd opvullen of leeg laten.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Stukje verder van dezelfde grootte gekopieerd en foute stukje weggedaan. Vloeiend!
Doe je best!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Eten klaar voor twee dagen, alleen nog maar een kwestie van in de oven duwen.
Tijd voor een jonko, nee geen bong, ga voor een jonko met goede wiet.
Is dit aap op het account van Sasquote:
Emmers water tegenaan flikkeren, sjekkie paffen, behang van de muur rossen. Klaar. Vastzittend tapijt door volhardende lijmsoort, idem dito. Geen dank.quote:
Tapijt moet je losweken met Cola.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Emmers water tegenaan flikkeren, sjekkie paffen, behang van de muur rossen. Klaar. Vastzittend tapijt door volhardende lijmsoort, idem dito. Geen dank.
Yep. Haalde het weg en deed daar een stukje gekopieerd materiaal voor in de plaats.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nooit weghalen, altijd opvullen of leeg laten.
Het brengt wel nogal wat geld in het laatje. Lijkt me wel handigquote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Emmers water tegenaan flikkeren, sjekkie paffen, behang van de muur rossen. Klaar. Vastzittend tapijt door volhardende lijmsoort, idem dito. Geen dank.
te vroeg gejogen, daar istie weerquote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:16 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, die is naar een feestje, ik heb even vrij
Ah ja, dat zal best willen, maar dan mag je een beste hoeveelheid halen in een beetje huis van formaat.quote:
Ja en mij negerenquote:
Jaquote:
Ja, maar Soury is nogal kieskeurig.quote:
Gelukkig ben jij er.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar Soury is nogal kieskeurig.
Dat beslis jijquote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij is Soury best een leuke vrouw.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ja maar bidden veur brune bonen zit er niet inquote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij is Soury best een leuke vrouw.
Wat staat hier nu weer?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
ja maar bidden veur brune bonen zit er niet in
Ze komt niet uit Drenthe.quote:
Hoi D.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |