Lief van je kerel, ook al vind ik het vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah ja true. Denk niet dat het vanzelfsprekend is tegenwoordig. Bij elkaar blijven.
Liefde is niet vanzelfsprekend als je steeds weer uit elkaar gaat. Bij elkaar blijven kost werk en doorzettingsvermogen. Gaat niet vanzelf allemaal.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lief van je kerel, ook al vind ik het vanzelfsprekend.
Ben je wel eens blij met een waxinelichtje of dat je een pot verf hebt gekocht voor die ene muur, dat gevoel is dan compleet weg.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Denk wel dat het doelloos zal voelen op een gegeven moment als je je veel kunt veroorloven en alles vanzelfsprekend is.
Ja dat doen ze, tonnen, nee serieus miljoenen, het zijn geen onmensen en ze zijn rood opgevoed.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:07 schreef Myrr het volgende:
Mja met geld kun je ook weer doelen stellen denk ik. Dingen opzetten.
Ben normaler dan je zou denkenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ook wel een zwak voor jou Noel ook al ben je een simpele drugsverslaafde.
Ja daarom. Toen we hier kwamen kijken (mijn huurbaas staat in de quote) en ik was weg van de woning maar zei wel van bohhhhh er moet veel gedaan worden. Toen zei hij Ja de kosten zitten niet in het opknappen. Dacht Koekoek maar wist wel hij komt uit een rijke fam dus heeft geen idee.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je wel eens blij met een waxinelichtje of dat je een pot verf hebt gekocht voor die ene muur, dat gevoel is dan compleet weg.
Ik kom er nu aanquote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kom je helpen. Breng he strijkijzer mee ik heb pep en bier.
Simpele mensen zijn leuke mensen. Niet zo vermoeiend als ik ben.quote:
Wat versta je onder simpelquote:
Jouw hoofd draait contant overuren maar je bent echt wel een leuk mens.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Simpele mensen zijn leuke mensen. Niet zo vermoeiend als ik.
Nou ja als je kaal wordt heb je niet zoveel keuze meer he.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik twijfel, ik heb altijd een kuif gehad en later wat lokken naar voren en de rest kaal, oude punker, roze, blauw, dracula zwart dit dat, maar nu ik ouder aan het worden ben, kaal want dat staat me ook wel want leuk knap gezicht, doen?
Ach, ik heb ooit alles gemillimeterd gehad en alleen een geblondeerd kuifjequote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik twijfel, ik heb altijd een kuif gehad en later wat lokken naar voren en de rest kaal, oude punker, roze, blauw, dracula zwart dit dat, maar nu ik ouder aan het worden ben, kaal want dat staat me ook wel want leuk knap gezicht, doen?
Ja ik heb add. In het echt vinden mensen me kalm, maar typend minder. Ik typ veel meer dan dat ik praat.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw hoofd draait contant overuren maar je bent echt wel een leuk mens.
Gaat nog.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou ja als je kaal wordt heb je niet zoveel keuze meer he.
Wel geil altijd als je weet dat een vrouwenhoofd overloopt maar ze toch nog een beetje normaal overkomt.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ik heb add. In het echt vinden mensen me kalm, maar typend minder. Ik typ veel meer dan dat ik praat.
Nou ontzettend.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel geil altijd als je weet dat een vrouwenhoofd overloopt maar ze toch nog een beetje normaal overkomt.
Jeetje wat bekrompenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje mijn vooroordeel dat ik mensen die drugs nodig hebben extreem saai vind.
Jij bent altijd mad hequote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou ontzettend.
Echt een korpsballenuitspraak dit van oh wat geweldig dat ik dit invul.
Gelukkigquote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ik heb add. In het echt vinden mensen me kalm, maar typend minder. Ik typ veel meer dan dat ik praat.
Rawrquote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou ontzettend.
Echt een korpsballenuitspraak dit van oh wat geweldig dat ik dit invul.
Ja doodsaai. Was jaren terug veel leuker toen we nog mochten kankeren, leuke gifjes en plaatjes posten en elkaar het leven zuur mochten maken zonder bans.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:45 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk is het te belegen en gewoon hier voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |