Dank je. Gelukkig heeft die uitglijder me niet een NIEUW WERELDRECORD gekost (met dank aan het altijd passieve peloton).quote:Op maandag 3 juni 2019 18:15 schreef showtimer het volgende:
@:Wimderon Proficiat dat jij in deze veldtocht vol boobytraps slechts één keer bent uitgegleden.
Jij was op de eerste dag al te laat fraudeur.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:18 schreef Mani89 het volgende:
De eerste keer dat ik tot het eind meedoe, dus alles is winst. Fuck you JJ Lobato, schoft. Wel een prachtig uiteinde, bedankt Chag.
Maar bij 1 etappe en maar 5 minuten ofzo. Wie gaat daar nou moeilijk over doen haha.quote:Op maandag 3 juni 2019 18:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jij was op de eerste dag al te laat fraudeur.
6,7,8 in de hall of famequote:Op maandag 3 juni 2019 18:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dank je. Gelukkig heeft die uitglijder me niet een NIEUW WERELDRECORD gekost (met dank aan het altijd passieve peloton).
Wim, als je had gewonnen.quote:Op maandag 3 juni 2019 18:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar bij 1 etappe en maar 5 minuten ofzo. Wie gaat daar nou moeilijk over doen haha.
Je moet van een muis geen olifant baren.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |