Wat zal jij lekker slapen zeg als alles potdicht isquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja en dat gaat gewoon door mn rolluik en dichte ramen heen
Ik ben allergisch voor reigersquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien toch een keer een reiger als huisdier nemen
Doe ik meestal ook niet en laat altijd mn slaapkamerdeur open hahaquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat zal jij lekker slapen zeg als alles potdicht is
Daar kan ik dan weer niet tegenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe ik meestal ook niet en laat altijd mn slaapkamerdeur open haha
Hoezo heb je je ramen dichtquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja en dat gaat gewoon door mn rolluik en dichte ramen heen
Die heb ik nooit dicht tenzij ik dus echt kankergestoord word van die kutkikkersquote:
Dacht al, lekker hele nacht in je eigen muffe slaaplucht liggen hahaquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die heb ik nooit dicht tenzij ik dus echt kankergestoord word van die kutkikkers
Alsof je daar iets van zou merken tijdens het slapen hahaquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dacht al, lekker hele nacht in je eigen muffe slaaplucht liggen haha
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:24 schreef Zosk het volgende:
Mijn telefoon autocorrect kanjer naar nou ja laat ook maar
Waar mijn mond van vol is stroomt mijn kont van over he !!!!!quote:
Jij blijkbaar niet, ik wel. Wil frisse lucht in de slaapkamerquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alsof je daar iets van zou merken tijdens het slapen haha
Ik merk echt helemaal niets als ik slaapquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij blijkbaar niet, ik wel. Wil frisse lucht in de slaapkamer
Oh je bent bang gewordenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben er een keer door aangevallen tijdens vliegvissen op snoek
Nee daarom slaap jij ook met je deur open als een fucking psychoquote:
Nee maar blijf er wel uit de buurt natuurlijkquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh je bent bang geworden
Raar verhaal, weet je zeker dat het geen zwaan was.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Waar mijn mond van vol is stroomt mijn kont van over he !!!!!
Trek me ook af met de deur open wat is je puntquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee daarom slaap jij ook met je deur open als een fucking psycho
Reigers maken zich meestal gewoon uit de voetenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee maar blijf er wel uit de buurt natuurlijk
Vrij zeker ja
Ook bij reigers zijn er uitzonderingenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Reigers maken zich meestal gewoon uit de voeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |