Oh ja dat was het, ff mailenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha wat, hij ook al anoniem
Mochten ze anders niet meer op discord ofzo haha sneu
RIPquote:
Zozo druk hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Morgen naar autodealer, carwash, uiteten denk ik en escape room. Zondag wachten tot koelkast afgeleverd wordt en F1 kijken. En nog beetje aftrekken tussendoor
Hans zit op netflixquote:
Was het maar zo’n feestquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:38 schreef Catkiller het volgende:
Volgens mij neukt een vrouw Zosk helemaal suf in escape rooms want hij gaat constant
Welke film had je gisteren nou gekeken? En was het wat?quote:
Heb je een escaperoomreviewwebsite danquote:
Dirty Grandpa, was wel grappigquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welke film had je gisteren nou gekeken? En was het wat?
Nee jij?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je een escaperoomreviewwebsite dan
Nee helaasquote:
Hmm oke ik ga een andere zoekenquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:45 schreef Zosk het volgende:
Ik ben een natuurfilm aan het zoeken want ik viel bijna in slaap op de bank
Meestal als mensen bijna op de bank in slaap vallen, zijn ze moe.quote:
Maar ik wil eerst nog even genietenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meestal als mensen bijna op de bank in slaap vallen, zijn ze moe.
Wow hoe kom je daar zo opquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meestal als mensen bijna op de bank in slaap vallen, zijn ze moe.
Echt he, die gozer pakt iedere week een roomquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:38 schreef Catkiller het volgende:
Volgens mij neukt een vrouw Zosk helemaal suf in escape rooms want hij gaat constant
Oh haha geniet ervan danquote:
Je kunt nog veel leren van mij hequote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wow hoe kom je daar zo op
Jij bent superslim
Watquote:
Wil je me leren klokkijkenquote:
Nee sorry heb geen tijd hahahaquote:
Ja daar lig ik vanavond wel even wakker vanquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat jij wel een hoop pijn voelt, nu naast hans ook hermann ermee gekapt is
Toch maar even fappen danquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja daar lig ik vanavond wel even wakker van
Oh, je mag best wat tips geven hoorquote:
Huhquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, je mag best wat tips geven hoor
Natuurfilmtipsquote:
🤦🏻♀quote:
Chloroquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je al wat lekkers in gedachten
Oh, dat niet denk ik hahaquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:00 schreef Le_Professeur het volgende:
En dat er dan ook toevallig nog een filmpje van is haha
Dat gaat niet zo goed denk ik, want moet soms ff kijken waar mn penis is lolquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Even sexting met je piel in de hand
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo goed denk ik, want moet soms ff kijken waar mn penis is lol
quote:
Haha vond t wel leuk :squote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo goed denk ik, want moet soms ff kijken waar mn penis is lol
Heb ook weleens iets anders gehoord maar dan denk ik altijd dat ze me geen pijn willen doen en liegenquote:
Vind het echt gay dat je bij die emoji alleen de mannelijke variant ziet met zo'n stom tekentje erbij dat het de vrouwelijke isquote:
Wat🤦♂quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind het echt gay dat je bij die emoji alleen de mannelijke variant ziet met zo'n stom tekentje erbij dat het de vrouwelijke is
7cm wordt niet ineens 17cm neequote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb ook weleens iets anders gehoord maar dan denk ik altijd dat ze me geen pijn willen doen en liegen
Meid, wat een ellendequote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:08 schreef Zosk het volgende:
Mobiel zie ik de mannelijke zowel bij jou als bij mij, op desktop zie ik vrouwelijke bij ons beiden
Nee zit nooit aan mn ballen eigenlijk, jij wel?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voel jij weleens met je vinger rond je balzak of er geen gleufje zit
quote:
Jezus wat gay. Zit altijd mobiel dus zie alleen de mannelijke barfquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:08 schreef Zosk het volgende:
Mobiel zie ik de mannelijke zowel bij jou als bij mij, op desktop zie ik vrouwelijke bij ons beiden
Wil je erover pratenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Jezus wat gay. Zit altijd mobiel dus zie alleen de mannelijke barf
Ja enorm vaak, vind dat heel erg fijn. Ook weleens dat ik ze er net onder afknijp tussen duim en wijsvinger, dan maak ik zo'n rondje. Zie je die aderen enzo en lopen ze paars aan.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee zit nooit aan mn ballen eigenlijk, jij wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |