Haten op Krijnquote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik erger me daar veel minder aan dan aan Krijn.
Ja die reclame had ik wel eens gezien. Maar ik heb geluk met het feit dat eigenlijk 90% van alle reclames het ene oor in en het andere oor uit gaanquote:
Inderdaad, aanvallen wordt schromelijk overschat en verdient elke aanklamper veel meer waardering.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:24 schreef Mani89 het volgende:
Al die tijd ga je morgen weer dubbel inleveren Bauke.
Alpe d'Huez.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:45 schreef Chiappucci het volgende:
Heerlijk etappe![]()
Zo mooi kunnen bergritten zijn zonder de dominantie van Sky/Ineos.
Een sprintetappe zonder sprinters.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tour de l'Ain met Jan en Niek, zin in.
De concurrentie maakt het ze vaak ook wel makkelijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:47 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat was ook prima ja, maar vooral dankzij Kruijswijk.
Soms wel, maar Kwiatkowski, Poels en Bernal hadden die aanvallen van vandaag makkelijk onschadelijk gemaakt denk ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De concurrentie maakt het ze vaak ook wel makkelijk.
Misschien in de remmen gegaan zodat die makkelijker mee kan in een kopgroep? Lijkt mij sterk dat die puur op kwaliteit op 20 minuten zat. Zat volgens mij nog vrij ver in de finale redelijk dichtbij Polanc.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar had Dumoulin dus ook geen reet aan gehad.
Misschien, maar vorige week zat hij in de kopgroep en toen moest hij als 1 van de eersten eraf. Denk dat Sam momenteel een matige vorm heeft.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:56 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Misschien in de remmen gegaan zodat die makkelijker mee kan in een kopgroep? Lijkt mij sterk dat die puur op kwaliteit op 20 minuten zat. Zat volgens mij nog vrij ver in de finale redelijk dichtbij Polanc.
Ik denk dat het een combinatie van beide is. Dat die uit vorm is is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien, maar vorige week zat hij in de kopgroep en toen moest hij als 1 van de eersten eraf. Denk dat Sam momenteel een matige vorm heeft.
Volgens Bauke viel die inspanning wel mee, en had hij zelf niet eens verwacht in een kopgroep te zittenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, ik vrees eigenlijk een beetje voor de dag van morgen. Dan kan Bauke zomaar een paar minuten aan de broek krijgen na deze inspanning.
Ik denk dat een Landa niet genoegen gaat nemen met een derde plek net als Nibali. Een van die twee kunnen zich wel opblazen in een alles of niets poging wat de kansen van Bauke kan helpen. Zakarin is het hele jaar niet erg sterk geweest naar mijn inziens is dit of de ommeslag of een uitzondering.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:00 schreef Jason22 het volgende:
Als Bauke er nu al afgereden wordt door Landa en Zakarin, dan is het podium gewoon niet reëel. Misschien met wat geluk top 5, maar het zal wel weer plek 6, 7 of 8 worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |