Dus ja jeuk is erger dan pijnquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:11 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Wat ik zei
Hij heeft weer jeuk
Snap trouwens niet dat er ook maar 1 vrouw is die daar op valt![]()
Ik lach me rot , maar sneu voor frutselquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:12 schreef renevanlaaren het volgende:
schuim boos![]()
https://scontent-amt2-1.x(...)70070587&oe=5D5C852B
Ja het schuim zal zich eens niet roeren zeg, haha.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:12 schreef renevanlaaren het volgende:
schuim boos![]()
Tja ik denk dus even anders mag het ?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:13 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou, mijn god, hij is een jonge vent en heeft een nieuwe vriendin, wat een looser zeg
Ze mag God op haar blote knieën danken ... (wat haar ouders waarschijnlijk ook doen nu)quote:
Het is geen discussieforum het is de COS...onthoud dat...quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:15 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Tis een discussieforum dus ik denk het wel....
Hij was pas een narcist geweest als hij haar in de waan had gelaten dat ze samen een toekomst zouden opbouwequote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:04 schreef PTLe het volgende:
Dit is Tim .....
Een NARCIST' en ze houden niet van je' ze houden alleen van hun zelf' Macht geld sex!
Ik snap het ook niet hoor, het was erger geweest als hij haar aan het lijntje had gehoudenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:07 schreef Verida het volgende:
Ik snap de woede richting Tim niet zo goed. Hij is tot de conclusie gekomen dat het over is, maakt het netjes uit, legt het uit in een brief.
Dat kan toch? Dat je niet genoeg meer om iemand geeft, of dat je beseft dat het buiten heel anders is dan binnen?
Ik heb ook het gevoel dat het Frannie niet eens zo rauw op haar dak valt, volgens mij was ze Tim ook al heel erg aan het vergeten. Ze heeft niet echt het idee gegeven dat ze hem vreselijk mist ofzo.
hij had geen andere mogelijkheid dan via een brief. Dus dan is het niet echt laf.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:16 schreef pollewop77 het volgende:
Het is laf via een brief maar ben blij dat de febo hem geen podium meer geeft
Komt wel goed met Frennie
Voor de reuring had het wel even mooie TV geweest als ze hem daar aan het hek toegelaten zouden hebben om het e.e.a. uit te leggen. Via een brief is wel erg laf. Net wat Jessie ook al zei.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:16 schreef pollewop77 het volgende:
Veel anders is er niet mogelijk he.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:16 schreef pollewop77 het volgende:
Naast iemand lopen wil niet zeggen dat je er ook een relatie mee hebt toch?quote:
Mee eensquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:17 schreef Verida het volgende:
[..]
hij had geen andere mogelijkheid dan via een brief. Dus dan is het niet echt laf.
Hij legt het uit, verklaart wat hij voelt of niet meer voelt.
En hij heeft waarschijnlijk met de Febo overlegd hoe hij dit kon doen. De brief werd apart bezorgd, kwam niet op het gewone postmoment voor Frannie
al met al, denk ik, nog netjes gedaan van Tim
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:12 schreef renevanlaaren het volgende:
schuim boos![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Nee, en handjes vasthouden ook nietquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naast iemand lopen wil niet zeggen dat je er ook een relatie mee hebt toch?
Ja, er is een foto dat hij naast een meisje loopt en gelijk gaat hij vreemd.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:20 schreef BloesBloes het volgende:
- Tim wordt weer verliefd
- Er is iemand in zijn leven gekomen waar hij schijnbaar om geeft ....
- Tim schrijft een nette brief naar Franny omdat hij vindt dat ze daar recht op heeft (wat moet ie anders?)
Wat heeft ie fout gedaan?
Je weet niet waar je over lultquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is geen discussieforum het is de COS...onthoud dat...
Niks, dat schuimvolk blaast de boel opquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:20 schreef BloesBloes het volgende:
- Tim schrijft een nette brief naar Franny omdat hij vindt dat ze daar recht op heeft (wat moet ie anders?)
Dat heeft hij NIET in de brief gezet...quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:20 schreef BloesBloes het volgende:
)
In mijn ogen helemaal niets.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:20 schreef BloesBloes het volgende:
nou en?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heeft hij NIET in de brief gezet...
NIETS!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:20 schreef BloesBloes het volgende:
Hij had zich nooit moeten verloven of Frennie beloven dat hij op haar zou wachten. Vorige brief heeft hij het nog over huisje boompje beestje.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:20 schreef BloesBloes het volgende:
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:21 schreef Zeyina het volgende:
Franny: Mensen!!!! Tim heeft een nieuwe vriendin. Nu ben ik wel boos. Klootzakkk
Bedankt fans voor de foto's!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Dat had ze toch zelf ook wel kunnen begrijpen nog voordat ze die brief kreeg?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:20 schreef mazaru het volgende:
Vieze Frannie: Jongens! Tim heeft een nieuwe vriendin. Bedankt fans! Voor de foto's
Wees een vent en wees gewoon eerlijk. Dan gewoon alles maar vertellen. Dit is gewoon LAF.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:22 schreef Verida het volgende:
[..]
nou en?
Hij heeft in de brief uitgelegd waarom hij niet meer om haar geeft. Dat is toch genoeg?
De redactie heeft het er druk mee.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:21 schreef Zeyina het volgende:
Franny: Mensen!!!! Tim heeft een nieuwe vriendin. Nu ben ik wel boos. Klootzakkk
[ afbeelding ]
Hij wou alleen maar verloven en zogenaamd trouwen omdat hij er niet uitgestemd wilde wordenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:22 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij had zich nooit moeten verloven of Frennie beloven dat hij op haar zou wachten. Vorige brief heeft hij het nog over huisje boompje beestje.
Als ie een kerel was geweest had hij gezegd Frennie, we zien elkaar buiten wel weer en dan zien we wel verder
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:21 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Dat weten wij uiteraardquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij wou alleen maar verloven en zogenaamd trouwen omdat hij er niet uitgestemd wilde worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |