Precies dat dus daar ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:22 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij had zich nooit moeten verloven of Frennie beloven dat hij op haar zou wachten. Vorige brief heeft hij het nog over huisje boompje beestje.
Als ie een kerel was geweest had hij gezegd Frennie, we zien elkaar buiten wel weer en dan zien we wel verder
Geen vriendin die dat kon voorkomen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij wou alleen maar verloven en zogenaamd trouwen omdat hij er niet uitgestemd wilde worden
Over het hek gegooid door 'fans'quote:
Dat hoeft ie ook niet, hij wil niet verder met Franny dat is reden genoeg, met alle in- en outs hebben ze daar niets te maken.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heeft hij NIET in de brief gezet...
Preciesquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:22 schreef Verida het volgende:
[..]
nou en?
Hij heeft in de brief uitgelegd waarom hij niet meer om haar geeft. Dat is toch genoeg?
Precies. Gewoon normaal dat hij een vriendin heeft.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:13 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou, mijn god, hij is een jonge vent en heeft een nieuwe vriendin, wat een looser zeg
Een karakter uit gtstquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:29 schreef pollewop77 het volgende:
Merel: gewoon een leugen, hij is nog steeds aan't liegen
Wie is Billy de Palma? Die reageert op Tim zijn insta en heeft 12.000 euro op zijn hoofd gezet. Haar team weet al wie zijn vriendin is etc etc
Dat is toch dat blonde mens uit GTST?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:29 schreef pollewop77 het volgende:
Wie is Billy de Palma? Die reageert op Tim zijn insta en heeft 12.000 euro op zijn hoofd gezet. Haar team weet al wie zijn vriendin is etc etc
Ja en scheidingen (tot de dood on scheidt) bestaan eigenlijk niet. Nou dit is LALA-land niet, maar gewoon de echte wereld, waar situaties, meningen, omstandigheden gewoon wijzigen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:22 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij had zich nooit moeten verloven of Frennie beloven dat hij op haar zou wachten. Vorige brief heeft hij het nog over huisje boompje beestje.
Als ie een kerel was geweest had hij gezegd Frennie, we zien elkaar buiten wel weer en dan zien we wel verder
En of het wel 'n brief van Tim is, en niet 'n brief uit de dikke duim van de Scriptschrijverquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:34 schreef spapaars het volgende:
In den beginne zag je geschreven brieven met zwarte strepen (gecensureerd)
Later en nu zie (door de febo) getypte brieven.
Dus je weet nooit wat ze hebben weggelaten van de oorspronkelijke brief.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:34 schreef Bramenstruik het volgende:
Brandon weet wel iets leuks voor Franny BREAKdancehj heeft het zelf niet door
Nou.....quote:
Ik weet het, misschien ben ik te ouderwets. Dat die relatie geen stand zou houden had ik ook niet verwacht.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:33 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja en scheidingen (tot de dood on scheidt) bestaan eigenlijk niet. Nou dit is LALA-land niet, maar gewoon de echte wereld, waar situaties, meningen, omstandigheden gewoon wijzigen.
Het leven ging toch gewoon verder na zijn vertrek.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik was niet in de gelegenheid om alles te horen en zien, heb ook bijna niets gelezen.
Voor mij is het simpel. Ik hoorde net Hiske zeggen, het ligt niet aan jou.
Nou,,,, pffff.... hoe weet zij dat.
Blijkt dat een ander heeft. Dat kan. Het is natuurlijk ook niet zo dat Franny smachtend naar Tim was.
Ze leefde haar leven alsof ze verlost was. Fuck off.
Uitmaken is niet leuk, na dat gedoe op tv, maar zij zet hem dagelijks voor schut.
Hij is een klootzak, maar dat gebeurt nou eenmaal, en het is niet zo dat hij iets vreselijks verbroken heeft. Niemand daar was onder de indruk van die verloving en Franny wordt eigenlijk ook niet voor vol aangezien. Shit happens. Haar familie alles laten bepalen. Hij was een soort paria. Maar nu iedereen daar roepen wat voor klootzak hij is. Kan het erger dan wat er allemaal gezegd is. Kan zij ook weer verder.
Er zijn geloof ik foto's over de heg gegooidquote:
Wat een rare mensen. pffffquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:29 schreef pollewop77 het volgende:
Het laatste wel hoor,Tim deed echt alles om te mogen blijven.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:36 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik weet het, misschien ben ik te ouderwets. Dat die relatie geen stand zou houden had ik ook niet verwacht.
Ja, want als het niet zou werken dan kun je altijd gewoon nog gaan scheidenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:38 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Het laatste wel hoor,Tim deed echt alles om te mogen blijven.
Liefst van al had hij daar nog willen trouwen.
Tim is gewoon echt een groot stuk verdriet. Hij heeft echt alles voor de fame overquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:38 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Het laatste wel hoor,Tim deed echt alles om te mogen blijven.
Liefst van al had hij daar nog willen trouwen.
Dat zeg ik niet, maar ook geen smerige geile praat en vertellen over dromen van neuken met Brandon, in combinatie met amper iets zeggen over Tim.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het leven ging toch gewoon verder na zijn vertrek.
Of had ze daar maandenlang met tranen in de ogen moeten rondlopen?
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:40 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat is die Billy de Palma, zal wel een nep account zijn
Dat deze mensen gewoon rondlopenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:41 schreef Inca het volgende:
[..]
Wat een dom achterlijk volk loopt er toch rond
OMG, die smeerlappen binnen hitsen de boel nog meer op. Ze beseffen niet dat die schuimpjes die denken met lui daar af te moeten rekenen, ontoerekeningsvatbaar zijn.quote:
Erger nog, ze mogen stemmen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:41 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
[..]
Dat deze mensen gewoon rondlopen![]()
![]()
![]()
Ziekelijke figuren zeg.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:46 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[ afbeelding ]
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Nou ik wel hoor. Alles zat tegen, vooral met het gestook van die lieverds die nu zoveel steun geven. Zelf binnen 2 etmalen al seksen, gedoe met de ouders. Tim afblaffen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:36 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik weet het, misschien ben ik te ouderwets. Dat die relatie geen stand zou houden had ik ook niet verwacht.
Timoty donor? Soort van Jurasic Apenheul rasquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:46 schreef DKUp het volgende:
Timo met zijn nieuwe vriendinnetje in de Apenheul.
Op die foto zie je ze duidelijk hand in hand lopenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:47 schreef yaello het volgende:
Wat een roering allemaal weer in utopio. Maar hoe weten we zo zeker dat het zn nieuwe vriendinnetje is op die foto? Ze lopen gewoon naast elkaar toch? Of zijn er ook nog andere foto's?
Denk dat Fritsie gelijk heeft.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:46 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[ afbeelding ]
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Ze weten altijd alles, maar dan nog verandert het niets aan de situatie. Was sowieso een ruk relatie, gedoemd te mislukken.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:47 schreef yaello het volgende:
Wat een roering allemaal weer in utopio. Maar hoe weten we zo zeker dat het zn nieuwe vriendinnetje is op die foto? Ze lopen gewoon naast elkaar toch? Of zijn er ook nog andere foto's?
Oh ik kan het niet scherp krijgen. Zat te twijfelen of ze wel echt hand in hand lopenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Op die foto zie je ze duidelijk hand in hand lopen
Er zitten hier inderdaad mensen die aardig wat issues hebbenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn dus nog veel grotere gekken te vinden buiten de COS.
Precies. Sowieso beter voor Franny. Engerd is hetquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze weten altijd alles, maar dan nog verandert het niets aan de situatie. Was sowieso een ruk relatie, gedoemd te mislukken.
Die twee moeten geen van tweeën een relatie hebben.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:49 schreef yaello het volgende:
[..]
Precies. Sowieso beter voor Franny. Engerd is het
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:49 schreef yaello het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel voor hem komt er ook nog een justitiële reactie.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:49 schreef Bonken het volgende:
[..]
Er zitten hier inderdaad mensen die aardig wat issues hebben![]()
Maar een zo'n berichtje moet men zich niet zo druk over maken, elke puber kan zoiets intikken en hopen op een reactie. Wat dus ook gelukt is
Ja, ik zag die foto en moest haar toch wel even bewonderen. Zag toen pas je tekst.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:38 schreef Bonken het volgende:
Wat ziet ze er weer knap uit, jammer dat ze de laatste tijd zo chagrijnig is, wat de reden ook moge zijn[ afbeelding ]
Dat moet je tegen Tim zijn moeder zeggen en tegen zijn zuster en zijn vriendin en tegen de mensen die om hem geven en die eventueel de stuipen op het lijft gejaagd krijgen door dit soort bedreigingenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:49 schreef Bonken het volgende:
[..]
Er zitten hier inderdaad mensen die aardig wat issues hebben![]()
Maar een zo'n berichtje moet men zich niet zo druk over maken, elke puber kan zoiets intikken en hopen op een reactie. Wat dus ook gelukt is
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:52 schreef Nietmag het volgende:
Tja, zolang hier wordt gekotst, gewalgd, wordt dood verwensd, ge@@@@:-erd wordt, gescholden op die luitjes... wie de schoen past en zo, ciao
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:52 schreef mazaru het volgende:
Domme trut gaat nu wel naar de beestjes. Nu zijn ze wel goed genoeg. Mag lijen dat ze haar onderschijten
[ afbeelding ]
Beter voor iedereen. Ook voor mij. Pffff.... is niemand benieuwd waarom de vorige vriend van Franny het uitgemaakt heeft? Okay.... ook goed, maar ik denk dan... door. Dit kind spoort niet. Geen normale vent gaat uiteindelijk voor het echie als ze zich zo gedraagt als ze doet. Ik zou haar ook niet motten, las ik een vent was. Vanaf het begin niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:49 schreef yaello het volgende:
[..]
quote:
De schuimpjes, wat dacht je daarvan! Gekker publiek is er niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn dus nog veel grotere gekken te vinden buiten de COS.
is dat nu op de streams ? Want dit is toch de Cos ?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:55 schreef freaky40 het volgende:
In de Apenheul nog wel, zijn evenbeeld bekijken zeker...
Hij kan er nooit op achteruit gaanquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Van de ene aap naar de andere aap.....
Ja is op de streams. Heb je ze niet aan staan?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:56 schreef Verida het volgende:
[..]
is dat nu op de streams ? Want dit is toch de Cos ?
De apenheul op de streams ? En Tim die daar zijn evenbeeld zoekt?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja is op de streams. Heb je ze niet aan staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |