Nope. Maar ben wel benieuwd naar het resultaat.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb een klerelading madame jeanettes over, wil er gefermenteerde hot sauce van gaan maken
Jij wel eens zoiets gedaan?
Leuk man, wellicht zit er nog een leuk moedertje in de zaal.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pokémon Go ja. Met onlo JR en zijn beste maat
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het overdekt is dan wordt het zonder kippen nog kaal maar dat gaat ze echt wel lukken binnen afzienbare tijd. Als je het niet boven het maaiveld uit wil laten komen zal je toch moeten graven, hangt een beetje van de grond af wat makkelijker is, rondom een greppel of over de hele oppervlakte een cm of 20
Ja, denk toch beter graven dan. Dan is het ook mooi dicht aan de onderkant.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zou wel iets dieper graven trouwens, vossen komen anders zo in je hok.
Ik twijfel of ik nog andere pepers wil toevoegen, madame jeanettes hebben wel een heel uitgesproken eigen smaakquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nope. Maar ben wel benieuwd naar het resultaat.
Keep me posted.
Op youtube zijn er wel verschillende filmpjes van te vinden. Mischien dat daar wat tips & tricks tussen staanquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik nog andere pepers wil toevoegen, madame jeanettes hebben wel een heel uitgesproken eigen smaak
Hoe is het met je poepgat?quote:
Hoe 't moet heb ik wel door geloof ik, boek over gekocht, maar het recept is natuurlijk naar eigen inzichtquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op youtube zijn er wel verschillende filmpjes van te vinden. Mischien dat daar wat tips & tricks tussen staan
Ze is haar portemonnee vergeten.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over slierten zaad gesproken, hoe is het met Rebekka?
Schijten, ook nog.quote:
Ik heb er helemaal geen verstand van. Maar het is toch iets met schimmels laten gisten of zo?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe 't moet heb ik wel door geloof ik, boek over gekocht, maar het recept is natuurlijk naar eigen inzicht
Lactofermentatie, dus met melkzuurbacterieen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen verstand van. Maar het is toch iets met schimmels laten gisten of zo?
Mijn vraag ; Hoe weet je dan wanneer het product 'klaar' is? Dat duurt toch een paar weken? Met zo'n pipetje met water er in of zo?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Lactofermentatie, dus met melkzuurbacterieen.
Ja tot ie stopt met bubbelen, het is allemaal niet super exacte wetenschap ofzo. Doe het gewoon in een weckpot die je af en toe laat boeren om het gas eraf te latenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn vraag ; Hoe weet je dan wanneer het product 'klaar' is? Dat duurt toch een paar weken? Met zo'n pipetje met water er in of zo?
Ja zoiets gaat het worden, maar die kleine gistflessen zijn lastig te krijgen hier dus doe gewoon weckpotquote:
Wat is dat voor zakkie op de tafel? Is dat zo'n zakkie om in je neus te stoppen? Zakkie om in je neus te stoppen, heh-heh.quote:
Iets in POL. (volgens mij voor iemand kankerdebiel noemen die Baudet vergeleek met ISIS). Maar er gaat iets mis met het bannen. Er stond net dat ik een week weg mocht blijven, maar nu kan ik ineens weer posten.quote:
Terechte ban, ik heb daar ook een TR voor gezet.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Iets in POL. (volgens mij voor iemand kankerdebiel noemen die Baudet vergeleek met ISIS). Maar er gaat iets mis met het bannen. Er stond net dat ik een week weg mocht blijven, maar nu kan ik ineens weer posten.
Je laat je wel kennen he, gewoon lekker in hun gekte meegaan werkt het beste maatquote:
@opperkleurderquote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gaat iemand me verraden?
@:scrummie2.0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |