Gisteren sprak ik een collega die ook veel hooikoorts klachten had, en was ook dood moe. Hij weet het ook aan de hooikoortsquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:27 schreef Lonaa het volgende:
Spek.
Ik ben en blijf moe. Slaap ook wel veel maar ook hooikoortsklachten, dus ik denk dat het daardoor komt.![]()
Het is ook eigenlij heel logisch, gezien je lijf heel hard aan het werk is om 'de bedreiging' te bestrijden.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gisteren sprak ik een collega die ook veel hooikoorts klachten had, en was ook dood moe. Hij weet het ook aan de hooikoorts
Klinkt fijnquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:50 schreef minilot het volgende:
Slome ochtend. J. slaapt nog, Günther is zojuist direct vanuit bed de zandbak in gegaan en nu zit ik aan een eenzame koffie![]()
Lonaa, sterkte d'rmee! Hier ook vanmorgen eerste pil van het jaar naar binnen gegooid.*snotter*
Meeeh, matig zo, Jagar!
Zal inderdaad wel schrikken geweest zijn, maar zoveel hulp gaat hopelijk hartstikke fijn voor je zijn!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:52 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb vanmiddag de intake voor intensive home treatment. Een soort psychische thuiszorg. Spannend, en raar om te beseffen dat het kennelijk zo slecht gaat met me
Massa's!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Klinkt fijnbakt hij al echte culinaire zandtaartjes?
Ja, mijn buurtbloemenmannetje heeft momenteel niets wat ik op het balkon wil (heel veel roze), de markt krijg ik niet voor elkaar.quote:
Dat is significant duurder zeg.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, mijn buurtbloemenmannetje heeft momenteel niets wat ik op het balkon wil (heel veel roze), de markt krijg ik niet voor elkaar.
En ik kan meteen de katten blij maken, daar is voer wat zij heel lekker vinden. Als ik dat via internet koop is het 50 cent per blikje duurder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wat bloeit er al in jouw tuin, lonaa?
Ooooh, wat een smakeloos, polariserend filmpjequote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:38 schreef AnneX het volgende:
Werd wel onverwacht blij van de onverwacht rode papaver.Mooi, de papaverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wat bloeit er al in jouw tuin, lonaa?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |