abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 24 mei 2019 @ 09:25:53 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187059689
Niet te verwarren met een Spexit.
Geen Europees spek meer ;(
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_187059709
Spek. :9

Ik ben en blijf moe. Slaap ook wel veel maar ook hooikoortsklachten, dus ik denk dat het daardoor komt. :') ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_187059792
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 09:27 schreef Lonaa het volgende:
Spek. :9

Ik ben en blijf moe. Slaap ook wel veel maar ook hooikoortsklachten, dus ik denk dat het daardoor komt. :') ;(
Gisteren sprak ik een collega die ook veel hooikoorts klachten had, en was ook dood moe. Hij weet het ook aan de hooikoorts
We have far more in common than that which devides us..
pi_187059816
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 09:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Gisteren sprak ik een collega die ook veel hooikoorts klachten had, en was ook dood moe. Hij weet het ook aan de hooikoorts
Het is ook eigenlij heel logisch, gezien je lijf heel hard aan het werk is om 'de bedreiging' te bestrijden.
pi_187059818
Zo ruk dat ik van de medicijnen nog vermoeider word. :')
pi_187059868
vervelend zeg Lonaa! Bij mij is de hooikoorts weer voorbij voor het jaar, ik heb voornamelijk last van berken.

Hier is peuter de slaapverstorende factor. Die maakte vanmorgen om 5.15 iedereen wakker omdat hij sokken aanwou. En ging vervolgens zelf prinsheerlijk verder slapen, terwijl mini de slaap niet meer kon vatten, en ik er met mini uit kon.
pi_187059878
Oh dat is zo vervelend, wakker worden door niet-jezelf en dan daarna niet meer kunnen slapen.

Ik heb geloof ik al jaren voornamelijk last van grassen. Dus mijn seizoen is vorige week begonnen. ;(
pi_187059894
Sterkte Lona. Klinkt niet fijn :{

@Kaatje1: Ik heb het net teruggekeken, inderdaad heel leuk duo!
Ik heb het vorige boek van Frans de Waal wel (feest der herkenning O+ ) en in de lessen ethologie (diergedrag) werd hij ook aangehaald natuurlijk.
pi_187059990
Slome ochtend. J. slaapt nog, Günther is zojuist direct vanuit bed de zandbak in gegaan en nu zit ik aan een eenzame koffie :+

Lonaa, sterkte d'rmee! Hier ook vanmorgen eerste pil van het jaar naar binnen gegooid. :Y *snotter*

Meeeh, matig zo, Jagar! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_187060017
Sterkte Lonaa :* en Jagär :*

Frans de Waal is echt leuk ja O+ ik heb een van zijn boeken gelezen en ook wel eens tv met hem gezien. Interessant O+

Ik heb vanmiddag de intake voor intensive home treatment. Een soort psychische thuiszorg. Spannend, en raar om te beseffen dat het kennelijk zo slecht gaat met me :{
pi_187060029
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 09:50 schreef minilot het volgende:
Slome ochtend. J. slaapt nog, Günther is zojuist direct vanuit bed de zandbak in gegaan en nu zit ik aan een eenzame koffie :+

Lonaa, sterkte d'rmee! Hier ook vanmorgen eerste pil van het jaar naar binnen gegooid. :Y *snotter*

Meeeh, matig zo, Jagar! :*
Klinkt fijn :) bakt hij al echte culinaire zandtaartjes? :+
pi_187060168
Niet fijn die realisatie Tele, maar wel dat er vaart in zit, zodat je het niet meer alleen hoeft te doen.

Leuk, vroeg opstaande kinderen. Dit onthouden Jagär wanneer hij over 15 jaar wil uitslapen ;)

Ik zie net dat Frans de Waal en Jan van Hooff binnenkort in Burgers een presentatie geven. Straks maar even kaartjes bestellen.
  vrijdag 24 mei 2019 @ 10:20:55 #13
221912 minilot
Nancy boy
pi_187060424
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 09:52 schreef Tele6 het volgende:

Ik heb vanmiddag de intake voor intensive home treatment. Een soort psychische thuiszorg. Spannend, en raar om te beseffen dat het kennelijk zo slecht gaat met me :{
Zal inderdaad wel schrikken geweest zijn, maar zoveel hulp gaat hopelijk hartstikke fijn voor je zijn! :Y

Stembureauänekdote: O+
pi_187060426
Ach Tele. :* Ik snap je wel, het is en b lijft heel erg ruk om je te realiseren dat je 'normale dingen' niet kan. Maar, je werkt er zo hard aan en je stopt je kop niet in het zand, dat is echt meer dan de helft van de oplossing. Daar moet je echt sterk voor zijn en dat ben je. :*
  vrijdag 24 mei 2019 @ 10:21:28 #15
221912 minilot
Nancy boy
pi_187060434
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 09:53 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Klinkt fijn :) bakt hij al echte culinaire zandtaartjes? :+
Massa's! :D
pi_187061300
Wat een rust hier. Hebben jullie nog toffe weekendplannen?

TS begint:
Vanavond is er zowel een housefeestje, georganiseerd door een vrind, als een foodtruckfestival met open lucht film (bohemian raphsody). Ik overweeg beide. :+
Morgen is de jaarlijkse markt hier in de straten, met Nederlandstalige C-artiesten (of misschien zelfs wel D...) en rommelmarkt. Tokkie-galore *O*
Zondag moet ik poezenoppas spelen. :+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 mei 2019 @ 11:25:39 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_187061379
Mayday.

Ik ga morgen naar de Ledendag van de VPRO in Beeld en Geluid morgen :+.
Verder staat er nog ergens bier gepland dit weekend.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_187061437
Geen plannen. Vandaag werken en verder eigenlijk niet veel gepland. Morgen even met een buurman naar Intratuin. Aantal planten op het balkon zien er nogal herfstig uit, daar moet wat nieuws voor komen.

Wil wel even een broek afmaken en een begin maken met een shirt. En ik wil lezen en op het balkon zitten.
pi_187061482
Intratuin O+
pi_187061548
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 11:31 schreef Lonaa het volgende:
Intratuin O+
Ja, mijn buurtbloemenmannetje heeft momenteel niets wat ik op het balkon wil (heel veel roze), de markt krijg ik niet voor elkaar.
En ik kan meteen de katten blij maken, daar is voer wat zij heel lekker vinden. Als ik dat via internet koop is het 50 cent per blikje duurder :o
pi_187061555
Vanaf de bank buiten zie ik heel veel vliegtuigen hoog overkomen: kruisende condensstrepen in de lucht.
Volgende week zitten wij erin.
En nog zó veel te doen. Zó veel onrust in mijn lijf.
Huis neemt en huis geeft: per ongeluk de print outs teruggevonden van de tickets en reservering.
Niet eens gaan zoeken.

Vanmiddag werken - morgen optreden met popkoor - zondag home alone: wassen draaien.
Maandag steen plaatsen op graf van sch.ouders - dinsdag koffer pakken.
En nog ergens een kapper afspraak plannen.

Tele: sterkte met alles in deze lastige periode.

Cul zandtaartjes van Gunther :D
pi_187061570
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 11:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, mijn buurtbloemenmannetje heeft momenteel niets wat ik op het balkon wil (heel veel roze), de markt krijg ik niet voor elkaar.
En ik kan meteen de katten blij maken, daar is voer wat zij heel lekker vinden. Als ik dat via internet koop is het 50 cent per blikje duurder :o
Dat is significant duurder zeg. :o
pi_187061595
Werd wel onverwacht blij van de onverwacht rode papaver.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat bloeit er al in jouw tuin, lonaa?
pi_187061611
quote:
Ooooh, wat een smakeloos, polariserend filmpje :o Dat had ik eigenlijk toch niet zo extreem verwacht van de SP. Op de onderbuik inspelen van mensen, maar dan vraag ik me toch af welke mensen precies.

Dus Bluezz, borisz èn AnneX volgende week op vakantie *O* Wat leuk!

Dikke knuffel voor Tele :* toch fijn dat al die hulp bestaat en dat het kan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_187061622
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 11:38 schreef AnneX het volgende:
Werd wel onverwacht blij van de onverwacht rode papaver.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat bloeit er al in jouw tuin, lonaa?
Mooi, de papaver O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')