Die vent doet alles voor aandacht.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, hij heeft gewoon zo'n ventje een pak geld gegeven om die even een certificaat in elkaar te laten flansen door een lokale internetshop die ff wat in MS Word maakt. Mannetje doet wat hocus-pocus voor het aanwezige publiek en de pers daar, zet zijn krabbel op dat certificaat en meneertje Ratelband heeft weer iets waarmee hij flink kan cashen.
Hoeveel ex-vrouwen moest hij ook al weer onderhouden?
Hoog narcismegehalte. Ik geloof wel dat echt pure monniken zijn maar dat is dit dan niet, en zeker de boodschap erachter, '' geef geld en ik zegen/genees je ''.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, hij heeft gewoon zo'n ventje een pak geld gegeven om die even een certificaat in elkaar te laten flansen door een lokale internetshop die ff wat in MS Word maakt. Mannetje doet wat hocus-pocus voor het aanwezige publiek en de pers daar, zet zijn krabbel op dat certificaat en meneertje Ratelband heeft weer iets waarmee hij flink kan cashen.
Hoeveel ex-vrouwen moest hij ook al weer onderhouden?
o wat erg voor jequote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
[..]
Wat een rare vent is dat
[..]
Nog waar ook. Weet alleen nog niet welke.
Ja spijt dat ik gedoucht heb en schone kleren aan. Had beter mee kunnen stinkenquote:
Precies!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hoog narcismegehalte. Ik geloof wel dat echt pure monniken zijn maar dat is dit dan niet, en zeker de boodschap erachter, '' geef geld en ik zegen/genees je ''.
dat is het niet uit te houden denk ikquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja spijt dat ik gedoucht heb en schone kleren aan. Had beter mee kunnen stinken
Ja dat is te begrijpen, maar daar zit een wereld van verschil in en ook met de intenties erachter.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!
Kijk, zelf ben ik Reiki-master en heb behandelingen en inwijdingen gegeven waar ook een kleine financiële vergoeding tegenover stond, maar ik hield dat altijd zo minimaal mogelijk qua bedrag en ben er uiteindelijk trouwens ook mee gestopt.
Sowieso voelde het niet goed om dat geld te vragen. (Deed ik bij vrienden overigens ook niet, en vaak zelfs niet bij onbekenden. Voor een weekend-cursus en ondersteuning naderhand vroeg ik dan wel een kleine vergoeding.)
Wat houdt reiki master precies in? Niet thuis in die wereld.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!
Kijk, zelf ben ik Reiki-master en heb behandelingen en inwijdingen gegeven waar ook een kleine financiële vergoeding tegenover stond, maar ik hield dat altijd zo minimaal mogelijk qua bedrag en ben er uiteindelijk trouwens ook mee gestopt.
Sowieso voelde het niet goed om dat geld te vragen. (Deed ik bij vrienden overigens ook niet, en vaak zelfs niet bij onbekenden. Voor een weekend-cursus en ondersteuning naderhand vroeg ik dan wel een kleine vergoeding.)
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat is het niet uit te houden denk ik
of gewoon zo erg gaan stinken je eigen territorium makeren, dat ze het zo erg vinden dat je je eigen slaapvertrek krijgt.
WIN WIN zeg ik![]()
![]()
ohhhhh :pquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]![]()
Ik deel geen kamer hoor. Moet er niet aan denken.
Precies!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat is te begrijpen, maar daar zit een wereld van verschil in en ook met de intenties erachter.
Je hebt bepaalde energiepunten (chakra's) in je lichaam, waar een energiekanaal doorheen loopt. Ieder punt heeft een andere functie; als de ene punt niet goed is dan kun je die-en-die klachten ontwikkelen, en met problemen met een ander punt (of in de "kanalen" waar de energie van daaruit verder stroomt) krijg je weer andere klachten.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat houdt reiki master precies in? Niet thuis in die wereld.
Die laatste term geen idee wat dat is even googlen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:36 schreef ToT het volgende:
En in Reiki heb je dan ook weer verschillende stromingen waarbij de ene nog sterker is dan de andere: Karuna, Karuna Ki, Tibetaanse Usui Reiki, Tera Mai enz.
Zelf ben ik Tera Mai Reiki & Seichem master en heb ik een Karuna Ki inwijding ontvangen zonder het te beseffen!
Als ik op vakantie ben doe ik nog wel ooit een hostel omdat het wel gezellig isquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ohhhhh :p
dan ben je blessed mijn waarde
Ah zo dat ken ik wel.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!
[..]
Je hebt bepaalde energiepunten (chakra's) in je lichaam, waar een energiekanaal doorheen loopt. Ieder punt heeft een andere functie; als de ene punt niet goed is dan kun je die-en-die klachten ontwikkelen, en met problemen met een ander punt (of in de "kanalen" waar de energie van daaruit verder stroomt) krijg je weer andere klachten.
Met Reiki stroomt energie vanuit Het Hogere door je heen en kun je die energiepunten bij jezelf of bij een ander opvullen, of je kunt blokkades in die kanalen doorbreken.
Met een inwijding zet je die kanalen sowieso een stuk open en dan kun je dus behandelingen geven.
Een master kan die inwijdingen geven.
Ja alleen heb ik er al zeker 5 jaar vrijwel niks meer mee gedaan, waarschijnlijk nog wel langer dan dat.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Die laatste term geen idee wat dat is even googlen.![]()
Maar interessant zeg dat je dat doet/kan.
Haha, oh?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als ik op vakantie ben doe ik nog wel ooit een hostel omdat het wel gezellig is
[..]
Ah zo dat ken ik wel.
Heeft Ronaldt Goedemondt het ook over in een voorstelling
Waarom niet?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja alleen heb ik er al zeker 5 jaar vrijwel niks meer mee gedaan, waarschijnlijk nog wel langer dan dat.
Je hebt er weinig aan als je de drive niet hebt of toch maar geforceerd het maar gaat doen. Dat je er niks mee doet maakt niet uit toch?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja alleen heb ik er al zeker 5 jaar vrijwel niks meer mee gedaan, waarschijnlijk nog wel langer dan dat.
Zware burn-out door het werk en diverse privé-omstandigheden. Iedere master zei dat ik dan JUIST flink met Reiki bezig moest gaan om aan mijn genezing te werken, maar ik had juist veel meer de behoefte aan om met beide benen op de grond te blijven i.p.v. met mijn hoofd in de wolken.quote:
Nee dat viel wel mee juistquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, oh?Hij zeek het zeker finaal af?
Kijk, ik kan het echt wel hebben hoor. Ik relativeerde de boel ook flink toen ik er nog druk mee bezig was, tot grote woede van sommige andere Masters!Die vonden mij nogal disrespectvol soms!
Dat je het miss teveel op je eigen manier benaderde stoorde ze? Maarja ik vind dat juist beter je eigen benadering maar de rode draad wel volgen maar met je eigen touch. Dan verloochen jezelf niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, oh?Hij zeek het zeker finaal af?
Kijk, ik kan het echt wel hebben hoor. Ik relativeerde de boel ook flink toen ik er nog druk mee bezig was, tot grote woede van sommige andere Masters!Die vonden mij nogal disrespectvol soms!
Precies!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je hebt er weinig aan als je de drive niet hebt of toch maar geforceerd het maar gaat doen. Dat je er niks mee doet maakt niet uit toch?
Okee, cool!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee dat viel wel mee juisthet is meer een verhaal dat grappig is als ik het goed herinner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |