Dat moet ik ook niet vergeten vandaag.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:43 schreef D. het volgende:
[..]
Over Max gesproken, moet mijn team nog updaten
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, weer iets goed begrepen
Je kunt niet goed tegen de hitte?
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je gewone handschoenen binnenstebuiten aantrekt.
In de comments zaten ook nog een paar foto's vanaf andere plekken geschoten,net zo duidelijk. Hij was er dus echt wel. En er stond dus ook dit: kring rond de zon is regen in de ton. Binnen 48 uur regen over het algemeen.quote:
Dat siert jequote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:44 schreef TillyB het volgende:
[..]maar ik ben wel blij voor de rest van Nederland hoor, eventjes dan.
Dat is nog een beter plan!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je gewone handschoenen binnenstebuiten aantrekt.
quote:
Jij hebt net te weinig geld hè?quote:
Het is toch hartverwarmend als Charminkeltje in de zinderende zon haar vuilniszak buiten kan zettenquote:
Die zakjes van zo'n yoghurtontbijtje kun je als kleine coldpacks gebruiken, zat ik zelf te verzinnenquote:
Dat was eergisteren toch? Volgens mij is het droog gebleven.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
In de comments zaten ook nog een paar foto's vanaf andere plekken geschoten,net zo duidelijk. Hij was er dus echt wel. En er stond dus ook dit: kring rond de zon is regen in de ton. Binnen 48 uur regen over het algemeen.
of gewoon een coldpackquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die zakjes van zo'n yoghurtontbijtje kun je als kleine coldpacks gebruiken, zat ik zelf te verzinnen
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is toch hartverwarmend als Charminkeltje in de zinderende zon haar vuilniszak buiten kan zetten
Dan moeten ze nog flink doorrijden om gekwalificeerd te worden. Ze zijn 3,5 seconden per ronde te langzaam.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij hebt net te weinig geld hè?Zul je zien dat ik straks afgestraft wordt voor m'n upgrades. Twee keer Williams in de punten omdat de rest crasht.
ja maar die zijn zo grootquote:
Werk ze nog ff een paar uurtjesquote:
ow en je kunt meteen een lekker koel drankje bij je hebbenquote:
Nope...gistermiddag wel even nadat ik van het stembureau kwam.quote:
ja maar dat blauwe kleurtje hèquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat het vrijdag was, dan kunnen dat soort vragen wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |