quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb het vooral verdomd leuk geschilderd
Het begint wel een herhaling van zetten te worden ja. Niet alleen op dat gebied.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:39 schreef Voxs het volgende:
Wat zijn dat trouwens voor onsmakelijkheden : posten hoe je stoelgang is etc. Half KLB staat er soms ook vol mee.
FTFYquote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal vanmiddag extra op de pluspunten tetten.
Misschien denken ze " die 40+ ers houden wel van langspeelplaten met diepe krassen"quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het begint wel een herhaling van zetten te worden ja. Niet alleen op dat gebied.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eerst nog even schijten en dan weg.![]()
Fijne middag!
De anale fase zouden we toch ruimschoots voorbij moeten zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien denken ze " die 40+ ers houden wel van langspeelplaten met diepe krassen"
regeneratie, hè?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De anale fase zouden we toch ruimschoots voorbij moeten zijn.
Infantiel gedoe. Maar we begrijpen het gewoon niet heb ik begrepenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De anale fase zouden we toch ruimschoots voorbij moeten zijn.
Ik begrijp dat je het niet begrijptquote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Infantiel gedoe. Maar we begrijpen het gewoon niet heb ik begrepen
Ik begrijp alles verkeerd. Mario is daarom ook al boos op mijquote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Infantiel gedoe. Maar we begrijpen het gewoon niet heb ik begrepen
Mario is er gewoonlijk wel vlot overheenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik begrijp alles verkeerd. Mario is daarom ook al boos op mij
Nou, hij zei dat ik hem altijd zat te treiterenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Mario is er gewoonlijk wel vlot overheen
Ik zal hem zeggen dat je tegen hem niet anders doet dan tegen de rest hierquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, hij zei dat ik hem altijd zat te treiteren![]()
Wel bijzonder dat hij dat woord kent, trouwens.
quote:
Dat ik iedereen zit te treiteren?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal hem zeggen dat je tegen hem niet anders doet dan tegen de rest hier
Ik denk dat hij de subtiele Nederlandse nuance gewoon mistquote:
Ben van die bankschroef om mijn hoofd afquote:
Dat is wel een mooie eigenschap.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:20 schreef pullup het volgende:
In ieder geval blijft Mario nooit lang boos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |